Keertje Fles langs sturen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vader weet niet eens hoe hij een computer opstart. Hij kan nog net het aan/uit knopje vinden, maar verder komt hij niet.
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding met die stenen gebouwen is dat ik datgeen wat ik nodig heb waarschijnlijk niet zo makkelijk ga vinden.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Dan neem je even een gekookte aardappel en prak je hem, dan kun je daarna zo je bord ermee schoon maken”
"Sorry, dan moet u in de winkel zijn. We kunnen hier geen dingen verkopen."quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat hij maar naar dat gebouw waar het magazijn zit
Hadden we later ook, toen we en vaatwasser hadden. Daarvoor niet, want scheelt weer afwassen.quote:
Het ding met die stenen gebouwen is dat ik datgeen wat ik nodig heb waarschijnlijk niet zo makkelijk ga vinden.quote:
Mijn zus prakte altijd alles door elkaar, hoop zout en peper erover en smekken maar.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hadden we later ook, toen we en vaatwasser hadden. Daarvoor niet, want scheelt weer afwassen.
Moet je beter zoeken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding met die stenen gebouwen is dat ik datgeen wat ik nodig heb waarschijnlijk niet zo makkelijk ga vinden.
Kuiltje voor de jus?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus prakte altijd alles door elkaar, hoop zout en peper erover en smekken maar.
Nou ja met zijn telefoon is hetzelfde liedje. Had ik hem bij hem thuis uitgelegd hoe je een whatsapp bericht verstuurd.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheelt jou weer computergezeikjes
Is mooi hoe alles vaak een naam krijgt thuis. "Ja nee pak maar even zo'n vlabakje voor de paprika's".quote:
Lastig is dat.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou ja met zijn telefoon is hetzelfde liedje. Had ik hem bij hem thuis uitgelegd hoe je een whatsapp bericht verstuurd.
Was ik nog niet eens terug thuis, belde hij op, hoe het ook al weer moest.![]()
![]()
![]()
Beste man moet echt hoognodig in een verzorgingshuis worden opgenomen, met alle respect hoor
Echter is hij voor een bepaalde indicatie te goed bevonden.
Ik was zelf de afstandsbediening (apparaatje)quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is mooi hoe alles vaak een naam krijgt thuis. "Ja nee pak maar even zo'n vlabakje voor de paprika's".
"Waar is het apparaatje?". Ook zo'n mooie.
Gebruikten jullie ook "apparaatje" voor de afstandsbediening van de tv?
Mja, ben je mooi klaar mee dan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou ja met zijn telefoon is hetzelfde liedje. Had ik hem bij hem thuis uitgelegd hoe je een whatsapp bericht verstuurd.
Was ik nog niet eens terug thuis, belde hij op, hoe het ook al weer moest.![]()
![]()
![]()
Beste man moet echt hoognodig in een verzorgingshuis worden opgenomen, met alle respect hoor
Echter is hij voor een bepaalde indicatie te goed bevonden.
Ja, ik heb zo verder geen voorbeelden, maar vlabakjes is prachtig. We zeiden niet "apparaatje" tegen de afstandsbediening.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is mooi hoe alles vaak een naam krijgt thuis. "Ja nee pak maar even zo'n vlabakje voor de paprika's".
"Waar is het apparaatje?". Ook zo'n mooie.
Gebruikten jullie ook "apparaatje" voor de afstandsbediening van de tv?
Ik kan me nog heel vaag herinneren dat we geen afstandsbediening hadden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was zelf de afstandsbediening (apparaatje)
Maar vroeger was er ook maar weinig voor kinderen op TV natuurlijk. Dan was het alleen woensdagmiddag en zondagochtend leuk.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
Toen er nog geen afstandsbediening bij de tv was, en ik dan te lui was om op te staan als ik naar een ander net wilde kijken. Dus dan keek ik “iets stoms”. Uit protest, alsof het me wat opleverde.
Kreeg toen op een zeker moment een zitzak. Zo’n ronde waar echt van die balletjes in zaten. Deel van leer, deels van stof.
Die lag links van de tv, kon ik precies met m’n tenen de knopjes indrukken.
Dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar vroeger was er ook maar weinig voor kinderen op TV natuurlijk. Dan was het alleen woensdagmiddag en zondagochtend leuk.
Luiwammesquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
Toen er nog geen afstandsbediening bij de tv was, en ik dan te lui was om op te staan als ik naar een ander net wilde kijken. Dus dan keek ik “iets stoms”. Uit protest, alsof het me wat opleverde.
Kreeg toen op een zeker moment een zitzak. Zo’n ronde waar echt van die balletjes in zaten. Deel van leer, deels van stof.
Ik kan meer met m’n tenen dan mijn kind nu.quote:
TV met teenbedieningquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |