SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ja zeg had net wat hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De grap is:
Ik heb heb geen famke die mijn lief is.
Maar mijn lief is... mijn lief.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dyn leafde.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:29 schreef Bargehassus het volgende:
De grap is:
Maar mijn lief is... mijn lief.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:29 schreef Bargehassus het volgende:
De grap is:
Maar mijn lief is... mijn lief.![]()
![]()
aardig cryptisch dit wel jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:29 schreef Bargehassus het volgende:
De grap is:
Maar mijn lief is... mijn lief.Do what you love, love what you do!![]()
Zit op de bank tv te kijken. Het overbuurmeisje ( van die lui die altijd de auto achter mij. Brommobiel zetten) komt aan lopen en automatisch als je iemand ziet lopen kijk je naar buiten. Zo nu ook. Ze rijd haar auto iets naar voren en gaat bij mij voor de stoep staan en steekt haar middelvinger omhoog. Ik dacht nog dom ding en ging verder tv kijken. Komt ineenkeer die vader aan stormen en schreeuwen wat heb jij tegen mijn dochter bla bla. Ik had het raam open en verzoek hem om mijn tuin te verlaten. Maar dat deed hij niet. Ik heb het raam dicht gedaan en ben hem gaan filmen. Later op de videobellen kon ik horen wat hij zei. Nog geen 5 tellen later komt die dochter weer thuis. Stopt hier voor mijn tuin. Stapt uit en heeft wel 5 minuten staan schreeuwen en maar met de vinger wijzen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goh dan scheel je niet veel met mij. Ook net 42 geworden.quote:
Gefeliciteerd hemet je jaartje ouder
Do what you love, love what you do!![]()
Hoe bedoel je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik niet hequote:Op vrijdag 19 september 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
goh dan scheel je niet veel met mij. Ook net 42 geworden.
Gefeliciteerd hemet je jaartje ouder
![]()
![]()
politie bellenquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
Zit op de bank tv te kijken. Het overbuurmeisje ( van die lui die altijd de auto achter mij. Brommobiel zetten) komt aan lopen en automatisch als je iemand ziet lopen kijk je naar buiten. Zo nu ook. Ze rijd haar auto iets naar voren en gaat bij mij voor de stoep staan en steekt haar middelvinger omhoog. Ik dacht nog dom ding en ging verder tv kijken. Komt ineenkeer die vader aan stormen en schreeuwen wat heb jij tegen mijn dochter bla bla. Ik had het raam open en verzoek hem om mijn tuin te verlaten. Maar dat deed hij niet. Ik heb het raam dicht gedaan en ben hem gaan filmen. Later op de videobellen kon ik horen wat hij zei. Nog geen 5 tellen later komt die dochter weer thuis. Stopt hier voor mijn tuin. Stapt uit en heeft wel 5 minuten staan schreeuwen en maar met de vinger wijzen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die komen hier echt niet voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij ook! En vorige week nog op de boulevard.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh.
Ik was 2 weken geleden vlakbij Katwijk...![]()
Met wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk volkquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
Zit op de bank tv te kijken. Het overbuurmeisje ( van die lui die altijd de auto achter mij. Brommobiel zetten) komt aan lopen en automatisch als je iemand ziet lopen kijk je naar buiten. Zo nu ook. Ze rijd haar auto iets naar voren en gaat bij mij voor de stoep staan en steekt haar middelvinger omhoog. Ik dacht nog dom ding en ging verder tv kijken. Komt ineenkeer die vader aan stormen en schreeuwen wat heb jij tegen mijn dochter bla bla. Ik had het raam open en verzoek hem om mijn tuin te verlaten. Maar dat deed hij niet. Ik heb het raam dicht gedaan en ben hem gaan filmen. Later op de videobellen kon ik horen wat hij zei. Nog geen 5 tellen later komt die dochter weer thuis. Stopt hier voor mijn tuin. Stapt uit en heeft wel 5 minuten staan schreeuwen en maar met de vinger wijzen.![]()
![]()
je verhaalquote:![]()
* greysbones gaat onder tafel zitten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O blijf dan maar lekker zitten 🤣quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je verhaal![]()
* greysbones gaat onder tafel zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe voelt dat nou jaartje ouder worden?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je verhaal![]()
* greysbones gaat onder tafel zitten
LOLDo what you love, love what you do!![]()
ik ben niet jarig of geweest dit jaarquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef kree het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou jaartje ouder worden?
LOLThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het was best intimenterend volgens mij had hij ook gezoepnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
42 toch geworden?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet jarig of geweest dit jaar![]()
![]()
niet waar elk jaar ben je jarig. haha ik haat het ik wil helemaal niet ouder worden, maarjaquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet jarig of geweest dit jaar
naja je bent echt op een aantal weken zelfde leeftijd als ik ben
lieve Dot je mag daar echt voor bellen hoorquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was best intimenterend volgens mij had hij ook gezoepn
gewoon landelijk nummerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat ga je met dat filmpje doen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was best intimenterend volgens mij had hij ook gezoepn![]()
Greysbones is al tig jaren 30.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet jarig of geweest dit jaar
ik ben nu niet jarigquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
niet waar elk jaar ben je jarig. haha ik haat het ik wil helemaal niet ouder worden, maarja
naja je bent echt op een aantal weken zelfde leeftijd als ik ben
nog ben ik dit jaar jarig geweest
zo moeilijk is die zin nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ook althans zo voel ik me nog.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Greysbones is al tig jaren 30.
25quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Greysbones is al tig jaren 30.
maar ik ben echt nog steeds niet jarig geweest dit jaar
* kree not compute dit :Squote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nu niet jarig
zo moeilijk is die zin nietDo what you love, love what you do!![]()
Als je zo doorgaat ben je nog lang niet jarigquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nu niet jarig
zo moeilijk is die zin niet![]()
![]()
![]()
Heb daar zo geen zin in. Dan maak je het alleen maar erger door.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
lieve Dot je mag daar echt voor bellen hoor
gewoon landelijk nummerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bewaren als bewijs. Ga het nergens plaatsen of zo.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar het is echt niet okquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar zo geen zin in. Dan maak je het alleen maar erger door.
kun je er wat mee naar de woningstichting toeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee ik ben geen 42quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
jaja simpel gezegd je bent dus wel gewoon 42Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee. Zit vaak genoeg bij vergaderingen die hier ook over gaan. Je moet zelf eerst aangifte doe. Etc.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar het is echt niet ok
kun je er wat mee naar de woningstichting toeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beetje vlakjes muzikaal, maar eigenlijk verder weinig mis mee....quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze kan jij vast wel waarderen.
Bekijk deze YouTube-video
pakt me niet echt ofzo. muzikaal niet en ook niet rest.Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen is 42.quote:
42 ia het antwoord op alles.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
tis niet tof Dotquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Zit vaak genoeg bij vergaderingen die hier ook over gaan. Je moet zelf eerst aangifte doe. Etc.
als mensen zo doen
vindt het kut voor je
Wat een geweldige soudalikestemquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze kan jij vast wel waarderen.
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik dacht het ook hoorquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
hmms nou dan heb ik het niet goed begrepen denk?![]()
ik krijg jou nog wel een keer terug meneertje Kquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"ik heb wel iets lekkers maar het zit aan een kant vast.""quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ze hebben met hun buren oom ruzie uit het niets. Heel vreemd. Maar ze zijn elders ook vertrokken door ruziesquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis niet tof Dot
als mensen zo doen
vindt het kut voor jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk dat Jus een cadeautje uit eigen zak bedoeltquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:45 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
"ik heb wel iets lekkers maar het zit aan een kant vast.""
Die is niet voor jouquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jus een cadeautje uit eigen zak bedoelt![]()
![]()
Het is weekend greys!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg jou nog wel een keer terug meneertje K![]()
![]()
echt soms denk ik hier is het een soort kleuter klas ofzo.
Naja al met al maakt het wel grappige opmerkingen enzo, dat dan wel weer wel
kak jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Het is weekend greys!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
mevrouwtje K
@JustinKThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je zusje?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet wel iemand die bijna jarig is![]()
![]()
Ik vind het knap op die leeftijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
42quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het knap op die leeftijd.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind JK een toffe peer, maar ik denk niet dat we zakken gaan uitruilen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jus een cadeautje uit eigen zak bedoelt
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik vind JK een toffe peer, maar ik denk niet dat we zakken gaan uitruilen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
The meaning of life.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: