klopt inderdaad, want anders kan je niks kopen hequote:ga ervan uit dat iedereen die een uitkering krijgt die ook nodig heeft
Waarom zou je dat vrijwillig doen en niet betaald?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
Zoals vrijwilligerswerk doen in de zorg, asiel, of bij de voedselbank.
Wat zijn jouw passies?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat ze gamen leuk vinden en werken niet.
Ik kan mezelf ook 100x meer toewijden aan dingen die ik echt leuk vind/mijn passie zijn, dan aan werk.
Heb je doorzettingsvermogen nodig om die overheerlijke pizza weg te werken, de dag er na die heerlijke hamburger, de dag daarna die heerlijke friet en ga zo maar door?quote:Zo betrokken zijn in een game vraagt toewijding, structuur, zelfcontrole en doorzettingsvermogen
In Venezuela zijn de lonen zo laag dat het meer loont om te gamen en virtuele spullen online te verkopen aan buitenlanders voor echt geld dan een gemiddelde baan. Bijv. 1 miljoen coins in een game verkopen voor 1 dollar.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:40 schreef LXIV het volgende:
In landen waar je niet eet wanneer je kiest om te gamen ipv te werken komt dit probleem niet voor
99, was destijds mijn eerste, dus trimmed:quote:Op donderdag 18 september 2025 21:26 schreef Evangelion het volgende:
Niet werken, wel gamen
"Werken" en tijdens elke Teams meeting runescapen
fishing levels?
Dan is dat werkquote:Op donderdag 18 september 2025 22:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
In Venezuela zijn de lonen zo laag dat het meer loont om te gamen en virtuele spullen online te verkopen aan buitenlanders voor echt geld dan een gemiddelde baan. Bijv. 1 miljoen coins in een game verkopen voor 1 dollar.
Laten we het dan omdraaien en werk uitvinden dat op een game lijkt. Koud kunstje, toch?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Werkgevers betalen je meestal niet om te gamen. En als je fouten maakt of niet mee komt in een game is dat alleen een probleem voor jouw save of je teammaatjes, niet een bedrijf.
Laten we deze avond Karel nogmaals herdenkenquote:Op donderdag 18 september 2025 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
99, was destijds mijn eerste, dus trimmed:
[ afbeelding ]
Nadat ik mijn tweede 99 haalde werden die randen goud helaas.
nicequote:Op donderdag 18 september 2025 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
99, was destijds mijn eerste, dus trimmed:
[ afbeelding ]
Nadat ik mijn tweede 99 haalde werden die randen goud helaas.
Op het werk is er geen directe positieve consequentie. Vrijwel zonder gevaar sta je op, eet en drinkt je ontbijt, doet je eentonige ochtendritueel, voert op je werk je functieomschrijving 8 uur per dag uit, 5 dagen per week herhaal je het hele riedeltje en krijgt pas op het eind van de maand uitbetaald.quote:
kloptquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:01 schreef Marsenal het volgende:
Iedereen die wel eens een spaghetti in Factorio heeft ontspaghettied weet dat werken en gamen gewoon hetzelfde kunnen zijn.
OF NIET DAN, @:flippingcoin??
47quote:Op donderdag 18 september 2025 21:26 schreef Evangelion het volgende:
Niet werken, wel gamen
"Werken" en tijdens elke Teams meeting runescapen
fishing levels?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |