Ondersteboven op een goede manier hoop ik? Of vind hij het vervelend dat het zo gebeurt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:33 schreef AnneX het volgende:
Ach de zieke oppas kat. Gelukkig waren de baasjes terug. Je zal er maar mee van doen krijgen.
De man is ook weer terug van de muziek. Wij hebben met de gastheer en vrouw geluncht. En bedankt voor het “geheel verzorgde verblijf”. De rekening volgt …😇 Zij gingen vaak uit eten en terrasje doen.
Bij thuiskomst was MnX een beetje ondersteboven van wat er in de afgelopen week is geschied.
Dat mag ook wel.
Volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zei MnX niet: "Ik ga vaker een paar dagen weg!"?
Hij vindt het prima. Eerder ondersteboven van de hoeveelheid gedaan werk.( en de voorbereidingen). En er is nog genoeg voor hem te doen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:13 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ondersteboven op een goede manier hoop ik? Of vind hij het vervelend dat het zo gebeurt?
Main Character Syndromequote:
Mijn asthma en parfum zijn geen vrienden. Ik trek sigarettenrook een stuk beter dan hevige parfum.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Main Character Syndrome
Sowieso is een wolk van parfum op hebben niet echt sociaal gedrag. Er zijn mensen met luchtwegproblemen die je dan dus de mogelijkheid ontneemt om uit te gaan.
Ik werd ook heerlijkquote:
Dat zou ik ook doenquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik werd ook heerlijk![]()
![]()
Na de pauze liep ik toevallig recht achter ze de zaal in. Toen moest ik natuurlijk even net voor ingang van de rij opzij gaan staan om het theater in me op te nemen (en wat mensen te laten passeren, ik let namelijk wel op mijn omgeving). En precies toen de kwetterende zwerm op hun stoelen neergestreken was... moest ik er langs. De dames hadden weer géén idee, dus het P-woord moest er nogmaals aan te pas komen om ze op te laten staan.
Kinderachtig? Misschien.
Lollig? Absoluut!
Baaldagen horen erbij. Ben je wat tevreden over hoe je ermee omgegaan bent?quote:
Da’s lekkerquote:Op woensdag 24 september 2025 09:23 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.
Net de resterende vakantiedagen gepland. Ik had iets misgerekend dus had er nog meer over dan ik dacht, dus nu nog bonusweekje vrij en een hoop vrijdagen.
Matig tevreden. Uiteindelijk met B gebeld en de gedachten op een rijtje gekregen, maar ik had het graag zelf willen oplossen. Ik zat helemaal in een "ik doe alles verkeerd" hersenspinsel door iets wat m'n PhD-begeleider maandag had gezegd, en vind het nog steeds soms lastig om dat zelf te herkennen en op te lossen. En dan zit ik eerst een hele dag te piekeren en te prutsen voordat ik er wat mee kan.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Baaldagen horen erbij. Ben je wat tevreden over hoe je ermee omgegaan bent?
Gek genoeg hangen die wolken in onze ziekenhuisparkeergarage er iedere dag, alsof het voor patienten fijn is als er iemand ze helpt die als wc-eend meurt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Main Character Syndrome
Sowieso is een wolk van parfum op hebben niet echt sociaal gedrag. Er zijn mensen met luchtwegproblemen die je dan dus de mogelijkheid ontneemt om uit te gaan.
Kara and natequote:Op woensdag 24 september 2025 09:38 schreef fietsie het volgende:
@:Tele6 dit lijkt me ook wel iets voor jou om eens te doen: Bekijk deze YouTube-video
Heel goedquote:Op woensdag 24 september 2025 09:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Matig tevreden. Uiteindelijk met B gebeld en de gedachten op een rijtje gekregen, maar ik had het graag zelf willen oplossen. Ik zat helemaal in een "ik doe alles verkeerd" hersenspinsel door iets wat m'n PhD-begeleider maandag had gezegd, en vind het nog steeds soms lastig om dat zelf te herkennen en op te lossen. En dan zit ik eerst een hele dag te piekeren en te prutsen voordat ik er wat mee kan.
Positieve dingen van gister: ik heb de ellende vroeg genoeg opgelost dat ik daarna nog buiten kon gaan hardlopen en het hardlopen gaat echt heel goed de laatste 2 weken, dus ik heb gisteren iig daarmee iets positiefs kunnen doen. En het feit dat ik zelf B gebeld heb om m'n hersenspinsels te helpen fixen is ook altijd mooi.
Dat adorable gezorg van Kara, en het geglunder als hij zich weer eens enorm pijn doetquote:
Niet onderschatten hoe belangrijk het is zelf aan te voelen wanneer je hulp moet vragen (quote:Op woensdag 24 september 2025 09:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Matig tevreden. Uiteindelijk met B gebeld en de gedachten op een rijtje gekregen, maar ik had het graag zelf willen oplossen. Ik zat helemaal in een "ik doe alles verkeerd" hersenspinsel door iets wat m'n PhD-begeleider maandag had gezegd, en vind het nog steeds soms lastig om dat zelf te herkennen en op te lossen. En dan zit ik eerst een hele dag te piekeren en te prutsen voordat ik er wat mee kan.
Positieve dingen van gister: ik heb de ellende vroeg genoeg opgelost dat ik daarna nog buiten kon gaan hardlopen en het hardlopen gaat echt heel goed de laatste 2 weken, dus ik heb gisteren iig daarmee iets positiefs kunnen doen. En het feit dat ik zelf B gebeld heb om m'n hersenspinsels te helpen fixen is ook altijd mooi.
Zeker! Blijkbaar hoeven kerst en Pasen e.d. niet uit het saldo dat ik zie, dus dat was nog een meevaller.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2025 17:41 schreef Blues het volgende:
Ok, stagiaire ontmoet.Ik heb er een keer een cursusje voor gevolgd; hoe moet ik met mijn stagair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de dame (van s-bb, de club van de MBO-stages) is het vooral belangrijk om een bondje te smeden met je stagair, zodat je werkelijk samen de stage te lijf gaat. Misschien heb je wat aan deze strategie.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ja! Dit klinkt goed, samen de stage te lijf gaanquote:Op woensdag 24 september 2025 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een cursusje voor gevolgd; hoe moet ik met mijn stagair.
Volgens de dame (van s-bb, de club van de MBO-stages) is het vooral belangrijk om een bondje te smeden met je stagair, zodat je werkelijk samen de stage te lijf gaat. Misschien heb je wat aan deze strategie.
Ze is 2e jaars (bijna 17) heeft ook al even bij een huisarts stage gelopen.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Is het haar eerste stage? Het lijkt het me voor haar ook raar hoe ze de eerste week moest aanmodderen. Maar ze had toch zelf met je collega’s haar stage opdracht kunnen delen?
Nu geen tijd om te lezen maar linkje wel opgeslagen.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een cursusje voor gevolgd; hoe moet ik met mijn stagair.
Volgens de dame (van s-bb, de club van de MBO-stages) is het vooral belangrijk om een bondje te smeden met je stagair, zodat je werkelijk samen de stage te lijf gaat. Misschien heb je wat aan deze strategie.
Op welke wijze trek je eigenlijk rond? Ben je met een auto en rij jij dan?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het gaat de laatste dagen wel een stukje beter. Mooiere routes, flink wat wildlife gezien, paar goeie wandelingetjes gemaakt. En de lichamelijke ongemakken worden ook minder gelukkig. Al heb ik wel gewoon veel last van mijn rug, maar dat hoort er bij.
Morgen de gevaarlijkste weg van Schotland, de Baelach na Bà, unsuitable voor anything groter dan rolschaatsen zo'n beetjeDaarna verlaten we het parcours van de NC500 en gaan we even kijken bij Eilean Donan castle. Hierna pakken we de turntable ferry bij Glenelg. Even op Skye kijken. Over een week om deze tijd zijn we weer thuis
Nee maat rijdt. Zijn autoquote:Op woensdag 24 september 2025 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Op welke wijze trek je eigenlijk rond? Ben je met een auto en rij jij dan?
Goed geregeld!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |