Ik kan het me voorstellen, na al die pech van eerstquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het leek daarnet wel een beetje op
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
We doen allemaal mee
Bekijk deze YouTube-video
Listlūker, wat een topwoordquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij komt bij de NSC vandaan.
[ afbeelding ]
Wat een stelletje agressievelingen zijn het ookquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
We doen allemaal mee
quote:
Nou ja die hoofpunten die ik kopieerde doen het niet echt recht.quote:
Teveel Hollandse vragen denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Listlūker, wat een topwoord![]()
Aant Jelle Soepboer (goede naam ook voor een Fries) deed ook mee aan dit seizoen van De Slimste Mens, daar deed hij het echter niet zo goed
Hee Aant Jellequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Listlūker, wat een topwoord![]()
Aant Jelle Soepboer (goede naam ook voor een Fries) deed ook mee aan dit seizoen van De Slimste Mens, daar deed hij het echter niet zo goed
vandaar die baardquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee Aant Jelle![]()
Ik ken hem al jaaaaren als drummer van een metalband
En hij zit nog steeds in die band, wel een verschil in net pak of in een oud bandshirt.quote:
Ah serieus? Wat grappigquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee Aant Jelle![]()
Ik ken hem al jaaaaren als drummer van een metalband
Die is van meerdere markten thuisquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:58 schreef pullup het volgende:
En hij doet aan middeleeuws vechten
Das al een oud filmpjequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:58 schreef pullup het volgende:
En hij doet aan middeleeuws vechten
Hij is daar een stuk dunnerquote:
quote:
De 2e kamer was toch niet zo goed voor hemquote:
Kijk aan een waardig tegenstander van die Soepboerquote:
Nou nog een Fryske strijderquote:
Soep... waar te beginnen...quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk aan een waardig tegenstander van die Soepboer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |