abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218854051
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 17:33 schreef AnneX het volgende:
Ach de zieke oppas kat. Gelukkig waren de baasjes terug. Je zal er maar mee van doen krijgen.

De man is ook weer terug van de muziek. Wij hebben met de gastheer en vrouw geluncht. En bedankt voor het “geheel verzorgde verblijf”. De rekening volgt …😇 Zij gingen vaak uit eten en terrasje doen.
Bij thuiskomst was MnX een beetje ondersteboven van wat er in de afgelopen week is geschied.
Dat mag ook wel. w/
Ondersteboven op een goede manier hoop ik? Of vind hij het vervelend dat het zo gebeurt?

Ik had nog maar weinig stappen gezet vandaag en aanzienlijk minder last van mijn rug dus ben nog maar even voor een rondje op pad gegaan. Eens de andere kant dan anders het dorp uit gelopen en de ondergaande zon lichtte een molen prachtig uit.
pi_218854231
quote:
80s.gif Op dinsdag 23 september 2025 18:12 schreef flipsen het volgende:

[..]
Zei MnX niet: "Ik ga vaker een paar dagen weg!"? :D
Volgend jaar weer.

Leuk filmpje van de zwemmende hond. De 70+ poolboy 😎

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:13 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ondersteboven op een goede manier hoop ik? Of vind hij het vervelend dat het zo gebeurt?

Hij vindt het prima. Eerder ondersteboven van de hoeveelheid gedaan werk.( en de voorbereidingen). En er is nog genoeg voor hem te doen.

Fijn dat de rug zich beter gedraagt. Hopelijk bleef het droog. Hier was het even dreigend donker, spetters, de zon scheen aan de andere kant en een mooie brede regenboog werd alsmaar duidelijker.
pi_218854443
Fijn dat ie het ook waardeert!

Hier bleef het droog. Wel avondrood, dus wellicht morgenochtend niet.
pi_218854515
Over de COVID vaccinatie…vanmiddag dacht iemand, dat een griepje ‘tegenwoordig’ als corona wordt beschouwd !?

De covid vaccinatie wordt verstrekt door de ggd. De griep en pneumococcen door de huisarts.
Dat zijn toch drie verschillende zaken?
pi_218854537
Nog meer mensen in mijn leven .. (ben nu bij Elisabeth de musical)

Mijn buurvrouwen... Wolk van parfum. Bij aanvang pauze blijven zitten kwekken tot ze in de gaten kregen dat de rest van de rij eruit wilde. Toen bij de uitgang treuzelen, mij een sjaal in het gezicht gooien toen eentje die zwierig imsloeg en alsnog voorkruipen bij de drankjes 'volgens mij is het gratis!' . Daarna uiteraard niet doorlopen met je drankje maar a la roltrap recht naast de bar blijven staan en zo de doorloop blokkeren. Toen moest ik mijn PARRRdón echt uit de kast halen.

Verder prachtige jonge Sisi, mooi omgeschreven dood maar La Douwes moet nog even haar stem vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218854580
Oh heerlijk dat soort mensen
We have far more in common than that which devides us..
pi_218854723
Alleen op de wereld…
pi_218854771
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:56 schreef AnneX het volgende:
Alleen op de wereld…
Main Character Syndrome

Sowieso is een wolk van parfum op hebben niet echt sociaal gedrag. Er zijn mensen met luchtwegproblemen die je dan dus de mogelijkheid ontneemt om uit te gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_218854827
Ik heb een parfumallergie en heb wel mensen in de spreekkamer of aan mn balie waarbij ik soms echt ff weg moet lopen, hoesten, prikogen, benauwd, zoveel hebben ze dan opgedaan -O-
pi_218854974
Een luchtje opdoen deed ik vroegûh veel vaker dan nu.
Inmiddels let ik beter op. Minder vaak en minder veel.
Misschien dat stoppen met roken mij er ook attent opmaakt hóe erg een geur blijft hangen.
Zoals in het trappenhuis hier. 😎 Een uurtje nadat de jonge buurman naar zijn werk is.

Het is kkkoud in huis. Ga de boel niet opwarmen. Gewoon naar bed.
En er wordt een mogelijke nachtvorst voorspeld.
Trusten @all

P.S. Lubach was ijzersterk vanavond over de kinderen in Gaza.
pi_218855218
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 22:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Main Character Syndrome

Sowieso is een wolk van parfum op hebben niet echt sociaal gedrag. Er zijn mensen met luchtwegproblemen die je dan dus de mogelijkheid ontneemt om uit te gaan.
Mijn asthma en parfum zijn geen vrienden. Ik trek sigarettenrook een stuk beter dan hevige parfum.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_218855226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh heerlijk dat soort mensen
Ik werd ook heerlijk O+ >:)

Na de pauze liep ik toevallig recht achter ze de zaal in. Toen moest ik natuurlijk even net voor ingang van de rij opzij gaan staan om het theater in me op te nemen (en wat mensen te laten passeren, ik let namelijk wel op mijn omgeving). En precies toen de kwetterende zwerm op hun stoelen neergestreken was... moest ik er langs. De dames hadden weer géén idee, dus het P-woord moest er nogmaals aan te pas komen om ze op te laten staan.

Kinderachtig? Misschien.
Lollig? Absoluut!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218855276
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 23:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik werd ook heerlijk O+ >:)

Na de pauze liep ik toevallig recht achter ze de zaal in. Toen moest ik natuurlijk even net voor ingang van de rij opzij gaan staan om het theater in me op te nemen (en wat mensen te laten passeren, ik let namelijk wel op mijn omgeving). En precies toen de kwetterende zwerm op hun stoelen neergestreken was... moest ik er langs. De dames hadden weer géén idee, dus het P-woord moest er nogmaals aan te pas komen om ze op te laten staan.

Kinderachtig? Misschien.
Lollig? Absoluut!
Dat zou ik ook doen :D en soms neem je een teentje mee :Y
pi_218855290
Lubach _O_
pi_218855701
Goedemorgen!

Ik ga maar weer wat vaker ochtendfoto's proberen te posten, maar dan zijn ze niet per se van de ochtend in kwestie.
Dit was gistermiddag, de traditionele 'herfst is begonnen'-foto van de zwierige wilde wingerd.

met emoe
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218855729
Nu echt een emoe hoor, bij de Zwingerd :D
Mogge!

Weer werken! Benieuwd naar de stagiare, naar de hoeveelheid en inhoud mail en de getalletjes op de werklijst *)
  woensdag 24 september 2025 @ 08:01:37 #267
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218855846
Vind het altijd verbazend dat die mensen dat niet ruiken. Ik doe max 2 spraytjes, meestal maar 1. (En alleen als ik naar kantoor ga of feestje ofzo _O- )
Hoeveel gebruiken zijn dan???

Edit: oh ik had nog niet ververst :D
pi_218855912
Ik had lang geleden een leidinggevende die zwom in drakkar noir. En dat constant spoot. Toen hij met pensioen ging heeft het 4 weken geduurd totdat de meur uit de wc was
Hij rook het zelf niet meer dus spoot hij steeds meer
pi_218855934
Hier alleen maar subtiele geurtjes uit Zuid Frankrijk. O+

Goedemorgen. Moet zo eem werken. Eind van de middag trainen. Boekhouding is al bijgewerkt. Gaarkeuken wordt zo gesloten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_218856116
Goedemorgen :W

Gister baaldag gehad. Vandaag vast beter ^O^

@sigme bedankt voor de tuinfoto!
Hier kwam de zon heel mooi op boven de rivier toen ik naar werk fietste/treinde O+
pi_218856162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 08:56 schreef Tele6 het volgende:
Gister baaldag gehad.
Baaldagen horen erbij. Ben je wat tevreden over hoe je ermee omgegaan bent?

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 24-09-2025 09:16:21 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218856270
Goedemorgen.

Net de resterende vakantiedagen gepland. Ik had iets misgerekend dus had er nog meer over dan ik dacht, dus nu nog bonusweekje vrij en een hoop vrijdagen *O*.
pi_218856319
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 09:23 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.

Net de resterende vakantiedagen gepland. Ik had iets misgerekend dus had er nog meer over dan ik dacht, dus nu nog bonusweekje vrij en een hoop vrijdagen *O*.
Da’s lekker
pi_218856331
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2025 09:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Baaldagen horen erbij. Ben je wat tevreden over hoe je ermee omgegaan bent?
Matig tevreden. Uiteindelijk met B gebeld en de gedachten op een rijtje gekregen, maar ik had het graag zelf willen oplossen. Ik zat helemaal in een "ik doe alles verkeerd" hersenspinsel door iets wat m'n PhD-begeleider maandag had gezegd, en vind het nog steeds soms lastig om dat zelf te herkennen en op te lossen. En dan zit ik eerst een hele dag te piekeren en te prutsen voordat ik er wat mee kan.

Positieve dingen van gister: ik heb de ellende vroeg genoeg opgelost dat ik daarna nog buiten kon gaan hardlopen en het hardlopen gaat echt heel goed de laatste 2 weken, dus ik heb gisteren iig daarmee iets positiefs kunnen doen. En het feit dat ik zelf B gebeld heb om m'n hersenspinsels te helpen fixen is ook altijd mooi.
pi_218856335
Meevaller @Tuindier *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')