SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ja zeg had net wat hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De grap is:
Ik heb heb geen famke die mijn lief is.
Maar mijn lief is... mijn lief.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dyn leafde.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:29 schreef Bargehassus het volgende:
De grap is:
Maar mijn lief is... mijn lief.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:29 schreef Bargehassus het volgende:
De grap is:
Maar mijn lief is... mijn lief.![]()
![]()
aardig cryptisch dit wel jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:29 schreef Bargehassus het volgende:
De grap is:
Maar mijn lief is... mijn lief.Do what you love, love what you do!![]()
Zit op de bank tv te kijken. Het overbuurmeisje ( van die lui die altijd de auto achter mij. Brommobiel zetten) komt aan lopen en automatisch als je iemand ziet lopen kijk je naar buiten. Zo nu ook. Ze rijd haar auto iets naar voren en gaat bij mij voor de stoep staan en steekt haar middelvinger omhoog. Ik dacht nog dom ding en ging verder tv kijken. Komt ineenkeer die vader aan stormen en schreeuwen wat heb jij tegen mijn dochter bla bla. Ik had het raam open en verzoek hem om mijn tuin te verlaten. Maar dat deed hij niet. Ik heb het raam dicht gedaan en ben hem gaan filmen. Later op de videobellen kon ik horen wat hij zei. Nog geen 5 tellen later komt die dochter weer thuis. Stopt hier voor mijn tuin. Stapt uit en heeft wel 5 minuten staan schreeuwen en maar met de vinger wijzen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goh dan scheel je niet veel met mij. Ook net 42 geworden.quote:
Gefeliciteerd hemet je jaartje ouder
Do what you love, love what you do!![]()
Hoe bedoel je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik niet hequote:Op vrijdag 19 september 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
goh dan scheel je niet veel met mij. Ook net 42 geworden.
Gefeliciteerd hemet je jaartje ouder
![]()
![]()
politie bellenquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
Zit op de bank tv te kijken. Het overbuurmeisje ( van die lui die altijd de auto achter mij. Brommobiel zetten) komt aan lopen en automatisch als je iemand ziet lopen kijk je naar buiten. Zo nu ook. Ze rijd haar auto iets naar voren en gaat bij mij voor de stoep staan en steekt haar middelvinger omhoog. Ik dacht nog dom ding en ging verder tv kijken. Komt ineenkeer die vader aan stormen en schreeuwen wat heb jij tegen mijn dochter bla bla. Ik had het raam open en verzoek hem om mijn tuin te verlaten. Maar dat deed hij niet. Ik heb het raam dicht gedaan en ben hem gaan filmen. Later op de videobellen kon ik horen wat hij zei. Nog geen 5 tellen later komt die dochter weer thuis. Stopt hier voor mijn tuin. Stapt uit en heeft wel 5 minuten staan schreeuwen en maar met de vinger wijzen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die komen hier echt niet voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij ook! En vorige week nog op de boulevard.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh.
Ik was 2 weken geleden vlakbij Katwijk...![]()
Met wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk volkquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
Zit op de bank tv te kijken. Het overbuurmeisje ( van die lui die altijd de auto achter mij. Brommobiel zetten) komt aan lopen en automatisch als je iemand ziet lopen kijk je naar buiten. Zo nu ook. Ze rijd haar auto iets naar voren en gaat bij mij voor de stoep staan en steekt haar middelvinger omhoog. Ik dacht nog dom ding en ging verder tv kijken. Komt ineenkeer die vader aan stormen en schreeuwen wat heb jij tegen mijn dochter bla bla. Ik had het raam open en verzoek hem om mijn tuin te verlaten. Maar dat deed hij niet. Ik heb het raam dicht gedaan en ben hem gaan filmen. Later op de videobellen kon ik horen wat hij zei. Nog geen 5 tellen later komt die dochter weer thuis. Stopt hier voor mijn tuin. Stapt uit en heeft wel 5 minuten staan schreeuwen en maar met de vinger wijzen.![]()
![]()
je verhaalquote:![]()
* greysbones gaat onder tafel zitten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O blijf dan maar lekker zitten 🤣quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je verhaal![]()
* greysbones gaat onder tafel zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe voelt dat nou jaartje ouder worden?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je verhaal![]()
* greysbones gaat onder tafel zitten
LOLDo what you love, love what you do!![]()
ik ben niet jarig of geweest dit jaarquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef kree het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou jaartje ouder worden?
LOLThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het was best intimenterend volgens mij had hij ook gezoepnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
42 toch geworden?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet jarig of geweest dit jaar![]()
![]()
niet waar elk jaar ben je jarig. haha ik haat het ik wil helemaal niet ouder worden, maarjaquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet jarig of geweest dit jaar
naja je bent echt op een aantal weken zelfde leeftijd als ik ben
lieve Dot je mag daar echt voor bellen hoorquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was best intimenterend volgens mij had hij ook gezoepn
gewoon landelijk nummerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat ga je met dat filmpje doen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was best intimenterend volgens mij had hij ook gezoepn![]()
Greysbones is al tig jaren 30.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet jarig of geweest dit jaar
ik ben nu niet jarigquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
niet waar elk jaar ben je jarig. haha ik haat het ik wil helemaal niet ouder worden, maarja
naja je bent echt op een aantal weken zelfde leeftijd als ik ben
nog ben ik dit jaar jarig geweest
zo moeilijk is die zin nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ook althans zo voel ik me nog.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Greysbones is al tig jaren 30.
25quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Greysbones is al tig jaren 30.
maar ik ben echt nog steeds niet jarig geweest dit jaar
* kree not compute dit :Squote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nu niet jarig
zo moeilijk is die zin nietDo what you love, love what you do!![]()
Als je zo doorgaat ben je nog lang niet jarigquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nu niet jarig
zo moeilijk is die zin niet![]()
![]()
![]()
Heb daar zo geen zin in. Dan maak je het alleen maar erger door.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
lieve Dot je mag daar echt voor bellen hoor
gewoon landelijk nummerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bewaren als bewijs. Ga het nergens plaatsen of zo.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar het is echt niet okquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar zo geen zin in. Dan maak je het alleen maar erger door.
kun je er wat mee naar de woningstichting toeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee ik ben geen 42quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
jaja simpel gezegd je bent dus wel gewoon 42Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee. Zit vaak genoeg bij vergaderingen die hier ook over gaan. Je moet zelf eerst aangifte doe. Etc.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar het is echt niet ok
kun je er wat mee naar de woningstichting toeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beetje vlakjes muzikaal, maar eigenlijk verder weinig mis mee....quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze kan jij vast wel waarderen.
Bekijk deze YouTube-video
pakt me niet echt ofzo. muzikaal niet en ook niet rest.Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen is 42.quote:
42 ia het antwoord op alles.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
tis niet tof Dotquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Zit vaak genoeg bij vergaderingen die hier ook over gaan. Je moet zelf eerst aangifte doe. Etc.
als mensen zo doen
vindt het kut voor je
Wat een geweldige soudalikestemquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze kan jij vast wel waarderen.
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik dacht het ook hoorquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
hmms nou dan heb ik het niet goed begrepen denk?![]()
ik krijg jou nog wel een keer terug meneertje Kquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"ik heb wel iets lekkers maar het zit aan een kant vast.""quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ze hebben met hun buren oom ruzie uit het niets. Heel vreemd. Maar ze zijn elders ook vertrokken door ruziesquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis niet tof Dot
als mensen zo doen
vindt het kut voor jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk dat Jus een cadeautje uit eigen zak bedoeltquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:45 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
"ik heb wel iets lekkers maar het zit aan een kant vast.""
Die is niet voor jouquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jus een cadeautje uit eigen zak bedoelt![]()
![]()
Het is weekend greys!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg jou nog wel een keer terug meneertje K![]()
![]()
echt soms denk ik hier is het een soort kleuter klas ofzo.
Naja al met al maakt het wel grappige opmerkingen enzo, dat dan wel weer wel
kak jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Het is weekend greys!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
mevrouwtje K
@JustinKThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je zusje?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet wel iemand die bijna jarig is![]()
![]()
Ik vind het knap op die leeftijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
42quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het knap op die leeftijd.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind JK een toffe peer, maar ik denk niet dat we zakken gaan uitruilen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jus een cadeautje uit eigen zak bedoelt
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik vind JK een toffe peer, maar ik denk niet dat we zakken gaan uitruilen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
The meaning of life.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
![]()
![]()
Het antwoord op alles.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
speaking of thatquote:
https://www.hln.be/tv/i-k(...)%2Fwww.google.com%2F
I know nothing: i'm from Barcelona![]()
tssssquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry je moet ff simpeler zijn nu haha
tis hier geen kleuterklasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Chocola is ook altijd een goed antwoord.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry je moet ff simpeler zijn nu haha
Of wijn.![]()
haha. je doet het erom ook wel hoor nu..quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
tssss
tis hier geen kleuterklas
wat doe ik dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha. je doet het erom ook wel hoor nu..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het kwartje van Kok viel ook niet zo goed...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Het viel zeker wel goed.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het kwartje van Kok viel ook niet zo goed...
Zo diep dat het nooit meer terugkomt.![]()
ja hou daar niet van al dat cryptische enzo, ik begreep dat eruit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
volgens mij vielen ze allemaal in de zakken van Ruttequote:Op vrijdag 19 september 2025 20:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het kwartje van Kok viel ook niet zo goed...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik was ook jarig!quote:![]()
Nou ja, ruim drie maanden geleden dan.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
kwartje uit een fontein halen die erin gegooid was brengt ongeluk he.?quote:Do what you love, love what you do!![]()
In de zakken van een zak?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij vielen ze allemaal in de zakken van Rutte![]()
![]()
ook nog gefeliciteerd dan, maar het ging ff niet om jou, hou oud jong was je geworden?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:53 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik was ook jarig!![]()
Nou ja, ruim drie maanden geleden dan.Do what you love, love what you do!![]()
Uw laatste jas meneerquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij vielen ze allemaal in de zakken van Rutte
die heeft geen zakken![]()
![]()
Sinterklaasje Bonne Bonne BonneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nico Haak.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:54 schreef maily het volgende:
Uw laatste jas meneer
die heeft geen zakken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmms ja?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Uw laatste jas meneer
die heeft geen zakken
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben een oude lul van 56 geworden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
ook nog gefeliciteerd dan, maar het ging ff niet om jou, hou oud jong was je geworden?
Maar can I kick it? Yes I can!quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul van 56 geworden.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
nah niks mis mee, ik denk altijd maar het is altijd mooi weer jaartje erbij.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul van 56 geworden.
Niet om je negatief te maken maar dat is waar mijn pa op overleed.
tis allemaal zo relatief, daarom moet mss iedereen wat meer van de dag maken.
mss makkelijk voor mij te zeggen trouwens omdat ik geen kinderen heb, snap dan is het ander verhaal want kijk je ook voor hun vooruit.Do what you love, love what you do!![]()
whah geloof niet dat dat liedje daarover gaat.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow was dat regenbooggedoe toen al bezig?!?
was wss ver voor de tijd dat we ineens allemaal gekkie erover gingen doen.Do what you love, love what you do!![]()
Geen probleem.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:58 schreef kree het volgende:
Niet om je negatief te maken maar dat is waar mijn pa op overleed.
Mijn oudere broer, waar ik veel mee optrek, is ook al ouder dan toen mijn vader overleed.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ja nouja ik vind het soms raar voelen, gewoon omdat je dan denkt, wordt je ouder als je pa enzo.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geen probleem.
Mijn oudere broer, waar ik veel mee optrek, is ook al ouder dan toen mijn vader overleed.
En als ik dan jaren af ga tellen, vanaf nu, denk er wel eens over zeg maar.
Dan niet zo lang meer.
andere kant mijn oma werd dan weer 97 en die andere dement dood op jaar of 80 en dat vooral.
Naja mijn pa is overleden al, weten jullie, maar mijn ma nog en hoop zo dat ze niet dement wordt net als dr moeder..
echt ik zou daar aan kapot gaan denk. Maarja voor nu doet ze t goed en nog geen tekenen en het slaat generaties over ook begrijp ik, dus geen idee.
Maargoed over kleine 2 week gaan we lekker op vakantie sowieso ik mijn zusje en mijn ma. mijn andere broertje blijft thuis maar met heel gezin. dus was ff niet te regelen. maar we hadden heel leuk familie weekend begin dit jaar al.
En is niet omdat we iets slechts tegemoet zien, maar meer van nu kan het nog dus pak de kans als kan. Ik heb er echt veel zin in. en ook ff gewoon 3 weken vrij.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow was dat regenbooggedoe toen al bezig?!?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk dat dat regenboog weer heel veel anders werd opgevat als waar de liedjes voor bedoelt waren in eerste instantie.quote:
maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Geniet er van, zoveel je kunt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja ik vind het soms raar voelen, gewoon omdat je dan denkt, wordt je ouder als je pa enzo.
En als ik dan jaren af ga tellen, vanaf nu, denk er wel eens over zeg maar.
Dan niet zo lang meer.
andere kant mijn oma werd dan weer 97 en die andere dement dood op jaar of 80 en dat vooral.
Naja mijn pa is overleden al, weten jullie, maar mijn ma nog en hoop zo dat ze niet dement wordt net als dr moeder..
echt ik zou daar aan kapot gaan denk. Maarja voor nu doet ze t goed en nog geen tekenen en het slaat generaties over ook begrijp ik, dus geen idee.
Maargoed over kleine 2 week gaan we lekker op vakantie sowieso ik mijn zusje en mijn ma. mijn andere broertje blijft thuis maar met heel gezin. dus was ff niet te regelen. maar we hadden heel leuk familie weekend begin dit jaar al.
En is niet omdat we iets slechts tegemoet zien, maar meer van nu kan het nog dus pak de kans als kan. Ik heb er echt veel zin in. en ook ff gewoon 3 weken vrij.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
* greysbones kietelt jus onder zijn linker kleine teenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik hou niet van dat gedoe he met die LBQTU enzo. en wat ze erop aanpakken?
best als je anders wil zijn en heb ik geen problemen mee. Maar waarom moet je dat zo promoten? of drama van maken, daar heb ik problemen mee echt waar.
niet waarom iedereen geaardheid is zoals ie is of wat te willen doen, maar die organisaties is een klein deel van extremisten en verpesten het eigenlijk voor de rest, Waardoor de meerderheid een hekel eraan gaat krijgen.
Zelfde met sinterklaas.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:08 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geniet er van, zoveel je kunt.![]()
ik vertel hier de waarheid trouwens. die zeg maar meeste van NL denken, maarja je mag het haast niet meer zeggen want discrimineer je.Do what you love, love what you do!![]()
Hihihihiquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kietelt jus onder zijn linker kleine teen![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:10 schreef kree het volgende:
ik hou niet van dat gedoe he met die LBQTU enzo. en wat ze erop aanpakken?
best als je anders wil zijn en heb ik geen problemen mee. Maar waarom moet je dat zo promoten? of drama van maken, daar heb ik problemen mee echt waar.
niet waarom iedereen geaardheid is zoals ie is of wat te willen doen, maar die organisaties is een klein deel van extremisten en verpesten het eigenlijk voor de rest, Waardoor de meerderheid een hekel eraan gaat krijgen.
Zelfde met sinterklaas.
What is a woman?![]()
![]()
ja grees.quote:
ik klikte dat liedje aan en kreeg ineens de neiging om ons hobbelpaard van zolder te halen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
ja grees.
ik klikte dat liedje aan en kreeg ineens de neiging om ons hobbelpaard van zolder te halen![]()
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
ja grees.
![]()
Iedereen die zich een vrouw voelt!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeilijke vraag voor sommigen
Ja maar WAT is een vrouw dan?
Ja iemand die zich dus zo voelt he!![]()
nee maar serieus. ben je het nou eens of niet met me?quote:
Ik heb er geen problemen mee? van mij mag iedereen zijn wie ie wil zijn.
Maar het gaat zo extreem uitgedragen worden, dat als het is het promoten ervan... als een reclame van zo moet je zijn.
Daar heb ik moeite mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ja heeft ook niks met voortplantingsorganen te maken ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedereen die zich een vrouw voelt!
Ja maar WAT is een vrouw dan?
Ja iemand die zich dus zo voelt he!
Gewoon vragen of iemand worst lust, dan ben je er snel uitquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeilijke vraag voor sommigen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
waar uit precies?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon vragen of iemand worst lust, dan ben je er snel uit![]()
Welke worstquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon vragen of iemand worst lust, dan ben je er snel uit
Een homo is een vrouw?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon vragen of iemand worst lust, dan ben je er snel uit![]()
![]()
nouja wat ik zeg, het is niet eens om discussie te maken, maar vraag me gewoon af, wat is tegenwoordig normaal enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Een salami worst of een bradwurstquote:
Daar is niet uit te komenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het doolhof in het hoofd van Kaninchen![]()
![]()
Doe maar een fuet danquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een salami worst of een bradwurstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zal het doorgeven aan je poolboyquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Topquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan je poolboy
Ik heb vanavond nog een flinke worst naar binnen gewerkt, dus naar mijn eigen woorden ben ik nu ook een half om half![]()
ik denk trouwens en laat ik het gelijk maar zeggen, dat ik helemaal oke ben met Homo lesbisch of elke variant die er is.
Dat is niet mijn punt. Mijn punt is. waarom moet dat zo gepromoot worden? omdat de rest het niet snapt?
Ik denk hele hoop wel. en wat al die groepen creëren met hun demonstratie is alleen maar meer weerstand, laat lekker mensen doen wat ze willen. Ik ook ok mee.
Ja ga niet promoten, want dan krijg je wel weerstand denk.
Denk ik nu zo raar dan mensen? echt? of wat zie ik verkeerd?Do what you love, love what you do!![]()
To feel good.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man, vrouw, homo, lesbi, them/them, LGTQ+, hont of kad. Maakt allemaal niet uit.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:19 schreef kree het volgende:
ik denk trouwens en laat ik het gelijk maar zeggen, dat ik helemaal oke ben met Homo lesbisch of elke variant die er is.
Dat is niet mijn punt. Mijn punt is. waarom moet dat zo gepromoot worden? omdat de rest het niet snapt?
Ik denk hele hoop wel. en wat al die groepen creëren met hun demonstratie is alleen maar meer weerstand, laat lekker mensen doen wat ze willen. Ik ook ok mee.
Denk ik nu zo raar dan mensen? echt? of wat zie ik verkeerd?
Everybody is a Ferrari fan
Ja nou eigenlijk zg maar ben ik wel van mening dat ik vind dat het zo is zeg maar dat iedereen gewoon onder alle omstandigheden, ongeacht van hoe men zich identificeert of geaard is, of men nou religieus christen of fundamentele islamist is of juist zo atheïstisch is als de tyfus zo ongeveer, nou ja weet je, dat je dan te alle tijden toch nog steeds, en ik weet dat dat natuurlijk wel enorm controversieel is en daarom zeg ik dat ook niet lichtzinnig en ik hoop ook dat ik daar dan dus zeg maar niet om gecanceld ga worden of iets dergelijks, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik bedoel dat je dan serieus, ongeacht al die factoren wel echt volkomen de moeder gebolkt kunt worden door wie dan ook hier in dit topic en dat is dan dus wel echt 100% mijn ongezouten mening die ik echt volkomen opgrecht van ganser harte meen!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar serieus. ben je het nou eens of niet met me?
Maar het gaat zo extreem uitgedragen worden, dat als het is het promoten ervan... als een reclame van zo moet je zijn.
Daar heb ik moeite mee.Zo, en dat moest me even van het hart....
![]()
Of chromosoompjes enzo.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heeft ook niks met voortplantingsorganen te maken ofzo![]()
![]()
Nouquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man, vrouw, homo, lesbi, them/them, LGTQ+, hont of kad. Maakt allemaal niet uit.
Everybody is a Ferrari fan
Mensen die denken hont of kat te zijn gaat me ook wat ver
quote:In the rose, ella!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
dat was wel een kilo of twee volgens mijquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou eigenlijk zg maar ben ik wel van mening dat ik vind dat het zo is zeg maar dat iedereen gewoon onder alle omstandigheden, ongeacht van hoe men zich identificeert of geaard is, of men nou religieus christen of fundamentele islamist is of juist zo atheïstisch is als de tyfus zo ongeveer, nou ja weet je, dat je dan te alle tijden toch nog steeds, en ik weet dat dat natuurlijk wel enorm controversieel is en daarom zeg ik dat ook niet lichtzinnig en ik hoop ook dat ik daar dan dus zeg maar niet om gecanceld ga worden of iets dergelijks, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik bedoel dat je dan serieus, ongeacht al die factoren wel echt volkomen de moeder gebolkt kunt worden door wie dan ook hier in dit topic en dat is dan dus wel echt 100% mijn ongezouten mening die ik echt volkomen opgrecht van ganser harte meen!Zo, en dat moest me even van het hart....
![]()
![]()
Stil they are a Ferrari fanquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Mensen die denken hont of kat te zijn gaat me ook wat ver
ik heb ze zien lopen op de Tilburgse kermisquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Mensen die denken hont of kat te zijn gaat me ook wat ver![]()
![]()
Of dat je in mokerharde staat van ongesteldheid iedereen de bargehassus wil in slaan terwijl je goddeloze hoeveelheden chocolade naar binnen propt.![]()
Roze Maandag ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb ze zien lopen op de Tilburgse kermis“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee maar serieus. ben je het nou eens of niet met me?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mogen jullie lekker houden daar
Daar heb ik moeite mee.![]()
sinds wanneer precies?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:22 schreef devzero het volgende:
* devzero pakt popcorn
heb ik nog iets gemist?![]()
Heb je wel eens een piemel in je kontje gehad trouwens?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:19 schreef kree het volgende:
Denk ik nu zo raar dan mensen? echt? of wat zie ik verkeerd?![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:22 schreef devzero het volgende:
* devzero pakt popcorn
heb ik nog iets gemist?
OMG je bent gehacktquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:22 schreef devzero het volgende:
[..]
nee maar serieus. ben je het nou eens of niet met me?
Daar heb ik moeite mee.
Door @kreeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nouja wat ik zeg, het is niet eens om discussie te maken, maar vraag me gewoon af, wat is tegenwoordig normaal enzo?quote:![]()
Perce wel jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
nouja wat ik zeg, het is niet eens om discussie te maken, maar vraag me gewoon af, wat is tegenwoordig normaal enzo?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nah niks mis mee, ik denk altijd maar het is altijd mooi weer puntjes erbij.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG je bent gehackt
Door @:Kree
Niet om je negatief te maken
tis allemaal zo relatief, daarom moet mss iedereen wat meer van de dag maken.![]()
![]()
Ja heb je al 10 x ge-tr’t nuquote:
We willen niet dat je een ban krijgt![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ouch, ik vind de Body Language Guy echt wel tof, maar om trans mensen nou per definitie "freaks" te noemen @ 9:40 vind ik wel wat minder fijn van 'm.![]()
Volgens mij haal je de like knop en de TR knop door elkaarquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heb je al 10 x ge-tr’t nu
![]()
![]()
Ja, ik moet weer achterom.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ow kakquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij haal je de like knop en de TR knop door elkaar
10 keer?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heb je al 10 x ge-tr’t nu
![]()
![]()
Ik heb hem net al 500 keer een TR gegeven![]()
Deze man hèquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
10 keer?![]()
![]()
Vandaar dat FOK! zo traag isquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
10 keer?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het weekend staat er voor.quote:
Ja sorry, ik zal me proberen in te houden in het vervolgquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, het weekend staat er voor.
nu pas?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, het weekend staat er voor.![]()
nouja dat laatste boeit me niet, maar ben het eens met wat je ervoor zei.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man, vrouw, homo, lesbi, them/them, LGTQ+, hont of kad. Maakt allemaal niet uit.
Everybody is a Ferrari fanDo what you love, love what you do!![]()
ff vragen of die aan de kant wil.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, het weekend staat er voor.![]()
![]()
juist het maakt niet uit zolang je maar eerlijk bent.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou eigenlijk zg maar ben ik wel van mening dat ik vind dat het zo is zeg maar dat iedereen gewoon onder alle omstandigheden, ongeacht van hoe men zich identificeert of geaard is, of men nou religieus christen of fundamentele islamist is of juist zo atheïstisch is als de tyfus zo ongeveer, nou ja weet je, dat je dan te alle tijden toch nog steeds, en ik weet dat dat natuurlijk wel enorm controversieel is en daarom zeg ik dat ook niet lichtzinnig en ik hoop ook dat ik daar dan dus zeg maar niet om gecanceld ga worden of iets dergelijks, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik bedoel dat je dan serieus, ongeacht al die factoren wel echt volkomen de moeder gebolkt kunt worden door wie dan ook hier in dit topic en dat is dan dus wel echt 100% mijn ongezouten mening die ik echt volkomen opgrecht van ganser harte meen!Zo, en dat moest me even van het hart....
Sinds een uur of 3, half 4quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
En Maandag weer lopend naast je fiets naar werk want het weekend zit erop.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, het weekend staat er voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmms nee?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je wel eens een piemel in je kontje gehad trouwens?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 5117 / +296 / +208 / 8171 / 8903 / 0.57
2. Dotteke / 1284 / +101 / +49 / 2757 / 3327 / 0.39
3. KillemWieft / 963 / +32 / +28 / 548 / 811 / 1.19
4. FreshFruit / 623 / +0 / +4 / 733 / 1005 / 0.62
5. KoningWouter / 539 / +5 / +178 / 804 / 1022 / 0.53
6. kree / 539 / +0 / +11 / 1588 / 1951 / 0.28
7. devzero / 436 / +29 / +26 / 387 / 542 / 0.8
8. Homijn / 401 / +22 / +0 / 96 / 186 / 2.16
9. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 269 / +25 / +1 / 601 / 829 / 0.32
11. _UserName_ / 264 / +26 / +36 / 277 / 394 / 0.67
12. Dr.Mikey / 216 / +24 / +0 / 157 / 253 / 0.85
13. mario390 / 210 / +41 / +0 / 131 / 220 / 0.95
14. DJMO / 195 / +67 / +13 / 536 / 717 / 0.27
15. marc0871 / 190 / +14 / +18 / 905 / 1151 / 0.17
16. Pinnenmutske / 188 / +15 / +2 / 468 / 609 / 0.31
17. ToT / 186 / +8 / +2 / 1466 / 1673 / 0.11
18. Masberum / 180 / +27 / +7 / 228 / 307 / 0.59
19. greysbones / 179 / +22 / +12 / 1460 / 1611 / 0.11
20. MooieTop6 / 167 / +19 / +4 / 1711 / 1957 / 0.09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zoals een wijs man ooit zei:quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat laatste boeit me niet, maar ben het eens met wat je ervoor zei.
"Ook al ben je bajesklant, of van de verkeerde kant,
tegen eind december hou ik ook van een ei als jij."![]()
Snoeihard bolken dus!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
juist het maakt niet uit zolang je maar eerlijk bent.![]()
![]()
Stel dat @kree 500 TRs zou zetten, hoeveel tekst zou daar in staan? Dat vraag ik me soms wel afquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zal me proberen in te houden in het vervolg
En zou SwJ dat dan ook echt geen lezen?![]()
of in het koninkrijk van blinden is eenoog koning.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals een wijs man ooit zei:
"Ook al ben je bajesklant, of van de verkeerde kant,
tegen eind december hou ik ook van een ei als jij."Do what you love, love what you do!![]()
misschien kun je het uit laten testen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Stel dat @:kree 500 TRs zou zetten, hoeveel tekst zou daar in staan? Dat vraag ik me soms wel af
Dat stukkie tekst van mij over bolken wat hij net gequote heeft zou slechts de eerste alinea zijn van zijn kortste TR.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Stel dat @:kree 500 TRs zou zetten, hoeveel tekst zou daar in staan? Dat vraag ik me soms wel af
Ik heb twee ogen!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
of in het koninkrijk van blinden is eenoog koning.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik denk dat de FOK! servers dan bij TR 12 al vast zouden lopenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
En zou SwJ dat dan ook echt geen lezen?
Booswoeste SwJ incomingquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
misschien kun je het uit laten testen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kan zo gauw niet zien of de Heilige Finkers dat ooit gezegd heeft, maar ik geloof je!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
of in het koninkrijk van blinden is eenoog koning.![]()
![]()
dan ben je nog niet in het eenoog koninkrijk. LOLquote:
het is spreekwoord he
zoek t maar op via AI want snap sommige kunnen al niet meerDo what you love, love what you do!![]()
Bij gewone posts is er een limiet op het aantal karakters. Het zou me niets verbazen als Danny dat vergeten is bij TRs en je makkelijk een GB aan tekst kan stoppen in een TRquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat stukkie tekst van mij over bolken wat hij net gequote heeft zou slechts de eerste alinea zijn van zijn kortste TR.![]()
![]()
Ik ga chatGPT wel even een lange tekst laten schrijven. Als jullie die snoeihard TR'en en niet meer in het topic posten tot SWJ het op slot gooit weten we of het werktquote:
Nou....quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan zo gauw niet zien of de Heilige Finkers dat ooit gezegd heeft, maar ik geloof je!
We hebben ze wel maar we verkopen ze niet.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Jij snapt 3 zinnen in 1 post al nietquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
dan ben je nog niet in het eenoog koninkrijk. LOL
het is spreekwoord he
zoek t maar op via AI want snap sommige kunnen al niet meer
En dan zeg je dat anderen iets niet snappen
het irriteert me wel beetje de kortzichtigheid hier?
of naja het is allemaal grappig, maar toch zeg ik gewoon wel wat ik denk enzo, en hoef je het niet mee eens te zijn.
maar respecteer het wel want doe ik ook andersom.
het irriteert me wel beetje de kortzichtigheid hier?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij snapt 3 zinnen in 1 post al niet
En dan zeg je dat anderen iets niet snappen
of naja het is allemaal grappig, maar toch zeg ik gewoon wel wat ik denk enzo, en hoef je het niet mee eens te zijn.
maar respecteer het wel want doe ik ook andersom.![]()
![]()
Neeequote:![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de Cassis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
o jee, en meteen het blikje platgeknepen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neee![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de Cassis![]()
"ik begrijp er niks van. Ik begrijp er niks van!"quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij snapt 3 zinnen in 1 post al niet
En dan zeg je dat anderen iets niet snappenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik hoop dat het maar een blikje was en geen glazen flesje wat hij kapot heeft geknepenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
o jee, en meteen het blikje platgeknepen?![]()
Even uitgeprobeerd op deze post van jouquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij gewone posts is er een limiet op het aantal karakters. Het zou me niets verbazen als Danny dat vergeten is bij TRs en je makkelijk een GB aan tekst kan stoppen in een TR
En chatgpt gevraagd waarom devzero een ban zou moeten hebben die betrekking heeft op deze post
Graag in 1000 woorden
Gelukt
Maar de hamvraag is: vergeef je het ons?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:34 schreef kree het volgende:
maar respecteer het wel want doe ik ook andersom.![]()
![]()
"Ik moet piesen! Ik moet piesen!"quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
"ik begrijp er niks van. Ik begrijp er niks van!"![]()
Nietquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:35 schreef devzero het volgende:
Oh, een DM van een mod. Of ik niet zomaar berichten van andere moet kopiëren
goedzo,quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
maar respecteer het wel want doe ik ook andersom.blij dat je me begrijpt. Naja ik laat het ff half uurtje uitrazen hier.
En dan is het wss bolk bolk enzo. maar zie dan wel weer
Tot zo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga hier zo op reageren, maar eerst effe pissenquote:
En dan gaan we met z'n allen...quote:
Neuken! Neuken!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik vergeef iedereen altijd enzo als het oprecht is. en snel boos word ik nooit zo.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: vergeef je het ons?
Maarja als jullie dat nu nog niet van me weten, dan kennen jullie me niet genoeg.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga hier zo op reageren, maar eerst effe pissen![]()
Tot zo!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
goedzo,blij dat je me begrijpt. Naja ik laat het ff half uurtje uitrazen hier.
En dan is het wss bolk bolk enzo. maar zie dan wel weer
Tot zo.![]()
Rustig Jochem.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
"ik begrijp er niks van. Ik begrijp er niks van!"
Oh, had je dat gelezen van vanmiddag? Over statiegeld blikjes inleveren? Lees je dat allemaal terug?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
o jee, en meteen het blikje platgeknepen?
Nee, ik heb geen blikjes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik had dat stukje over het schoolreisje hier eergisteren opstaan voor Mini-ToT en z'n vriendinnetje, maar toen dit stukje op kwam heb ik het toch maar snel weef af gezet!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En dan gaan we met z'n allen...
Neuken! Neuken!![]()
![]()
ik keek docu btw op Netflix gister nog ff.
dat is mooie voor jullie allemaalDo what you love, love what you do!![]()
ma1ly leest ALLES terugquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, had je dat gelezen van vanmiddag? Over statiegeld blikjes inleveren? Lees je dat allemaal terug?
Nee, ik heb geen blikjes.![]()
![]()
quote:
Oei.
En checken op spellingsfouten....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bloosjes dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, had je dat gelezen van vanmiddag? Over statiegeld blikjes inleveren? Lees je dat allemaal terug?
Nee, ik heb geen blikjes.![]()
Ja, maar vaak mis je niks.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: