SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLANDSE deelnemers (met mogelijk nog meer deelname via de World Ranking):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timetable
Voorspellen
TV:
Eurosport/MAX
Sporza
BBC
NOS
Stream:
eurovisionsport.com
Bekijk deze YouTube-video
Wat was de forecast?quote:
Volgens het commentaar bij Eurosport niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De horde van de Nigeriaan verschuift echt een flink eind, dat is gewoon DQ
Je kijkt speciaal voor Thiam via de Belg?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:43 schreef Nober het volgende:
Belg begint maar over morgen en dat Thiam's reactie genoeg zei.
En ze geef geen reacties na dag 1 in de mixed zone.
Het was ook wel mokerdom van de regie om niet gewoon de camera van voren te gebruikenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ivo ziet niet dat de horde van die Nigeriaan ook van zijn plek komt.
Ik zap tussen Sporza en BBC.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kijkt speciaal voor Thiam via de Belg?
Omdat veel mensen anders de tv uitdoen na de mannenfinale en de vrouwen dan nog moetenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:44 schreef Nober het volgende:
Waarom is de mannen 200m finale niet het slot?
Ruim een seconde boven je PR is hoe dan ook veel op de 200mquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar loopt ze vrij consistent in de buurt van de laatste paar seizoenen.
Dan zou je zeggen dat ze juist wel als slotnummer moeten staanquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat veel mensen anders de tv uitdoen na de mannenfinale en de vrouwen dan nog moeten
En als je het omdraait dan schakelen ze pas na de vrouwenfinale in? Dus ze kijken het sowieso niet...quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat veel mensen anders de tv uitdoen na de mannenfinale en de vrouwen dan nog moeten
Ja klopt, het klopte nietquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zou je zeggen dat ze juist wel als slotnummer moeten staan
Te hoge frequentie in de stem van Femke?quote:
Doe maar niet dan haakt AZ af.quote:
Het wachten is op Marion Jonesquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze laten echt iedereen binnen daar. Dopeur Joyner-Kersee![]()
Persoonlijk record is gewoon goed.quote:
Ja qua tijd prima. Was onder de indruk van z'n lopen. Dacht dat hij goud ging halen. Maar Lyles gewoon beter.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Persoonlijk record is gewoon goed.
Je ziet hoe Lyles op het eind nog wel z'n knieen hoger brengt en dus meer afzet met z'n billen erbij terwijl Levell meer ploetert en richting slechts afzetten met bovenbeen en kuiten gaatquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:13 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja qua tijd prima. Was onder de indruk van z'n lopen. Dacht dat hij goud ging halen. Maar Lyles gewoon beter.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je ziet hoe Lyles op het eind nog wel z'n knieen hoger brengt en dus meer afzet met z'n billen erbij terwijl Levell meer ploetert en richting slechts afzetten met bovenbeen en kuiten gaat
Vr grt, Prof mr ing Sedoc
quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:16 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
Kan je het ook nog even voordoen, Greg.
Portugeesje oogt niet perse sympathiekquote:
Terecht, zal een partij adrenaline in zitten bij zo'n laatste sprong.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trek je dan gewoon terug joh
Mag niet van haar coach/land/bond.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Geblesseerd lopen, ok, maar bewust vals starten....trek je dan terug
Kan misschien te maken hebben met financiële vergoeding of iets? Als je terugtrekt geen top 8, nu wel?quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Geblesseerd lopen, ok, maar bewust vals starten....trek je dan terug
Ze is nu 9equote:Op vrijdag 19 september 2025 15:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan misschien te maken hebben met financiële vergoeding of iets? Als je terugtrekt geen top 8, nu wel?
Ronde van Luxemburgquote:
even teruggespoeld en het is idd randje wel/niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
Zat Ta Lou niet op de lijn in de bocht? Zat er heel dicht op in ieder geval.
golfen.quote:
Kan je er meteen van genieten en mee pronkenquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:31 schreef Alpha0 het volgende:
Ze zijn de finish lijn nog niet gepasseerd of ze krijgen die medaille al om hun nek gehangen.
Nee, Ezekiel heeft ook al gezegd dat Benjamin de terechte kampioen was en dat die geen last had van de omgevallen horde en zijn eigen scheefstaande horde.quote:
Ik heb mijn post aangepast. Ik dacht dat ik in DRT zat. zal mijn post nogmaals edittenquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Op racisme wordt ook hier niet gemod helaas.
Misschien bedoelde hij dat dit topic van de verkeerde kant is?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Op racisme wordt ook hier niet gemod helaas.
Maar die 19.84 in de series zag er zó gemakkelijk uit. Ging weliswaar per ronde sneller lopen, maar ook steeds verkrampter.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Persoonlijk record is gewoon goed.
Dan is snelwandelen niet net afgelopen, maar al een uur of 2,5quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Snelwandelen net voor het verspringen afgelopen, dus de wekker kan veilig om 4:35 gezet worden.
Klaar om een opmerking erover te plaatsen inderdaad waarop fanatiek snelwandelenkijker heywoodu dan hopelijk reageertquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r zit al kaar voor het snelwandelen.
Usain Bol.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Het moet gewoon vanaf nu Femke Bolt worden.
Ik heb heerlijk een avondje sociaal gedaan, gegeten en gedronken in het ouderlijk huis, mij krijg je niet meer!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klaar om een opmerking erover te plaatsen inderdaad waarop fanatiek snelwandelenkijker heywoodu dan hopelijk reageert
quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk een avondje sociaal gedaan, gegeten en gedronken in het ouderlijk huis, mij krijg je niet meer!
Allemaal FOK! gelezen en toen durfden ze niet meer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:59 schreef superniger het volgende:
Waarom doet er geen Nederlander mee?
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Perez weer voor Spanje waarschijnlijk
Is typisch Spaans wel .. Ik herinner mn nichtje die op bezoek was en in de tuin van mn ouders ff voordeed hoe je moest snelwandelen ... ze was 13 of zo ...quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allemaal FOK! gelezen en toen durfden ze niet meer.
Ook altijd een van de weinige onderdelen waarop Ecuador goed kan scorenquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Is typisch Spaans wel .. Ik herinner mn nichtje die op bezoek was en in de tuin van mn ouders ff voordeed hoe je moest snelwandelen ... ze was 13 of zo ...
quote:Op zaterdag 20 september 2025 03:56 schreef chufi het volgende:
Schilder als 8e door naar de finale ... vd Klinken nada
Mwah, voor Van Klinken ook wel een beetje een bonusonderdeelquote:
Geen bon fim dusquote:Op zaterdag 20 september 2025 03:58 schreef heywoodu het volgende:
Yamanishi gaat er vandoor, RIP Bonfim.
Watte?quote:Op zaterdag 20 september 2025 03:58 schreef heywoodu het volgende:
Yamanishi gaat er vandoor, RIP Bonfim.
Ja, deze sprint had ik niet aan zien komen.quote:
Bedankt, scheelde weer wakker blijven.quote:
Weet niet goed wat ik daarvan moet vinden.quote:
Deed realistisch al niet meer mee om de medailles en de mindset was natuurlijk al niet goed door de hele situatie. Dokter en Oosterwegel zullen 5de en 6de worden zonder hele gekke dingen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet niet goed wat ik daarvan moet vinden.
Voor een medaille vrijwel 0 (of ze moet de speer van haar leven werpen), achterstand is te groot op Brooks, KJT en O'Connor.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het met de kansen van Dokter
Brooks valt nog wel te pakken met een degelijk einde, maar Hall en inderdaad KJT en O'Connor worden toch wel heel erg lastigquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor een medaille vrijwel 0 (of ze moet de speer van haar leven werpen), achterstand is te groot op Brooks, KJT en O'Connor.
Wij zullen het nooit weten, maar het voelt wel weer als het honderdmiljoenmiljardste geval van een bond die een atleet loopt te zieken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet niet goed wat ik daarvan moet vinden.
Die man geen accreditatie geven terwijl die er gewoon is slaat natuurlijk al nergens op, zeker als ze bij dat andere meisje roepen dat ze haar coach wel had mogen meenemen als ze het zelf betaalde (waar een gemiddelde atleet natuurlijk het geld niet voor heeft).quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij zullen het nooit weten, maar het voelt wel weer als het honderdmiljoenmiljardste geval van een bond die een atleet loopt te zieken.
Ook zo'n opmerking als "En dat ze haar kinesist niet mocht meenemen naar hier, is omdat we hier al een heel goeie medische ploeg hebben. We vonden dat die volstaat." zorgt voor enige rillingen.
En toch is het helemaal niet slim van de coach om op dit moment hoog van de toren te blazen. Laat Thiam als ze dat wil haar verhaal doen over deze wedstrijd en de voorbereiding en ga daarna kijken hoe verder. Want als je meteen werkelijk iedereen voor rotte vis uit maakt en dan ook nog uitlatingen doet waarmee je eigenlijk een verdere samenwerking bijna al onmogelijk maakt win je daar niets mee. Het zal ongetwijfeld opluchten maar daar heb je volgende maand of volgend jaar niet zo veel meer aan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij zullen het nooit weten, maar het voelt wel weer als het honderdmiljoenmiljardste geval van een bond die een atleet loopt te zieken.
Ook zo'n opmerking als "En dat ze haar kinesist niet mocht meenemen naar hier, is omdat we hier al een heel goeie medische ploeg hebben. We vonden dat die volstaat." zorgt voor enige rillingen.
Zou me niet verbazen als ze bij het kamp Thiam al contact hebben met de Senegalese bondquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En toch is het helemaal niet slim van de coach om op dit moment hoog van de toren te blazen. Laat Thiam als ze dat wil haar verhaal doen over deze wedstrijd en de voorbereiding en ga daarna kijken hoe verder. Want als je meteen werkelijk iedereen voor rotte vis uit maakt en dan ook nog uitlatingen doet waarmee je eigenlijk een verdere samenwerking bijna al onmogelijk maakt win je daar niets mee. Het zal ongetwijfeld opluchten maar daar heb je volgende maand of volgend jaar niet zo veel meer aan.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant wil je natuurlijk ook gewoon pal voor je atleet staan en als jij het gevoel hebt dat die tegen wordt gewerkt, ga je daar een keer wat van zeggen. De bond maakt haar ook pertinent uit voor leugenaar, dan mag je prima antwoorden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En toch is het helemaal niet slim van de coach om op dit moment hoog van de toren te blazen. Laat Thiam als ze dat wil haar verhaal doen over deze wedstrijd en de voorbereiding en ga daarna kijken hoe verder. Want als je meteen werkelijk iedereen voor rotte vis uit maakt en dan ook nog uitlatingen doet waarmee je eigenlijk een verdere samenwerking bijna al onmogelijk maakt win je daar niets mee. Het zal ongetwijfeld opluchten maar daar heb je volgende maand of volgend jaar niet zo veel meer aan.
Dat zou echt geniaal zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze bij het kamp Thiam al contact hebben met de Senegalese bond
Dat is leuk maar zonder toestemming van de Belgische bond mag je dan eerst een paar jaar op de bank toekijken bij kampioenschappen. Dat is op haar leeftijd min of meer einde carrière.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze bij het kamp Thiam al contact hebben met de Senegalese bond
Allemaal goed en wel, alleen op dit moment is het een achterhoedegevecht wat niets meer op levert. En hij is ook 'maar' de coach die uiteindelijk gewoon vervangbaar is. Laat Thiam zelf haar verhaal doen, dan kan ze in deze situatie bijna niets fout doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant wil je natuurlijk ook gewoon pal voor je atleet staan en als jij het gevoel hebt dat die tegen wordt gewerkt, ga je daar een keer wat van zeggen. De bond maakt haar ook pertinent uit voor leugenaar, dan mag je prima antwoorden.
Hopelijk wordt het opgelost, maar anders hoop ik dat Thiam die boel lekker de rug toekeert en wat leuks gaat doen.
Tja, het valt wellicht te proberen. Ze is drie keer olympisch kampioen, de Belgische bond heeft er allemaal schijt aan, zoals het nu gaat heeft ze er duidelijk toch geen zin meer in. Helemaal niks te verliezen, in het allerergste geval kan ze niet voor een vierde keer op rij goud gaan. Nou ja, dan niet, historie heeft ze al langquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En oliedom als ze nog naar de kampioenschappen wil
Thiam heeft al vrij vaak haar verhaal gedaan, en het gevolg is dat de bond haar uitmaakt voor leugenaar en er pal tegenover blijft staan. Ze heeft niks meer te verliezen, als ze een 20-jarig toptalent was geweest zou ik inderdaad ook wel meer gegaan zijn voor het proberen te bewaren van de lieve vrede, ondanks uitlatingen van de bond.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Allemaal goed en wel, alleen op dit moment is het een achterhoedegevecht wat niets meer op levert. En hij is ook 'maar' de coach die uiteindelijk gewoon vervangbaar is. Laat Thiam zelf haar verhaal doen, dan kan ze in deze situatie bijna niets fout doen.
Dat er iets moet veranderen ben ik helemaal met je eens. Het gaat alleen om hoe je dat gaat bereiken. Ze heeft op dit moment veel meer aan een goed management dat achter de schermen en in alle rust samen met Thiam een pad uit gaat zetten en dat probeert voor elkaar te krijgen. Of dat nu in België of in Senegal is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, het valt wellicht te proberen. Ze is drie keer olympisch kampioen, de Belgische bond heeft er allemaal schijt aan, zoals het nu gaat heeft ze er duidelijk toch geen zin meer in. Helemaal niks te verliezen, in het allerergste geval kan ze niet voor een vierde keer op rij goud gaan. Nou ja, dan niet, historie heeft ze al lang
Het gaat mij in dit geval ook vooral om de coach die gewoon zijn mond moet houden of het tot de wedstrijd en eventueel de voorbereiding moet beperken. Grote woorden die daarna volgen helpen gewoon niet en dat gaat hem bovendien helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Thiam heeft al vrij vaak haar verhaal gedaan, en het gevolg is dat de bond haar uitmaakt voor leugenaar en er pal tegenover blijft staan. Ze heeft niks meer te verliezen, als ze een 20-jarig toptalent was geweest zou ik inderdaad ook wel meer gegaan zijn voor het proberen te bewaren van de lieve vrede, ondanks uitlatingen van de bond.
Nou ja, afhankelijk van hoe nauw hun samenwerking is gaat het hem natuurlijk volledig aan, want hij is er voor het welzijn van zijn atleet, wat op deze manier sterk naar beneden wordt gehaald.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat er iets moet veranderen ben ik helemaal met je eens. Het gaat alleen om hoe je dat gaat bereiken. Ze heeft op dit moment veel meer aan een goed management dat achter de schermen en in alle rust samen met Thiam een pad uit gaat zetten en dat probeert voor elkaar te krijgen. Of dat nu in België of in Senegal is.
[..]
Het gaat mij in dit geval ook vooral om de coach die gewoon zijn mond moet houden of het tot de wedstrijd en eventueel de voorbereiding moet beperken. Grote woorden die daarna volgen helpen gewoon niet en dat gaat hem bovendien helemaal niets aan.
Ik verwacht toch minimaal dat de HLN's van deze wereld hier bovenop gaan springenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, afhankelijk van hoe nauw hun samenwerking is gaat het hem natuurlijk volledig aan, want hij is er voor het welzijn van zijn atleet, wat op deze manier sterk naar beneden wordt gehaald.
Enfin, we gaan het afwachten, er zal vast nog wel wat naar buiten gaan komen in de loop van het jaar en dan zien we wel weer.
Jammer van die ene net-aan foutsprong. Dat waren nou net die 150 punten die je nodig had om mee te doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
O'Connor schuift op naar plek 2 zelfs. Dokter verliest 100 punten op ver. Daarmee schakelt ze zichzelf zowat uit voor een onverwachte bronzen plek.
[ afbeelding ]
Na verspringen. Nog 2 onderdelen te gaan.
Daar gaat ze nog wel even wakker van liggen, die was zó goedquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jammer van die ene net-aan foutsprong. Dat waren nou net die 150 punten die je nodig had om mee te doen.
Ik was hem nog even aan het terugkrijgen, maar het lijkt echt 6.60-6.70, zeer goed.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar gaat ze nog wel even wakker van liggen, die was zó goed
Alexander Doomquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:55 schreef superniger het volgende:
België![]()
zonder Thiam zijn ze helemaal niks.
Welke noemenswaardige atleten hebben ze nog meer? De Borleetjes en meneer Bol.
En die Hellebaut is alweer 20 jaar geleden.
Maar uit alles wat ik ervan gelezen heb ligt dit toch ook wel (groten)deels aan Thiam. Dit conflict speelt al maanden maar Thiam heeft het allemaal laten ontploffen vlak voor het WK.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Thiam heeft al vrij vaak haar verhaal gedaan, en het gevolg is dat de bond haar uitmaakt voor leugenaar en er pal tegenover blijft staan. Ze heeft niks meer te verliezen, als ze een 20-jarig toptalent was geweest zou ik inderdaad ook wel meer gegaan zijn voor het proberen te bewaren van de lieve vrede, ondanks uitlatingen van de bond.
Maar dat is dus het probleem niet, Thiam heeft allang gezegd dat het lopen in kleding van de sponsor tijdens de wedstrijden van de bond geen probleem is en ook nooit was, het gaat haar voornamelijk om het weggeven van haar portretrechten voor het WK.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar uit alles wat ik ervan gelezen heb ligt dit toch ook wel (groten)deels aan Thiam. Dit conflict speelt al maanden maar Thiam heeft het allemaal laten ontploffen vlak voor het WK.
En waar draait het om? Geld uiteraard. Asics zal niet voor niets sponsor zijn geworden, dat Nike Thiam liever zoveel mogelijk in hun kleren ziet is dan haar probleem. Maar ze dacht waarschijnlijk dat haar status dermate was dat de bond wel in zou binden.
Dat heeft natuurlijk allemaal met elkaar te maken, Nike wil natuurlijk niet dat de Belgen Thiam in een asics-outfit gaan vermarkten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is dus het probleem niet, Thiam heeft allang gezegd dat het lopen in kleding van de sponsor van de bond geen probleem is en ook nooit was, het gaat haar voornamelijk om het weggeven van haar portretrechten voor het WK.
Simon AchHammer.quote:
Dokter BOOSquote:
Samen met Chase Jackson.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:14 schreef Felagund het volgende:
Lazraq-Khlass gaat dadelijk nog naar carnaval?
Tot zover de analyse van Ivo gedurende de nacht: medailleceremonie 400m horden was wat opgeschoven, hij dacht wellicht omdat Bol zou lopen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:30 schreef wimderon het volgende:
Jonas PHIJFFERS
Eugene OMALLA
Ramsey ANGELA
Liemarvin BONEVACIA
Eveline SAALBERG
Lieke KLAVER
Myrte VAN DER SCHOOT
Lisanne DE WITTE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |