quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Je verliet de keef gister plotselingquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
Genante topickaap, maar daar zeg ik niks van, want je drukmaken om zoiets futiels is kinderachtig.
Hij ziet er wel uit alsof hij uit Wassenaar of Bloemendaal zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
Huisvader, maar wel lekker varen. Oud geld? Ex-ondernemer? Loterij?
Ik heb mij gisteren keurig afgemeld. Je gaf zelfs aan dat je de honneurs zou waarnemen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je verliet de keef gister plotseling
Zo lopen die dingen dan soms
Teveel Jordanees tussendoor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit alsof hij uit Wassenaar of Bloemendaal zou kunnen komen.
Dat wel ja.quote:
Las vandaag een artikel van Katja Schuurman (50 jaar), dat ze nu toch wel een wat oudere man zoekt, dus wel ouder dan 30 jaarquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Michiel zoekt een vrouw in de leeftijd van z’n dochter van 20
Oh god, die permanent boze en verontwaardige dame.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:50 schreef Evangelion het volgende:
Ze lijkt en klinkt als die Zwagermans vrouw
Wil je dat NOOIT meer zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |