Ik snap het echt niet. Je haalt 'm op en je geeft 'm af. Of iets in die geest.quote:Op maandag 22 september 2025 19:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ben je geblesseerd? Jammer joh.
Ja, maar dan moet je dus afspreken met degene die onder jouw naam gaat lopen en dan bij het ophalen dat startnummer overdragen. Dat is dus helemaal kut.quote:Op maandag 22 september 2025 21:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Je haalt 'm op en je geeft 'm af. Of iets in die geest.
Maar wtf boeit het wie 'm loopt?
Zo’n systeem als ze in Amsterdam doen zou kunnen helpen. Bij zowel de Amsterdam (halve) marathon als de Dam tot Damloop is er een officieel platform om je ticket te verkopen, of er juist een te kopen. Zo kon ik meelopen met de NN Dam tot Damloop en iemand anders blijmaken met mijn ticket voor de Mizuno Halve Marathon Amsterdam (het gaat me helaas niet lukken om die te lopen).quote:Op maandag 22 september 2025 21:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Je haalt 'm op en je geeft 'm af. Of iets in die geest.
Maar wtf boeit het wie 'm loopt?
Ik heb de juridische basis niet en niemand gaat hier voor naar de rechter maar volgens de algemene voorwaarden op de website (althans vorige week nog dus tijdens de pre-registratie) stond gewoon dat je het startbewijs voor ¤5 administratiekosten weliswaar kon overzetten naar iemand anders. Dat ging uiteraard over april 2025 maar algemene voorwaarden zijn algemene voorwaarden lijkt me.quote:Op maandag 22 september 2025 19:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Waarom zou je een longrun doen op een tempo dat harder is dan je beoogd marathontempo?quote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef TommyL0204 het volgende:
Over 2 weken nogmaals 30, maar dan iets sneller dan marathon pace.
stond dit voorgaande jaren niet ook al in de voorwaarden?quote:Op maandag 22 september 2025 19:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Hier was ik ook, loop nu sinds april en liep hem uiteindelijk in 51.49 en had nog wel wat over aan het einde, maar liep met een maatje van mij samen.quote:Op zondag 21 september 2025 23:32 schreef kalinhos het volgende:
Dam tot Dam is op zich het concept van A naar B wel tof, maar ik vind t net te veel gedoe vanuit een stad 80km onder Amsterdam- dan ben je de hele dag in de weer voor net iets meer dan 70min lopen. En dat je als je pech hebt met allemaal halve influencers loopt…
Vandaag met een vriend die normaal rond de 50:00 over 10km doet een race meegedaan in Ridderkerk, hij wilde graag onder de 45. Na 4km kreegtie het zwaar maar kben continu een meter voor hem blijven lopen en uiteindelijk gefinisht in 44:36. Niet om stoer te doen maar ik heb mijn laatste 5km gelopen in 4:27/25/25/25, das toch vrij strak
Nope, je kon altijd voor 5 euro je startnummer over laten zetten op een andere naam.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
stond dit voorgaande jaren niet ook al in de voorwaarden?
30km sneller dan marathon pace is gewoon een all-out 30km racequote:Op maandag 22 september 2025 23:37 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Waarom zou je een longrun doen op een tempo dat harder is dan je beoogd marathontempo?
Sorry, ik reageerde op het legitimeren deel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:28 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Nope, je kon altijd voor 5 euro je startnummer over laten zetten op een andere naam.
Ik wacht in ieder geval begin van de avond nog af anders schrijf ik mij in voor de marathon van Enschede.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:04 schreef HulkHeld het volgende:
Iemand een idee hoe laat je bericht wordt dat je bent ingeloot of niet?
Die deadline is tot vanavond dan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:12 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik wacht in ieder geval begin van de avond nog af anders schrijf ik mij in voor de marathon van Enschede.
Die van Enschede niet nee, ben benieuwd hoeveel deelnemers zich niet vóór 28 september defintief inschrijven voor Rotterdam, misschien worden die dan nog opnieuw verlootquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die deadline is tot vanavond dan?
Ah, goed om te weten. Dan moet er binnen 5 dagen betaald zijn dus. Had stiekem gehoopt dat ze om 12.00 wat zouden uitsturen, helaas niet dus.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:21 schreef Skwish het volgende:
[..]
Die van Enschede niet nee, ben benieuwd hoeveel deelnemers zich niet vóór 28 september defintief inschrijven voor Rotterdam, misschien worden die dan nog opnieuw verloot
Wel mooi, maar wel regelmatig frituren in de mei-zon.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:33 schreef Evangelion het volgende:
Anders is altijd Leiden Marathon genot er nog.
Maar goed, ik woon ook wel praktisch naast Amsterdam Centraal. Dus dan is het ook wel makkelijk praten en is het al wat makkelijker om aan zo'n Damloop mee te doen.quote:Op maandag 22 september 2025 18:58 schreef GwaiLow het volgende:
Ik loop altijd s'ochtends vanuit een Le Champion vak. Dan gaat de tas iname wel goed.
Ja die heb ik een paar keer gelopen, goede ervaringen mee. Het parcours is een paar jaar geleden aangepast waardoor je nu door de Ooijpolder loopt ipv een industrieterrein voorheen, wat uiteraard een verbetering is. Het is van de organisatie van de zevenheuvelenloop, dus net zo'n lelijke medaille.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Wil me richting voorjaar weer opgeven voor een HM, heb ik ook een fijne stok achter de deur om te blijven trainen in de herfst/winter. Iemand ervaring met de Stevensloop in Nijmegen?
Ik geloof er niks van dat ze dat per persoon gaan controleren, daar is helemaal de capaciteit niet voor.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Sorry, ik reageerde op het legitimeren deel.
Ik meen me te herinneren dat vorig jaar ook stond dat je legitimatie mee moest nemen bij het ophalen. (waar geen controle op was)
Klopt, ik vond hem dit jaar ook tof om te doen! Alleen de laatste 500m is nu een steil stuk omhoogquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:39 schreef En1gma het volgende:
[..]
Ja die heb ik een paar keer gelopen, goede ervaringen mee. Het parcours is een paar jaar geleden aangepast waardoor je nu door de Ooijpolder loopt ipv een industrieterrein voorheen, wat uiteraard een verbetering is. Het is van de organisatie van de zevenheuvelenloop, dus net zo'n lelijke medaille.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |