Kloptquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik gooide vroeger wel eens expres een pen op de grond zodat een meisje moest bukken om die op te rapen, dit zou nooit gewerkt hebben met Kwiewel en Moeraskat
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik gooide vroeger wel eens expres een pen op de grond zodat een meisje moest bukken om die op te rapen, dit zou nooit gewerkt hebben met Kwiewel en Moeraskat
+1quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
Oh flat drama in Den Haag, zie het nu pas.
Scheelt bukken. Gewoon met je tenen iets oppakkenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je eraan in het dagelijkse leven?
Beetje pinnen met je blote tenen bij de Albert Heijn of het gras maaien met je tenen?
Ooit toen ik als kleutertje op zwemles ging.. gooide de badmeester van die ringetjes op de bodem van het badje en dan was de bedoeling dat je met je hoofd onderwater ging om dat te pakken. Net te diep om er met je armen bij te kunnen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is grappig want ik doe ook veel met m'n tenen, inderdaad pen van de grond oppaken e.d, en daar maakt gergi altijd grappen over![]()
"jij met je tenen altijd
".
Sindsdien lijken alle vrouwen op apen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef Recce het volgende:
Het is wel duidelijk wat voor gevolgen dat gedrag van US heeft gehad.
Bedankt hè!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sindsdien lijken alle vrouwen op apen.
Toen al duidelijk een slimme meidquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ooit toen ik als kleutertje op zwemles ging.. gooide de badmeester van die ringetjes op de bodem van het badje en dan was de bedoeling dat je met je hoofd onderwater ging om dat te pakken. Net te diep om er met je armen bij te kunnen.
Maar kleine essje vond dat idee maar niks. Dus ik viste dat ding gewoon met mijn tenen op
Dan zei mijn vader het nummer en dan mochten mijn broers en ik om de beurt een nummer draaien. Gingen we oma bellenquote:
quote:
nog 361quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koentje. Bijna 300K posts![]()
![]()
niet te lange posts makenquote:
Wel oke hoorquote:
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel oke hoor
Gister weer gefietst
Vandaag een stukje gewandeld en lekker in de tuin gezeten
Raaaaawrquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRR
Nicequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel oke hoor
Gister weer gefietst
Vandaag een stukje gewandeld en lekker in de tuin gezeten
Mandquote:
En jij? Klaar voor morgrn?quote:
Ohhhhquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.lego.com/nl-n(...)llection-tiger-31217
Deze lijkt me best vet
@:Ettovanbelgie
@:essnhills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |