Gizmo ook als ik hem water en eten geef snachts.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kriiiiiiiiiiiiiiiiijg jou wel
Net zoals de pc met je teen aan en uitzettenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Gizmo ook als ik hem water en eten geef snachts.
Wat heb je eraan in het dagelijkse leven?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan meer met m’n tenen dan mijn kind nu.![]()
Geld oprapen en dan overpakken met m’n hand, potloden, pennen…
Die generatie van nu hebben die skills niet.( of minder )
Oh dat is grappig want ik doe ook veel met m'n tenen, inderdaad pen van de grond oppaken e.d, en daar maakt gergi altijd grappen overquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan meer met m’n tenen dan mijn kind nu.![]()
Geld oprapen en dan overpakken met m’n hand, potloden, pennen…
Die generatie van nu hebben die skills niet.( of minder )
Op zondagochtend had de VPRO allerlei gekke kinderprogramma's. En op woensdagmiddag keken we Seabert.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meereigenlijk.
Ik keek altijd huiver en snuitje.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net zoals de pc met je teen aan en uitzetten
Dingen oprapen zonder te bukken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je eraan in het dagelijkse leven?
Beetje pinnen met je blote tenen bij de Albert Heijn of het gras maaien met je tenen?
Ik nog best wel goed. Heb ook de TV van opa geërfd voor op mijn slaapkamer, die had geen afstandsbediening terwijl we beneden in de huiskamer wel een TV met afstandsbediening hadden. Opa overleed toen ik 16 was in 1997.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan me nog heel vaag herinneren dat we geen afstandsbediening hadden.
Seaaaaaabert, ook al is hij klein.."quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Op zondagochtend had de VPRO allerlei gekke kinderprogramma's. En op woensdagmiddag keken we Seabert.
Precies!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is grappig want ik doe ook veel met m'n tenen, inderdaad pen van de grond oppaken e.d, en daar maakt gergi altijd grappen over![]()
"jij met je tenen altijd
".
Apen doen dit ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is grappig want ik doe ook veel met m'n tenen, inderdaad pen van de grond oppaken e.d, en daar maakt gergi altijd grappen over![]()
"jij met je tenen altijd
".
gremlins zijn vrrrrrrrrrrrreetboeienquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Gizmo ook als ik hem water en eten geef snachts.
Vond dat juist leukquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bellen met een draaischijftelefoon, dat vond ik echt vreselijk en begreep het niet altijd.
Kloptquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik gooide vroeger wel eens expres een pen op de grond zodat een meisje moest bukken om die op te rapen, dit zou nooit gewerkt hebben met Kwiewel en Moeraskat
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik gooide vroeger wel eens expres een pen op de grond zodat een meisje moest bukken om die op te rapen, dit zou nooit gewerkt hebben met Kwiewel en Moeraskat
+1quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
Oh flat drama in Den Haag, zie het nu pas.
Scheelt bukken. Gewoon met je tenen iets oppakkenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je eraan in het dagelijkse leven?
Beetje pinnen met je blote tenen bij de Albert Heijn of het gras maaien met je tenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |