Vliegtuigen, die vliegen nu om de bevrijding van Nederland in de tweede wereldoorlog te vieren.quote:
Als hij nog in de buurt is, even contact opnemen met een egelopvang. Je hoort egeltjes niet/nauwelijks te zien overdag, en zeker als ze sloom zijn, zijn ze waarschijnlijk ernstig verzwakt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:08 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb nog een egel gevonden in de tuin! Deze leeft maar doet niet veel. Heb hem laten liggen maar een krat half op een emmer boven hem gezet voor wat schaduw en zodat ie minder in het zicht ligt.
Oh! Hij kruipt heel langzaam weg.
[ afbeelding ]
Aha okquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:58 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Vliegtuigen, die vliegen nu om de bevrijding van Nederland in de tweede wereldoorlog te vieren.
Dank voor jullie meeleven. Het is klein leed, maar toch is het fijn om daar begrip in te vinden.
Inmiddels wordt er volop gescharreld en gegraven. Ze zijn ook niet heel klein, daarom vond de dierenambulance het niet nodig om te komen of iets te doen. Ik belde toen ik alleen de eerste had gezien, en ze zei dat ik hem kon oppakken met een handdoek en uitzetten ergens in een bos, maar nu zijn het er twee en misschien wel nog meer? De tuin hier is goed rommelig, veel struiken en beschutting dus dat ergens anders uitzetten lijkt me dan ook niet heel handig.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Als hij nog in de buurt is, even contact opnemen met een egelopvang. Je hoort egeltjes niet/nauwelijks te zien overdag, en zeker als ze sloom zijn, zijn ze waarschijnlijk ernstig verzwakt.
SPOILER: niet lezen vlinder!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:29 schreef sigme het volgende:
In onze casa troffen we op de benedenverdieping een zwaluwnestje dat er in mei nog niet zat. In het trapgat een dode zwaluw. Die zal licht gezien hebben en niet weer omgekeerd zijn?
In de woonkamer twee dode vleermuisjes. Hier liggen ze buiten op een rots.
[ afbeelding ]Je beestenboel breidt zich internationaal aardig uit…SPOILER: niet lezen vlinder!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: niet lezen vlinder!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Als je ze hebt, dan weet je dat. Echt. Dus wat jij beschrijft lijkt mij een incident, en geen reden voor zorg.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Oeeh, ziet er uit als heel goed ijsje!
En idd ook leuk jasje.
[ link | afbeelding ]
Is dit een meelmot?
Lijkt wel verdomd op t Google plaatje. Het was er vanavond eentje, en vanochtend en gister 2x heb ik ook keer motje zien vliegen in de woonkamer (foto is op koelkast), maar weet niet of zelfde soort. Gisteren heb ik ze ze naar buiten gedirigeerd, vandaag vermoord. Geen idee of het nou van buiten komt - wel even raam open gehad en deur achter, maar dat was wel al tijdje dicht toen ik m vanavond zag, al kan ie natuurlijk even rondgevlogen hebben voor ik hem zag. Als niet van buiten komt zou ik niet weten hoe dan wel, ik heb alles in van die Ikea plastic voorraaddozen met deksel met rubberen ring erin, of in originele dichte verpakking (quinoa in karton, rest in plastic), of de aangebroken havermout/suiker/cacao enzo in originele papieren verpakking met afsluitclip en dan ook nog in plastic ziplock zakje. Alleen mn open plastic notenzakjes hebben alleen een afsluitclip en niet ook nog in bak/zakje (amandelen, walnoten, cashewnoten). Oh, en ik heb nog kruidenpotjes, maar ook allemaal met dekseltje dicht enzo. Ik zie in de voorraaddozen in elk geval helemaal niks afwijkends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |