quote:Op donderdag 18 september 2025 17:39 schreef Evangelion het volgende:
Nu alweer helemaal klaar met dit weer mimimimi
quote:Op donderdag 18 september 2025 23:46 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Nu 3 dagen op rij doorweekte sokken
En dan zaterdag weer klagen over de hitte![]()
En vocht en voeding tijdens wedstrijden:quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:14 schreef valleilijn het volgende:
Nu vanochtend was het heerlijk loopweer![]()
6k tempo viel me niet mee, krijg maar weer de deksel op de neus van het gebrek aan snelle trainingen de afgelopen maanden maar goed, elke week weer een procentje beter worden. Pees is nog steeds niet 100% maar herstelt steeds wat sneller en kan de marathontraining aan. Na Amsterdam wat rustiger aan en hopelijk kan ik dan weer naar 4x/week lopen
quote:Op donderdag 18 september 2025 00:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik zou t niet gauw aandurven denk ik om tijdens een race ineens een door de organisatie verstrekte sportdrank te pakken tenzij het AA ofzo is.
Aan de andere kant: ik zweer zelf bij mn SIS-gelletjes maar ik moest op km 27 vandaag van mijn 33k duurloop ook ineens de bosjes inik denk dat ik t toch lastig vind te plannen wat ik wanneer eet of drink als ik voor een duurloop ga die start tussen 1500-1800
Zijn er mensen die dit doen dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik giet sponzen ook nooit leeg in mijn mond.
Ik zie ze wel eens tijdens een wedstrijd jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:07 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit doen dan?![]()
![]()
nee, zelfs mogelijk regen, zegt Apple Weer.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:21 schreef pipster het volgende:
Ik knijp ze uit in mijn nek, die sponsjes.
Zo te zien zondag niet nodig bij de Dam tot Dam.
Ja die appel is niet te hachelen idd. Terwijl bv grapefruit (de vrucht) krijg ik niet naar binnen maar de gel met grapefruit smaak gaat dan weer prima.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:29 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb ook een paar verpakkingen SIS-gels gekocht laatst. Als je die vieze pineapple smaak aankan dan lukt een willekeurige energy drank ook wel.
Wie verzint die vieze smaken ook altijd. Citroen, appel en cola zijn ook altijd blerghh.
Heb ook wel eens mensen gezien die een beker sportkrant over hun hoofd gooiden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:07 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit doen dan?![]()
![]()
Een van de weinige gels waar ik geen last van krijgquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:33 schreef valleilijn het volgende:
Heeft iemand wel eens gels van Precision fuel geprobeerd? Die hebben een 90 gram megagel, scheelt toch wel als je gewoon in aantal minder gels mee hoeft te nemen, en die zijn ook nog eens relatief (euro's per gram carbs) goedkoop want toch een soort voordeelverpakking.
Present!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:53 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Heb ook wel eens mensen gezien die een beker sportkrant over hun hoofd gooiden.
Had wel het idee dat dat per ongeluk was
Ik vind pineapple eigenlijk vertassend lekker.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:29 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb ook een paar verpakkingen SIS-gels gekocht laatst. Als je die vieze pineapple smaak aankan dan lukt een willekeurige energy drank ook wel.
Wie verzint die vieze smaken ook altijd. Citroen, appel en cola zijn ook altijd blerghh.
We gaan het zien. Zit al in de trein, start om 10:10.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:30 schreef Evangelion het volgende:
Windrichting is wel kut morgenochtend? Weet niet meer hoeveel last je daarvan hebt bij de damloop.
Geef mij maar die hitte-paniek ipv dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was echt ruk ja.quote:Op zondag 21 september 2025 14:06 schreef Evangelion het volgende:
Note to self: volgend jaar tasseninname niet gebruiken, ik vries wel gewoon dood
Ja, je laatste lange duurloop 3 weken voor de marathon is redelijk standaard, dacht ik?quote:
Grootste deel tegenwind lopen is zwaar :-)quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:30 schreef Evangelion het volgende:
Windrichting is wel kut morgenochtend? Weet niet meer hoeveel last je daarvan hebt bij de damloop.
Geef mij maar die hitte-paniek ipv dit.
Zou dat het verschil zijn? Ik had ook pech en de kleinere tas. Ik zou denken dat het random is, want toen ik mijn tas ging ophalen (recreatieloop) hadden de meeste lopers de grotere tas.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:18 schreef pipster het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar de meegeleverde tas van de Dam tot Dam is niet overdreven groot. Tenzij je zoals mijn vrouw de businessrun loopt, dan mag je wel een grote tas… Nou ja redelijk weer morgen dus het past verder wel.
Ik heb veel idioten gezien maar geen bananen vandaag.quote:Op zondag 21 september 2025 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Zijn jullie echt bananen? Ik ben er door 5 gepasseerd vorig jaar.
Daarom niet mee gedaan met Dam tot Dam
Jij bent echt stoer!quote:Op zondag 21 september 2025 23:32 schreef kalinhos het volgende:
Dam tot Dam is op zich het concept van A naar B wel tof, maar ik vind t net te veel gedoe vanuit een stad 80km onder Amsterdam- dan ben je de hele dag in de weer voor net iets meer dan 70min lopen. En dat je als je pech hebt met allemaal halve influencers loopt…
Vandaag met een vriend die normaal rond de 50:00 over 10km doet een race meegedaan in Ridderkerk, hij wilde graag onder de 45. Na 4km kreegtie het zwaar maar kben continu een meter voor hem blijven lopen en uiteindelijk gefinisht in 44:36. Niet om stoer te doen maar ik heb mijn laatste 5km gelopen in 4:27/25/25/25, das toch vrij strak
Was je ingeloot of via een organisatie?quote:Op maandag 22 september 2025 08:00 schreef JopieKlaassen het volgende:
Oef, Berlijn was zwaar. Beetje ziekig geweest deze week en het weer hielp ook niet echt mee met 20 graden bij de start. Op zich nog wel wat schaduw van de gebouwen en elke 2,5km een drankpost, maar het was gewoon warm.
Vrijwel meteen de tijd losgelaten en genoten van de sfeer. Fantastische marathon!
Ik had de limiet gelopen om als snelle loper toegelaten te worden. Die stond op 2:45 en vorig jaar heb ik 2:44 gelopenquote:Op maandag 22 september 2025 11:04 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Was je ingeloot of via een organisatie?
Peer pressure.quote:Op maandag 22 september 2025 11:03 schreef kalinhos het volgende:
Zojuist van de fomo verloren en toch maar ingeschreven voor de pre-registratie van de loting voor de pre-verdeling van misschien een startbewijs wellicht voor Rotterdam
Dan zit je er sowieso bij of dan loot je tegen andere lopers die 2:45 hebben gelopen?quote:Op maandag 22 september 2025 13:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik had de limiet gelopen om als snelle loper toegelaten te worden. Die stond op 2:45 en vorig jaar heb ik 2:44 gelopen
Gisteren was ik een stuk langzamer. Helaas is het vandaag juist heerlijk loopweer in Berlijn. Graadje of 12, bewolkt en een bescheiden windje.
Nee, het was een gegarandeerd startbewijs. Wel tegen dezelfde tarieven als de startbewijzen van de loterij, maar verder geen loting.quote:Op maandag 22 september 2025 14:31 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dan zit je er sowieso bij of dan loot je tegen andere lopers die 2:45 hebben gelopen?
Druk en duwen, maar dat weet je van tevoren, maar de tasseninname was ook direct voor de startvakken dus je kon niet een uur van tevoren je tas inleveren* en daarna rustig inlopen en zo. Ging 30 minuten voor de start in de rij staan (na inlopen) en was 5 minuten te laat bij de startquote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb mijn D2D lekker gelopen. 1:21:38, 5:02 gemiddeld, gestart om 10:10 (ook business run) en op tijd weer thuis (Zaandam-Eindhoven). Alles zeer goed geregeld qua drank, voeding, vakken en vanwege mijn hardlooprugzak geen tassenniname nodig gehad (waarom ging dat kut dan?).
Oh, dat heb ik inderdaad 1 keer meegemaakt gisteren. Ik sneed een heel klein stukje parcours af over een stoep en een of andere gare gast gaf me een duw omdat hij erlangs wilde. Schijt aan de hardloopetiquette.quote:Op maandag 22 september 2025 14:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Druk en duwen, maar dat weet je van tevoren, maar de tasseninname was ook direct voor de startvakken dus je kon niet een uur van tevoren je tas inleveren* en daarna rustig inlopen en zo. Ging 30 minuten voor de start in de rij staan (na inlopen) en was 5 minuten te laat bij de start(maar goed, continu mensen inhalen moet je toch wel, dus veel verschil maakt dat ook niet)
*technisch gezien kan het wel als je verderop eruit en later weer in gaat, zoals de mensen die geen tas meehebben, maar het is niet de bedoeling want de tassenvrachtwagens gaan ook op waves.
quote:Op maandag 22 september 2025 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ook onderweg iemand gezien die die plastic DtotD tas aan z'n middel had bungelen, de hele 16km lang dus. Lijkt me zo a-relaxed.
Ik kan trouwens nog niet echt persoonlijke foto's vinden [edit: de eerste druppelen binnen, wel na zoeken met de AI functie]. Ben ook nog op zoek naar de Body & fit foto's.quote:Op maandag 22 september 2025 15:19 schreef Evangelion het volgende:
[..]ik vond uitlopen ermee al niet te doen
Ach je moet de damloop business of recreatie run ook niet willen racen maar de verleiding is vaak sterk (zeker om sneller te zijn dan collega's).
Ben je geblesseerd? Jammer joh.quote:Kan ik mijn startbewijs overdragen
Startbewijzen voor de NN Marathon Rotterdam 2026 zijn strikt persoonlijk, overdragen is niet mogelijk. Met de annuleringsverzekering (te bestellen bij de inschrijving) kun je jouw registratie annuleren t/m 1 maart 2026.
Bij het afhalen van het startbewijs dien je je te legitimeren.
Schandalig.quote:Op maandag 22 september 2025 19:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ben je geblesseerd? Jammer joh.
Ik snap het echt niet. Je haalt 'm op en je geeft 'm af. Of iets in die geest.quote:Op maandag 22 september 2025 19:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dus afspreken met degene die onder jouw naam gaat lopen en dan bij het ophalen dat startnummer overdragen. Dat is dus helemaal kut.quote:Op maandag 22 september 2025 21:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Je haalt 'm op en je geeft 'm af. Of iets in die geest.
Maar wtf boeit het wie 'm loopt?
Zo’n systeem als ze in Amsterdam doen zou kunnen helpen. Bij zowel de Amsterdam (halve) marathon als de Dam tot Damloop is er een officieel platform om je ticket te verkopen, of er juist een te kopen. Zo kon ik meelopen met de NN Dam tot Damloop en iemand anders blijmaken met mijn ticket voor de Mizuno Halve Marathon Amsterdam (het gaat me helaas niet lukken om die te lopen).quote:Op maandag 22 september 2025 21:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Je haalt 'm op en je geeft 'm af. Of iets in die geest.
Maar wtf boeit het wie 'm loopt?
Ik heb de juridische basis niet en niemand gaat hier voor naar de rechter maar volgens de algemene voorwaarden op de website (althans vorige week nog dus tijdens de pre-registratie) stond gewoon dat je het startbewijs voor ¤5 administratiekosten weliswaar kon overzetten naar iemand anders. Dat ging uiteraard over april 2025 maar algemene voorwaarden zijn algemene voorwaarden lijkt me.quote:Op maandag 22 september 2025 19:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Waarom zou je een longrun doen op een tempo dat harder is dan je beoogd marathontempo?quote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef TommyL0204 het volgende:
Over 2 weken nogmaals 30, maar dan iets sneller dan marathon pace.
stond dit voorgaande jaren niet ook al in de voorwaarden?quote:Op maandag 22 september 2025 19:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Hier was ik ook, loop nu sinds april en liep hem uiteindelijk in 51.49 en had nog wel wat over aan het einde, maar liep met een maatje van mij samen.quote:Op zondag 21 september 2025 23:32 schreef kalinhos het volgende:
Dam tot Dam is op zich het concept van A naar B wel tof, maar ik vind t net te veel gedoe vanuit een stad 80km onder Amsterdam- dan ben je de hele dag in de weer voor net iets meer dan 70min lopen. En dat je als je pech hebt met allemaal halve influencers loopt…
Vandaag met een vriend die normaal rond de 50:00 over 10km doet een race meegedaan in Ridderkerk, hij wilde graag onder de 45. Na 4km kreegtie het zwaar maar kben continu een meter voor hem blijven lopen en uiteindelijk gefinisht in 44:36. Niet om stoer te doen maar ik heb mijn laatste 5km gelopen in 4:27/25/25/25, das toch vrij strak
Nope, je kon altijd voor 5 euro je startnummer over laten zetten op een andere naam.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
stond dit voorgaande jaren niet ook al in de voorwaarden?
30km sneller dan marathon pace is gewoon een all-out 30km racequote:Op maandag 22 september 2025 23:37 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Waarom zou je een longrun doen op een tempo dat harder is dan je beoogd marathontempo?
Sorry, ik reageerde op het legitimeren deel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:28 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Nope, je kon altijd voor 5 euro je startnummer over laten zetten op een andere naam.
Ik wacht in ieder geval begin van de avond nog af anders schrijf ik mij in voor de marathon van Enschede.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:04 schreef HulkHeld het volgende:
Iemand een idee hoe laat je bericht wordt dat je bent ingeloot of niet?
Die deadline is tot vanavond dan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:12 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik wacht in ieder geval begin van de avond nog af anders schrijf ik mij in voor de marathon van Enschede.
Die van Enschede niet nee, ben benieuwd hoeveel deelnemers zich niet vóór 28 september defintief inschrijven voor Rotterdam, misschien worden die dan nog opnieuw verlootquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die deadline is tot vanavond dan?
Ah, goed om te weten. Dan moet er binnen 5 dagen betaald zijn dus. Had stiekem gehoopt dat ze om 12.00 wat zouden uitsturen, helaas niet dus.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:21 schreef Skwish het volgende:
[..]
Die van Enschede niet nee, ben benieuwd hoeveel deelnemers zich niet vóór 28 september defintief inschrijven voor Rotterdam, misschien worden die dan nog opnieuw verloot
Wel mooi, maar wel regelmatig frituren in de mei-zon.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:33 schreef Evangelion het volgende:
Anders is altijd Leiden Marathon genot er nog.
Maar goed, ik woon ook wel praktisch naast Amsterdam Centraal. Dus dan is het ook wel makkelijk praten en is het al wat makkelijker om aan zo'n Damloop mee te doen.quote:Op maandag 22 september 2025 18:58 schreef GwaiLow het volgende:
Ik loop altijd s'ochtends vanuit een Le Champion vak. Dan gaat de tas iname wel goed.
Ja die heb ik een paar keer gelopen, goede ervaringen mee. Het parcours is een paar jaar geleden aangepast waardoor je nu door de Ooijpolder loopt ipv een industrieterrein voorheen, wat uiteraard een verbetering is. Het is van de organisatie van de zevenheuvelenloop, dus net zo'n lelijke medaille.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Wil me richting voorjaar weer opgeven voor een HM, heb ik ook een fijne stok achter de deur om te blijven trainen in de herfst/winter. Iemand ervaring met de Stevensloop in Nijmegen?
Ik geloof er niks van dat ze dat per persoon gaan controleren, daar is helemaal de capaciteit niet voor.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Sorry, ik reageerde op het legitimeren deel.
Ik meen me te herinneren dat vorig jaar ook stond dat je legitimatie mee moest nemen bij het ophalen. (waar geen controle op was)
Klopt, ik vond hem dit jaar ook tof om te doen! Alleen de laatste 500m is nu een steil stuk omhoogquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:39 schreef En1gma het volgende:
[..]
Ja die heb ik een paar keer gelopen, goede ervaringen mee. Het parcours is een paar jaar geleden aangepast waardoor je nu door de Ooijpolder loopt ipv een industrieterrein voorheen, wat uiteraard een verbetering is. Het is van de organisatie van de zevenheuvelenloop, dus net zo'n lelijke medaille.
Je moest voorheen ook omhoog in het laatste stuk, maar nu is het de Voerweg i.p.v. het stuk vanaf het station.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, ik vond hem dit jaar ook tof om te doen! Alleen de laatste 500m is nu een steil stuk omhoog
Hoe druk is het evenement?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, ik vond hem dit jaar ook tof om te doen! Alleen de laatste 500m is nu een steil stuk omhoog
En ingelootquote:Op maandag 22 september 2025 11:03 schreef kalinhos het volgende:
Zojuist van de fomo verloren en toch maar ingeschreven voor de pre-registratie van de loting voor de pre-verdeling van misschien een startbewijs wellicht voor Rotterdam
Want afhaalbewijs + even een id checken of de naam overeenkomt is zoveel meer werk ipv van alleen afhaalbewijs?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dat per persoon gaan controleren, daar is helemaal de capaciteit niet voor.
Niet in een ideale wereld nee, wel in een wereld waar al duizenden mensen op een kleine ruimte krioelen, die is net zn rijbewijs vergeten, de volgende maakt een punt dat een golazo-medewerker niks te maken heeft met de legitimatie, weer 4 man verder lijkt iemand nauwelijks meer op zijn pasfoto, etc etc.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want afhaalbewijs + even een id checken of de naam overeenkomt is zoveel meer werk ipv van alleen afhaalbewijs?
Probeer het eens uit in april zonder legitimatie je nummer af te halen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Niet in een ideale wereld nee, wel in een wereld waar al duizenden mensen op een kleine ruimte krioelen, die is net zn rijbewijs vergeten, de volgende maakt een punt dat een golazo-medewerker niks te maken heeft met de legitimatie, weer 4 man verder lijkt iemand nauwelijks meer op zijn pasfoto, etc etc.
Maargoed, ze kunnen ook moeilijk zeggen dat overdragen niet toegestaan is maar dat op de expo de qr-code voldoende is, dat begrijp ik ook wel.
Ik zeg alleen dat ik niet geloof dat ze het gaan checken omdat ze daar de capaciteit niet voor hebben. Heb niet de minste behoefte zelf een discussie met die medewerkers op te starten tegen die tijd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Probeer het eens uit in april zonder legitimatie je nummer af te halen.
Dan lezen we hier wel of het gelukt is
Goed te doen vind ik. De lopers worden goed gescheiden en als ik het me goed herinner start je in verschillende tijdvakken/waves. Er is voldoende plek op het parcours om te versnellen.quote:
In Berlijn was ook legitimatiecontrole en daar hadden ze beduidend meer startnummers uit te delen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Niet in een ideale wereld nee, wel in een wereld waar al duizenden mensen op een kleine ruimte krioelen, die is net zn rijbewijs vergeten, de volgende maakt een punt dat een golazo-medewerker niks te maken heeft met de legitimatie, weer 4 man verder lijkt iemand nauwelijks meer op zijn pasfoto, etc etc.
Maargoed, ze kunnen ook moeilijk zeggen dat overdragen niet toegestaan is maar dat op de expo de qr-code voldoende is, dat begrijp ik ook wel.
Lee draait zich om in zijn grafquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijna niemand die ik ken is er door (lol)
Einde tijdperk toegankelijke marathon.
Ik vrees dat dit nog maar het begin is. En dat diverse andere elementen (Dam tot Damloop, Amsterdam (halve) marathon) zullen volgen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijna niemand die ik ken is er door (lol)
Einde tijdperk toegankelijke marathon.
Extra hardheid kweken. En dat ik het op een iets lager tempo dan wat langer vol kan houdenquote:Op maandag 22 september 2025 23:37 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Waarom zou je een longrun doen op een tempo dat harder is dan je beoogd marathontempo?
Hij leeft nog ..quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lee draait zich om in zijn graf
Mag ik je een tip geven? Doe het niet. Train de duur bij een duurloop, niet het tempo. Train vooral het urenlang kunnen hardlopen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:28 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Extra hardheid kweken. En dat ik het op een iets lager tempo dan wat langer vol kan houden
Ja.. bij nader inzien wellicht toch niet heel slim van mij. Dank allenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:46 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven? Doe het niet. Train de duur bij een duurloop, niet het tempo. Train vooral het urenlang kunnen hardlopen.
Het is wel goed om minimaal een en eigenlijk twee duurloopjes vergelijkbaar of sneller te doen dan je marathon (in wedstrijdvorm).quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:46 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven? Doe het niet. Train de duur bij een duurloop, niet het tempo. Train vooral het urenlang kunnen hardlopen.
Gelukkig kon ik het nu doen via mijn atletiekunie nummer, dus ik ben er wel bij. Maar ik vrees dat dit een doodsteek gaat zijn voor amateurhardlopers in Rotterdam. Bijna niemand in mijn groep is er door, en niet iedereen wil of kan nog extra betalen voor een bondsnummer. Ik vrees een beetje zo dat het geen marathon van het volk gaat zijn, maar vooral voor toeristen en rijkere mensen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:00 schreef core2duo het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit nog maar het begin is. En dat diverse andere elementen (Dam tot Damloop, Amsterdam (halve) marathon) zullen volgen.
Dat zijn nog eens temperaturen! Dat vergt zeker wel dat je in ieder geval het tempo aanpast? Ik loop zelf graag met warmte, zal deels in mijn roots zitten (Indonesië) en deels het joie de vivre-gevoel. Met 35 graden of meer heb ik nog nooit hardgelopen.quote:Op zondag 21 september 2025 21:05 schreef slacker_nl het volgende:
Het was WARM gister tijdens het lopen, max 38 graden volgens m'n Garmin en met een gemiddelde temp van 35 graden hebben we alsnog sneller gelopen dan gebruikelijk (aldus strava). Ruim 2.5 uur gedaan over 16km en het ging best lekker.
Je kan wel duurloopjes doen op marathontempo of iets harder, maar geen 30km, want dan ben je jezelf compleet aan het slopen. Sterker nog, een duurloop van 30km harder dan mijn marathontempo lukt mij (en waarschijnlijk de meeste mensen) niet eens in een training, tenzij ze de marathon zeer conservatief gaan lopen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel goed om minimaal een en eigenlijk twee duurloopjes vergelijkbaar of sneller te doen dan je marathon (in wedstrijdvorm).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
quote:Op woensdag 24 september 2025 10:21 schreef kalinhos het volgende:
Ben wel benieuwd naar het totaal aantal aanmeldingen voor Rotterdam, al zullen ze dat niet bekend maken natuurlijk. In mijn vriendenkring/kennissenkring hebben er 5 man zich ingeschreven mezelf inclusief, en alle 5 zijn we erbij. Maar lees genoeg verhalen dat dat in andere groepen minder was.Eens met je spoiler. Dat is een keer leuk en daarna niet meer. Misschien komt de plogger nog wel langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik zou er maar vanuit gaan dat de bekende malloten er gewoon bij zijn. Die zorgen toch voor een hoop exposure.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eens met je spoiler. Dat is een keer leuk en daarna niet meer. Misschien komt de plogger nog wel langs
Ik ging zaterdagochtend een half uurtje loslopen op de weg bij de start die al afgezet was. Het was echt stuitend om te zien hoeveel aandachtsgeile vloggers daar in de weer waren.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag trouwens dat de marathon van Berlijn ook een hoop schreeuwende influencers had. Lijkt me zo niks
Je betaalt al 155 euro aan die criminelenclub voor je funrun. Gewoon doen man.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:29 schreef Evangelion het volgende:
Van alle berichtjes van mensen die meedoen krijg ik nu ook fomo![]()
Ik heb een wedstrijdlicentie dus kan nog een tijdje wachten met beslissen, maar je inschrijven voor een NK en het als training/funrun gebruiken voelt toch verkeerd.
Lekker een uitgestoken selftie-stick in je oog krijgen.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag trouwens dat de marathon van Berlijn ook een hoop schreeuwende influencers had. Lijkt me zo niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |