Dudelik, dat kan nog alle kanten op dus.quote:Op maandag 22 september 2025 13:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat wtf de lading wel dekt voor het moment.
De rest komt ongetwijfeld later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Wie weet.quote:Op maandag 22 september 2025 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou het ook niet een beetje rust kunnen geven? Geen "ik moet eigenlijk" maar "kijken wat nu kan en hopen dat er tzt meer kan".
Snap ik, het is je uit handen genomenquote:Op maandag 22 september 2025 14:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie weet.
Maar het zou leuker zijn als ik daar zelf voor kon kiezen.
Nog niet.quote:Op maandag 22 september 2025 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Snap ik, het is je uit handen genomen
Wat warmte zou fijn zijn. Maar ik zit nu in de eetzaal met een biertje een beetje te fok!ken. Om vier uur zou de verwarming aan gaan (want ja overdag stoken ze niet omdat er toch niemand is) maar ik heb er nog niet veel van meegekregen. Er is hier in heel de eetzaal ook geen radiator trouwens. Kan beter in de droogruimte gaan zitten.quote:Op maandag 22 september 2025 13:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een tegenslag (met het) weer![]()
Ben je op een gegeven moment vast klaar met ‘aanpassen aan’.
Dagje niks klinkt als goed plan.
Neem een whisky van me om een beetje op te warmen…quote:Op maandag 22 september 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels is duidelijk waar de warmte vandaan had moeten komen. Er is kennelijk een soort knuffelmuur waar veel warmwaterbuizen achterlangs lopen.
Maar iets doet het niet en het is nu nog steeds blauwbekken geblazen
Het probleem is kennelijk nog niet zo erg dat je een nieuw hotel wil reserveren, gelukkig heb je wel bierquote:Op maandag 22 september 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels is duidelijk waar de warmte vandaan had moeten komen. Er is kennelijk een soort knuffelmuur waar veel warmwaterbuizen achterlangs lopen.
Maar iets doet het niet en het is nu nog steeds blauwbekken geblazen
Inchnadamph.quote:Op maandag 22 september 2025 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een whisky van me om een beetje op te warmen…
Waar zit je precies in het NW van Schotland? Prachtige omgeving, maar soms wat desolaat…
Ja je moet er van houden. Prachtige omgeving maar dat weer he.quote:Op maandag 22 september 2025 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een whisky van me om een beetje op te warmen…
Waar zit je precies in het NW van Schotland? Prachtige omgeving, maar soms wat desolaat…
Ja, dat is behoorlijk in the middle of nowhere.quote:Op maandag 22 september 2025 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inchnadamph.
Precies genoeg? Denk het welzo veel is hier verder niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op maandag 22 september 2025 19:06 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel kwam het bericht als een verrassing?
quote:Op maandag 22 september 2025 19:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee.
Maar het is wel al heel lang onzeker, en het is nog steeds niet zeker/duidelijk, maar gaat er wel steeds meer op lijken. Maar ik ben de Queen of denial, dus ook ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |