abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:03:21 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218815451
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:02 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Trump, Orban, Poetin, Wilders?
En vergeet niet de partijen die voor de motie hebben gestemd.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:03:36 #277
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218815458
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De meerdereheid van de nederlandse kamer is dus pro fascisme.
Wat een achterlijke frame.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:06:37 #278
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218815514
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:03 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Wat een achterlijke frame.
Ze stemmen tegen anti fascisme. Dus dan zijn ze pro fascisme.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218815529
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja, weg met die achterlijke democratie, waarbij ze moeten doen wat anderen willen.
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:09:14 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218815548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:07 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, weg met die achterlijke democratie, waarbij ze moeten doen wat anderen willen.
Ja. De democratie is maar eng en lastig!
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:09:26 #281
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218815550
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De naam die ze gekozen hebben staat haaks op hun gedrag.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:09:57 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218815559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:09 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Nee.
pi_218815569
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:09 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Dat zie je vooral op rechts. Kijk naar de naam: "rechts" klinkt toch veel vriendelijk dan "egoïstisch"?
pi_218815572
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:01 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Want fascisten zijn niet tolerant en antifa wel? Die zijn dus hypocriet, terwijl die fascisten gewoon doen wat ze beloofd hebben?
Antifa = fascisme.

Zij zijn de belichaming van intolerantie t.o.v. andere meningen.

"Laat ze niet lopen".
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:11:10 #285
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218815577
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef Montagui het volgende:

[..]
Antifa = fascisme.

Zij zijn de belichaming van intolerantie t.o.v. andere meningen.

"Laat ze niet lopen".
Nee. Antifa = anti fascisme.
pi_218815631
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee. Antifa = anti fascisme.
Haha, alsof de naam de lading dekt.

Ben je mooi ingetuind!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:15:06 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218815653
Zucht, mikeytt is nog niet opgerot of gimmick hopper komt het nog even dunnetjes overdoen allemaal.

Wat moet je leven toch leeg zijn als je de hele tijd online een personage verzint en elke keer moet nadenken, de meeste normale mensen denken X, ik doe 180 graden, dat is lachen man.

Dag in, dag uit, jaar in, jaar uit.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218815664
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:02 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Trump, Orban, Poetin, Wilders?
Wellicht dat er slechts één daarvan kwalificeert. En dit is niet waar antifa zoal voor uitrukt. Zo kwam men recent het leven van random burgers in Amersfoort zuur maken die demonstreerden tegen de komst van een asielzoekerscentrum daar. Dat kon niet volgens antifa dus moest er een tegendemonstratie komen.
quote:
Antifascisten komen met tegendemonstratie over azc’s: ‘Voor racisme is geen plaats’

Opnieuw is er een demonstratie aangekondigd vanwege het plan voor twee nieuwe asielzoekerscentra in Amersfoort. Deze keer gaat het echter om een protestactie van antifascisten op 30 september op het Stadhuisplein in Amersfoort. De actie is bedoeld als tegengeluid tegenover ‘Amersfoort zegt NEE tegen AZC’ en wil het geluid laten horen dat asielzoekers en migranten welkom zijn.

...
'Racisme' zo stelde men. Dus als mensen tegen de komst van een asielzoekerscentrum zijn, dan zijn het per definitie meteen racisten.

Hetzelfde gebeuren bij een demonstratie van een feministenbeweging. Immers houden deze vrouwen vast aan het biologische geslacht. Dat mag niet van antifa dus melden zijn zich om deze demonstratie te komen verstoren.
quote:
Antifa slaagt er niet in demonstratie feministische groep te verstoren in Utrecht

UTRECHT - Antifa en queerdemonstranten zijn er zondagmiddag niet in geslaagd een demonstratie van de feministische groep Let Women Speak te verstoren. Antifa had zich voorbereid op een gewelddadige confrontatie met de politie, maar de politie was goed voorbereid.

...
Let ook op: Antifa was dus al voorbereid op een gewelddadige confrontatie met de politie.

Dit zijn de zogenaamde fascisten en nazis waar men tegen vecht? Bezorgde burgers, feministen en de politie. En dit zijn slechts een paar voorbeelden want er zijn er nog veel meer aan te halen. Antifa zoekt allerlei groepen uit waar men het niet mee eens is (simpele politieke geschillen dus), labelt die mensen als fascisten, racisten of nazis en ziet dan een kans vrij voor haat, intimidatie of geweld. Dat moet nu eens afgelopen zijn en mag gigantisch hard worden aangepakt met wapenstok.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218815696
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wellicht dat er slechts één daarvan kwalificeert. En dit is niet waar antifa zoal voor uitrukt. Zo kwam men recent het leven van random burgers in Amersfoort zuur maken die demonstreerden tegen de komst van een asielzoekerscentrum daar. Dat kon niet volgens antifa dus moest er een tegendemonstratie komen.
[..]
'Racisme' zo stelde men. Dus als mensen tegen de komst van een asielzoekerscentrum zijn, dan zijn het per definitie meteen racisten.

Hetzelfde gebeuren bij een demonstratie van een feministenbeweging. Immers houden deze vrouwen vast aan het biologische geslacht. Dat mag niet van antifa dus melden zijn zich om deze demonstratie te komen verstoren.
[..]
Let ook op: Antifa was dus al voorbereid op een gewelddadige confrontatie met de politie.

Dit zijn de zogenaamde fascisten en nazis waar men tegen vecht? Bezorgde burgers, feministen en de politie. En dit zijn slechts een paar voorbeelden want er zijn er nog veel meer aan te halen. Antifa zoekt allerlei groepen uit waar men het niet mee eens is (simpele politieke geschillen dus), labelt die mensen als fascisten, racisten of nazis en ziet dan een kans vrij voor haat, intimidatie of geweld. Dat moet nu eens afgelopen zijn en mag gigantisch hard worden aangepakt met wapenstok.
Zo zie je maar: als je de media beheerst, dan beheers je de stem van de kiezers.

Of bij sociale media toch diegenen die in jouw bubbel zitten.
pi_218815722
Gelukkig kunnen we er nu nog wat van zeggen. Zodra de AIVD een kliklijn opent is dat afgelopen.
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:22:07 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218815747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:18 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zo zie je maar: als je de media beheerst, dan beheers je de stem van de kiezers.

Of bij sociale media toch diegenen die in jouw bubbel zitten.
Ik snap de opmerking over een bubbel, en die bestaan. Maar tegen FOK!kers die je dagelijks spreekt is het gewoon onzin, we bakkeleien al decennia met elkaar, bestoken elkaar met onze bronnen/inzichten etc.

Als je een beetje meepost hier zit je wmb niet echt in een bubbel.
Get woke, go broke!
pi_218815774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:15 schreef HeatWave het volgende:
Zucht, mikeytt is nog niet opgerot of gimmick hopper komt het nog even dunnetjes overdoen allemaal.
Lol, 2x raden hoe dat komt _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:26:00 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218815798
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Lol, 2x raden hoe dat komt _O-
Is het een kloon? Ik hou het allemaal niet meer bij :').
Get woke, go broke!
pi_218815803
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Is het een kloon? Ik hou het allemaal niet meer bij :').
:Y
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:28:47 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218815826
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
:Y
Beetje jammer dan weer. En maar klagen dat het forum minder druk is elke keer. Je moet als normale user je elke keer inhouden en als je hapt krijg je een ban :').
Get woke, go broke!
pi_218815865
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Beetje jammer dan weer. En maar klagen dat het forum minder druk is elke keer. Je moet als normale user je elke keer inhouden en als je hapt krijg je een ban :').
Hij heeft ook nog een derde bekende account, maar ik weet niet of die nog actief is.
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:34:19 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218815885
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hij heeft ook nog een derde bekende account, maar ik weet niet of die nog actief is.
Ik gok hexagon B-).

Sorry, flauw :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:56:35 #298
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218816198
Toch best indrukwekkend dat een beweging die welgeteld 1 dode veroorzaakt heeft (Willem van Spronsen) en verder ook geen gedocumenteerde terreuraanslagen heeft gepleegd op een lijst moet komen te staan met organisaties als Hamas, Hezbollah, Daesh, real IRA en Boko Haram.

Pikant is ook wel de van Spronsen degene was die riep antifa te zijn en werd doodgeschoten voordat hij iets kon uitvoeren.

Extra pikant is dat echt bestaande terroristische organisaties als activeclub, opgericht door leden van Atomwaffen Division en vergelijkbaar als patriotfront, een doorontwikkeling van Vanguard Amerika in Amerika geen strobreed in de weg wordt gelegd. En laat die clubs en hun broeders, NSM, ANP, AFN, IHR enzovoort nou nogal wat aanslagen en doden op hun geweten hebben.

Ach ja, sommige users hier zijn ongetwijfeld trotse “white power” broeders.
pi_218816268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:56 schreef mcmlxiv het volgende:
Toch best indrukwekkend dat een beweging die welgeteld 1 dode veroorzaakt heeft (Willem van Spronsen) en verder ook geen gedocumenteerde terreuraanslagen heeft gepleegd op een lijst moet komen te staan met organisaties als Hamas, Hezbollah, Daesh, real IRA en Boko Haram.
Je hoeft niet altijd aanslagen te plegen om als terroristisch bestempelt te worden. Intimidatie en dreigen met geweld als vaste handelswijze voor politieke doeleinden is kwalijk genoeg om door de AIVD in de gaten te worden gehouden en als terroristische organisatie benoemd te worden.
https://www.aivd.nl/actue(...)rgemeesters-over-afa
  vrijdag 19 september 2025 @ 21:14:39 #300
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218816366
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je hoeft niet altijd aanslagen te plegen om als terroristisch bestempelt te worden. Intimidatie en dreigen met geweld als vaste handelswijze voor politieke doeleinden is kwalijk genoeg om door de AIVD in de gaten te worden gehouden en als terroristische organisatie benoemd te worden.
https://www.aivd.nl/actue(...)rgemeesters-over-afa
Waar staat precies in jouw linkje iets over tot terroristische organisatie? Het gaat er zelfs helemaal niet over. Als dit je verdediging is, nou poeh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')