HdP!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net zoals botervloten waarvan de rand vol broodkruimels en jam-strepen zit.
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net zoals botervloten waarvan de rand vol broodkruimels en jam-strepen zit.
Waarom typ je de initialen van m’n vader?quote:
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom typ je de initialen van m’n vader?
Verrassing, je vader zit hier ook!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom typ je de initialen van m’n vader?
Je zou dit niet openbaar maken, dat had je beloofd.quote:
Hoi papquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verrassing, je vader zit hier ook!
net andersomquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:23 schreef essnhills het volgende:
@:lvtdk het is maar goed dat je er niet bent want het gaat over emmers mayonaise.
Iedereen zijn vader en alle moeders.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verrassing, je vader zit hier ook!
Ohnee, hoe zal @LTVDK nu ooit weten dat ik hem heb gementioned.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
net andersom
en een mention werkt niet na het editten
Dit is echt een trauma hoor. Als m’n bord niet schoon was kreeg ik inderdaad de vla erover.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of vla op je etensbord met jus en aardappelresten![]()
_!!!!
Maar hoe konden ze weten dat het de initialen van je vader zijn?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zou dit niet openbaar maken, dat had je beloofd.
je weet dat er stenen gebouwen bestaan waar dingen te koop zijn?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ben bang dat ik iets wat ik dinsdagochtend nodig ga hebben niet op tijd om huis heb als ik het nu pas bestel...
Sukkel ik
Contextquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar hoe konden ze weten dat het de initialen van je vader zijn?
Dat je aardbeienvla naar blinde vink smaaktequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is echt een trauma hoor. Als m’n bord niet schoon was kreeg ik inderdaad de vla erover.
Want: “het komt toch allemaal bij elkaar in je buik”
Alsdus mijn papa die kennelijk op FOK! zit.
"Sorry, niet in voorraad, we kunnen het bestellen."quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat er stenen gebouwen bestaan waar dingen te koop zijn?
Mijn vader weet niet eens hoe hij een computer opstart. Hij kan nog net het aan/uit knopje vinden, maar verder komt hij niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen zijn vader en alle moeders.
dan gaat hij maar naar dat gebouw waar het magazijn zitquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:25 schreef Recce het volgende:
[..]
"Sorry, niet in voorraad, we kunnen het bestellen."
Het ding met die stenen gebouwen is dat ik datgeen wat ik nodig heb waarschijnlijk niet zo makkelijk ga vinden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat er stenen gebouwen bestaan waar dingen te koop zijn?
“Dan neem je even een gekookte aardappel en prak je hem, dan kun je daarna zo je bord ermee schoon maken”quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je aardbeienvla naar blinde vink smaakte
Scheelt jou weer computergezeikjesquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vader weet niet eens hoe hij een computer opstart. Hij kan nog net het aan/uit knopje vinden, maar verder komt hij niet.
Keertje Fles langs sturen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vader weet niet eens hoe hij een computer opstart. Hij kan nog net het aan/uit knopje vinden, maar verder komt hij niet.
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding met die stenen gebouwen is dat ik datgeen wat ik nodig heb waarschijnlijk niet zo makkelijk ga vinden.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Dan neem je even een gekookte aardappel en prak je hem, dan kun je daarna zo je bord ermee schoon maken”
"Sorry, dan moet u in de winkel zijn. We kunnen hier geen dingen verkopen."quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat hij maar naar dat gebouw waar het magazijn zit
Hadden we later ook, toen we en vaatwasser hadden. Daarvoor niet, want scheelt weer afwassen.quote:
Het ding met die stenen gebouwen is dat ik datgeen wat ik nodig heb waarschijnlijk niet zo makkelijk ga vinden.quote:
Mijn zus prakte altijd alles door elkaar, hoop zout en peper erover en smekken maar.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hadden we later ook, toen we en vaatwasser hadden. Daarvoor niet, want scheelt weer afwassen.
Moet je beter zoeken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding met die stenen gebouwen is dat ik datgeen wat ik nodig heb waarschijnlijk niet zo makkelijk ga vinden.
Kuiltje voor de jus?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus prakte altijd alles door elkaar, hoop zout en peper erover en smekken maar.
Nou ja met zijn telefoon is hetzelfde liedje. Had ik hem bij hem thuis uitgelegd hoe je een whatsapp bericht verstuurd.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheelt jou weer computergezeikjes
Is mooi hoe alles vaak een naam krijgt thuis. "Ja nee pak maar even zo'n vlabakje voor de paprika's".quote:
Lastig is dat.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou ja met zijn telefoon is hetzelfde liedje. Had ik hem bij hem thuis uitgelegd hoe je een whatsapp bericht verstuurd.
Was ik nog niet eens terug thuis, belde hij op, hoe het ook al weer moest.![]()
![]()
![]()
Beste man moet echt hoognodig in een verzorgingshuis worden opgenomen, met alle respect hoor
Echter is hij voor een bepaalde indicatie te goed bevonden.
Ik was zelf de afstandsbediening (apparaatje)quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is mooi hoe alles vaak een naam krijgt thuis. "Ja nee pak maar even zo'n vlabakje voor de paprika's".
"Waar is het apparaatje?". Ook zo'n mooie.
Gebruikten jullie ook "apparaatje" voor de afstandsbediening van de tv?
Mja, ben je mooi klaar mee dan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou ja met zijn telefoon is hetzelfde liedje. Had ik hem bij hem thuis uitgelegd hoe je een whatsapp bericht verstuurd.
Was ik nog niet eens terug thuis, belde hij op, hoe het ook al weer moest.![]()
![]()
![]()
Beste man moet echt hoognodig in een verzorgingshuis worden opgenomen, met alle respect hoor
Echter is hij voor een bepaalde indicatie te goed bevonden.
Ja, ik heb zo verder geen voorbeelden, maar vlabakjes is prachtig. We zeiden niet "apparaatje" tegen de afstandsbediening.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is mooi hoe alles vaak een naam krijgt thuis. "Ja nee pak maar even zo'n vlabakje voor de paprika's".
"Waar is het apparaatje?". Ook zo'n mooie.
Gebruikten jullie ook "apparaatje" voor de afstandsbediening van de tv?
Ik kan me nog heel vaag herinneren dat we geen afstandsbediening hadden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was zelf de afstandsbediening (apparaatje)
Maar vroeger was er ook maar weinig voor kinderen op TV natuurlijk. Dan was het alleen woensdagmiddag en zondagochtend leuk.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
Toen er nog geen afstandsbediening bij de tv was, en ik dan te lui was om op te staan als ik naar een ander net wilde kijken. Dus dan keek ik “iets stoms”. Uit protest, alsof het me wat opleverde.
Kreeg toen op een zeker moment een zitzak. Zo’n ronde waar echt van die balletjes in zaten. Deel van leer, deels van stof.
Die lag links van de tv, kon ik precies met m’n tenen de knopjes indrukken.
Dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar vroeger was er ook maar weinig voor kinderen op TV natuurlijk. Dan was het alleen woensdagmiddag en zondagochtend leuk.
Luiwammesquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
Toen er nog geen afstandsbediening bij de tv was, en ik dan te lui was om op te staan als ik naar een ander net wilde kijken. Dus dan keek ik “iets stoms”. Uit protest, alsof het me wat opleverde.
Kreeg toen op een zeker moment een zitzak. Zo’n ronde waar echt van die balletjes in zaten. Deel van leer, deels van stof.
Ik kan meer met m’n tenen dan mijn kind nu.quote:
TV met teenbedieningquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
Gizmo ook als ik hem water en eten geef snachts.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kriiiiiiiiiiiiiiiiijg jou wel
Net zoals de pc met je teen aan en uitzettenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Gizmo ook als ik hem water en eten geef snachts.
Wat heb je eraan in het dagelijkse leven?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan meer met m’n tenen dan mijn kind nu.![]()
Geld oprapen en dan overpakken met m’n hand, potloden, pennen…
Die generatie van nu hebben die skills niet.( of minder )
Oh dat is grappig want ik doe ook veel met m'n tenen, inderdaad pen van de grond oppaken e.d, en daar maakt gergi altijd grappen overquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan meer met m’n tenen dan mijn kind nu.![]()
Geld oprapen en dan overpakken met m’n hand, potloden, pennen…
Die generatie van nu hebben die skills niet.( of minder )
Op zondagochtend had de VPRO allerlei gekke kinderprogramma's. En op woensdagmiddag keken we Seabert.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meereigenlijk.
Ik keek altijd huiver en snuitje.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net zoals de pc met je teen aan en uitzetten
Dingen oprapen zonder te bukken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je eraan in het dagelijkse leven?
Beetje pinnen met je blote tenen bij de Albert Heijn of het gras maaien met je tenen?
Ik nog best wel goed. Heb ook de TV van opa geërfd voor op mijn slaapkamer, die had geen afstandsbediening terwijl we beneden in de huiskamer wel een TV met afstandsbediening hadden. Opa overleed toen ik 16 was in 1997.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan me nog heel vaag herinneren dat we geen afstandsbediening hadden.
Seaaaaaabert, ook al is hij klein.."quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Op zondagochtend had de VPRO allerlei gekke kinderprogramma's. En op woensdagmiddag keken we Seabert.
Precies!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is grappig want ik doe ook veel met m'n tenen, inderdaad pen van de grond oppaken e.d, en daar maakt gergi altijd grappen over![]()
"jij met je tenen altijd
".
Apen doen dit ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is grappig want ik doe ook veel met m'n tenen, inderdaad pen van de grond oppaken e.d, en daar maakt gergi altijd grappen over![]()
"jij met je tenen altijd
".
gremlins zijn vrrrrrrrrrrrreetboeienquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Gizmo ook als ik hem water en eten geef snachts.
Vond dat juist leukquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bellen met een draaischijftelefoon, dat vond ik echt vreselijk en begreep het niet altijd.
Kloptquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik gooide vroeger wel eens expres een pen op de grond zodat een meisje moest bukken om die op te rapen, dit zou nooit gewerkt hebben met Kwiewel en Moeraskat
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik gooide vroeger wel eens expres een pen op de grond zodat een meisje moest bukken om die op te rapen, dit zou nooit gewerkt hebben met Kwiewel en Moeraskat
+1quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
Oh flat drama in Den Haag, zie het nu pas.
Scheelt bukken. Gewoon met je tenen iets oppakkenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je eraan in het dagelijkse leven?
Beetje pinnen met je blote tenen bij de Albert Heijn of het gras maaien met je tenen?
Ooit toen ik als kleutertje op zwemles ging.. gooide de badmeester van die ringetjes op de bodem van het badje en dan was de bedoeling dat je met je hoofd onderwater ging om dat te pakken. Net te diep om er met je armen bij te kunnen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"jij met je tenen altijd
".
Sindsdien lijken alle vrouwen op apen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef Recce het volgende:
Het is wel duidelijk wat voor gevolgen dat gedrag van US heeft gehad.
Bedankt hè!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sindsdien lijken alle vrouwen op apen.
Toen al duidelijk een slimme meidquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ooit toen ik als kleutertje op zwemles ging.. gooide de badmeester van die ringetjes op de bodem van het badje en dan was de bedoeling dat je met je hoofd onderwater ging om dat te pakken. Net te diep om er met je armen bij te kunnen.
Maar kleine essje vond dat idee maar niks. Dus ik viste dat ding gewoon met mijn tenen op
Dan zei mijn vader het nummer en dan mochten mijn broers en ik om de beurt een nummer draaien. Gingen we oma bellenquote:
quote:
nog 361quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koentje. Bijna 300K posts![]()
![]()
niet te lange posts makenquote:
Wel oke hoorquote:
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel oke hoor
Gister weer gefietst
Vandaag een stukje gewandeld en lekker in de tuin gezeten
Raaaaawrquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRR
Nicequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel oke hoor
Gister weer gefietst
Vandaag een stukje gewandeld en lekker in de tuin gezeten
Mandquote:
En jij? Klaar voor morgrn?quote:
Ohhhhquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.lego.com/nl-n(...)llection-tiger-31217
Deze lijkt me best vet
@:Ettovanbelgie
@:essnhills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |