Wanneer komt de kat eigenaar terug? Heb je contact met hun?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je geen zorgen meer over je eigen kat, komt de oppas kat om de hoek om zorgen over te maken. Een van de katten waar ik voor zorg heeft al 3 dagen nauwelijks gegeten en overal ligt viezigheid
Meelmot lijkt me zo verschrikkelijk, laatst vloog hier ook wat onbestemds maar leek totaal niet op een meelmot (toch voor de zekerheid maar afscheid van genomen)
Maandag gelukkig en ik heb contact met ze. Probleem is dat deze kat zich niet op laat pakken, ook niet door hen. Dus wanneer ze naar de DA moer zal ze eerst iets in haar eten moeten krijgen (moet ze wel eten natuurlijk) om haar heel kalm te krijgen. Bij de DA weten ze dit ookquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wanneer komt de kat eigenaar terug? Heb je contact met hun?
Lijkt mij serieus lastig om te beslissen wel/ niet dierenarts te consulteren…
Misschien heeft Katz ‘gewoon’ heimwee naar zijn/haar baasjes…quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maandag gelukkig en ik heb contact met ze. Probleem is dat deze kat zich niet op laat pakken, ook niet door hen. Dus wanneer ze naar de DA moer zal ze eerst iets in haar eten moeten krijgen (moet ze wel eten natuurlijk) om haar heel kalm te krijgen. Bij de DA weten ze dit ook
Dat sowieso, een van de andere heeft na 1,5 een kantelpunt, dan voldoe ik niet meer. Maar deze is ook wat aan het dementeren, het gaat gewoon niet lekker met haarquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien heeft Katz ‘gewoon’ heimwee naar zijn/haar baasjes…
Afgeschaft…😎 Op diverse vliegvelden zijn de systemen gehackt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:48 schreef borisz het volgende:
Verplicht nog op het terras. Mn geplande trein is afgeschaft om de Vlaamse term te gebruiken. Over een uurtje nieuwe kans.
Zit je?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:48 schreef borisz het volgende:
Verplicht nog op het terras. Mn geplande trein is afgeschaft om de Vlaamse term te gebruiken. Over een uurtje nieuwe kans.
Wat hackers kunnen doen hequote:Op zaterdag 20 september 2025 10:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Afgeschaft…😎 Op diverse vliegvelden zijn de systemen gehackt.![]()
Hopelijk zijn de treinen gevrijwaard van hackers.
Oh no alweerquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nogal wat rook hier.
Oeh, hoe dicht bij is dat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nogal wat rook hier.
Hemelsbreed een kilometer of twaalf. 25 minuten met de auto.quote:
+/- 30 km… over de weg. Ow LHO is er al. Hemelsbreed is meer van belang!quote:
Misschien op de dag zelf?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:07 schreef AnneX het volgende:
Fantastisch dat ikea materiaal laat ophalen en ook nog op korte termijn binnen 3 dagen.
Zelf vervoeren is geen optie.
Alleen het tijdslot is nogal ruim tussen 12 en 18 uur. Had gedacht, dat het vandaag iets specifieker zou worden. Pagina verversen maakt niks uit.
😄quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:43 schreef AnneX het volgende:
Moest even de bankrekening checken en zie allerlei (kleine) afschrijvingen van vis en haring happen bij de afschrijvingen in Zeeland.😉
Gaan hoor @:Blues hoor graag welke liedjes jullie zingen. 🎶
De laatste weken luister ik vaker naar ABC lounge radio. Lekker sloom. En dan is er een bewerkte nauwelijks herkenbaar deuntje omdat het ‘lounge’ ofwel trager is bewerkt in een iets andere toonsoort. 🙃
Stel je eens voor dat men dat met Bach of Beethoven deed. 😂
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:09 schreef borisz het volgende:
Paspoortcontrole. Eerste keer dat ik dat meemaak in de trein naar/van België.
Woont erbovenop naast het Badhotel https://jazzbythesea.nl/programma/ en fietst rondjes over Walcheren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Blues het volgende:
[..]
😄
Is ie in Zeeland aan het toeteren?
Ik zal de 4 stukken noteren!🎤🎶
morguh!quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:42 schreef AnneX het volgende:
@:sigme @:derLudolf @:gcjoel @:Barreltje en anderen met een ‘landgoed’: Als jullie nog een fruitboom zoeken…
https://www.fruithof-frederiksoord.nl/pagina.php?pagina=OVERONS
Koopje!quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:16 schreef sigme het volgende:
Was gedaan bij de wasserette en dan in de tussentijd even naar bakker/super/markt/bazaar. En naar de goedkope benzinepomp. ¤1,23 voor diesel, ¤1,30 voor benzine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |