Ondersteboven op een goede manier hoop ik? Of vind hij het vervelend dat het zo gebeurt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:33 schreef AnneX het volgende:
Ach de zieke oppas kat. Gelukkig waren de baasjes terug. Je zal er maar mee van doen krijgen.
De man is ook weer terug van de muziek. Wij hebben met de gastheer en vrouw geluncht. En bedankt voor het “geheel verzorgde verblijf”. De rekening volgt …😇 Zij gingen vaak uit eten en terrasje doen.
Bij thuiskomst was MnX een beetje ondersteboven van wat er in de afgelopen week is geschied.
Dat mag ook wel.
Volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zei MnX niet: "Ik ga vaker een paar dagen weg!"?
Hij vindt het prima. Eerder ondersteboven van de hoeveelheid gedaan werk.( en de voorbereidingen). En er is nog genoeg voor hem te doen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:13 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ondersteboven op een goede manier hoop ik? Of vind hij het vervelend dat het zo gebeurt?
Main Character Syndromequote:
Mijn asthma en parfum zijn geen vrienden. Ik trek sigarettenrook een stuk beter dan hevige parfum.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Main Character Syndrome
Sowieso is een wolk van parfum op hebben niet echt sociaal gedrag. Er zijn mensen met luchtwegproblemen die je dan dus de mogelijkheid ontneemt om uit te gaan.
Ik werd ook heerlijkquote:
Dat zou ik ook doenquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik werd ook heerlijk![]()
![]()
Na de pauze liep ik toevallig recht achter ze de zaal in. Toen moest ik natuurlijk even net voor ingang van de rij opzij gaan staan om het theater in me op te nemen (en wat mensen te laten passeren, ik let namelijk wel op mijn omgeving). En precies toen de kwetterende zwerm op hun stoelen neergestreken was... moest ik er langs. De dames hadden weer géén idee, dus het P-woord moest er nogmaals aan te pas komen om ze op te laten staan.
Kinderachtig? Misschien.
Lollig? Absoluut!
Baaldagen horen erbij. Ben je wat tevreden over hoe je ermee omgegaan bent?quote:
Da’s lekkerquote:Op woensdag 24 september 2025 09:23 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.
Net de resterende vakantiedagen gepland. Ik had iets misgerekend dus had er nog meer over dan ik dacht, dus nu nog bonusweekje vrij en een hoop vrijdagen.
Matig tevreden. Uiteindelijk met B gebeld en de gedachten op een rijtje gekregen, maar ik had het graag zelf willen oplossen. Ik zat helemaal in een "ik doe alles verkeerd" hersenspinsel door iets wat m'n PhD-begeleider maandag had gezegd, en vind het nog steeds soms lastig om dat zelf te herkennen en op te lossen. En dan zit ik eerst een hele dag te piekeren en te prutsen voordat ik er wat mee kan.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Baaldagen horen erbij. Ben je wat tevreden over hoe je ermee omgegaan bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |