Dat is het hele leven van Ronnie.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:08 schreef TjjWester het volgende:
Waar is hij mee bezig? Lange tijd was hij dood en begraven.
En dan nu opeens een heel goed toernooi en het wereldrecord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
===
147 Thepchaiya
Hij gaat dit winnenen terecht.
[ Bericht 30% gewijzigd door wdn op 22-03-2026 14:20:07 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Had ik na de 4-1 voor Ronnie niet meer aan zien komen..quote:Op zondag 22 maart 2026 14:28 schreef wdn het volgende:
Wat een finale was dit zeg
(ik zie Thepchaiya dit niet meer verkloten)
Vooral na de 4-0quote:Op zondag 22 maart 2026 14:29 schreef mitt het volgende:
[..]
Had ik na de 4-1 voor Ronnie niet meer aan zien komen..
Jeetje (schakelde later in).quote:
Van 4-0 naar 4-6 is bizar.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:29 schreef mitt het volgende:
[..]
Had ik na de 4-1 voor Ronnie niet meer aan zien komen..
Dat is waar, maar Ronnie gaf in het begin van de frames wel slordig en makkelijk de kansen weg.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:42 schreef Zorro het volgende:
Ja als je tegenstander een paar centuries eruit gooit maakt het niet of je Ronnie O'Sullivan heet of Jan Klaassen, je komt gewoon niet aan tafel.
Hoe lang gaat dat duren? Die jaren wel in Arabië?quote:Crucible zal na 2028 worden gerenoveerd, WK zal dan tijdelijk uitwijken naar een andere venue
Dat laatste weet nog niemandquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:29 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dat duren? Die jaren wel in Arabië?
Verder geweldig nieuws natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |