abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218804860
https://www.kekmama.nl/artikel/columns/tara/column-tara-ah-minis

quote:
Tara: ‘Die Albert Heijn mini’s dreven me tot totale krankzinnigheid’

‘Rosie, kijk eens wat ik heb’, riep ik naar mijn dochter. ‘Het is een Albert Heijn mini! Dit zijn kleine wcrolletjes in een kleine wcrolletjesverpakking. Die kan ik voor je in elkaar knutselen. Dat is leuk!’ Ik bleek de plank mis te slaan met het woord ‘leuk’.

Albert Heijn mini’s
Ik begon de wcrollen driftig uit het karton te drukken, onder toeziend oog van mijn 2-jarige peuter. Even in een paar luttele seconden in elkaar vouwen en dan kan zij ermee spelen, dacht ik nog. Tot mijn oog viel op de hoeveelheid cijfertjes. En flapjes. En cijfertjes op flapjes. Wacht, waar moet dit minuscule uitsteekseltje heen? In dit minuscule gaatje? Nee, dat ziet er niet goed uit. Hier dan?

Frustratie
Mijn tong zat inmiddels tussen mijn tanden geklemd – wat de eerste tekenen van frustratie verried. De knuistjes van mijn dochter probeerden het doosje ondertussen al uit mijn handen te trekken – wat een vergevorderd stadium van ongeduld verried. ‘Nee, Rosie, nog even, mama is bijna klaar.’ Ik was verre van bijna klaar.

Scheldwoorden
De waarheid is dat ik er geen ene moer van snapte. Hoe kreeg ik dit doosje in hemelsnaam in elkaar? Ik ben geen knutselmoeder. Als kind was ik ook al niet goed in fröbelen en dat is nooit meer goed gekomen. Als er gepriegeld moet worden, resulteert dat bij mij doorgaans niet in de mooiste kunstwerken. Eerder in een bezwete bovenlip en een heleboel scheldwoorden. Dat was nu niet anders. Al heb ik gepoogd ‘jemig’ te zeggen in plaats van de naam van de Bijbelse knakker. Vanwege de aanwezigheid van een kind en zo. Dat dan weer wel.

Krankzinnigheid
Een kwartier later was het mini wcrollenverpakkinkje af. Er was nog net geen schuim uit mijn mond gekomen, maar ik kan wel zeggen dat ik tot totale krankzinnigheid ben gedreven. Het liefst ging ik naar de dichtsbijzijnde Albert Heijn en schoof ik dat stomme kartonnendoosje in de hol van de eerste beste hamsterknuffel die ik zou treffen. Die kans heb ik niet gekregen, want mijn dochter had het doosje al te pakken.

Rozijntjes
‘Rozijntjes?’ vroeg ze. ‘Nee, Rosie, hier zitten geen rozijntjes in’, liet ik haar weten, al moest ik toegeven dat het doosje best op de rozijnendoosjes leek die wij vaak in huis hebben. ‘Wel rozijntjes’, zei Rosie vervolgens, en ze probeerde het doosje open te maken. ‘Nee, Rosie niet openscheuren, zo gaat-ie kapot!’ En zo sneuvelde het mini wcrollenverpakkinkje, nog geen 10 seconden nadat ik het met bloed, zweet en tranen in elkaar had gezet.
Wat een teringdom kind man :') Snap echt niet dat ouders hun kind niet meer fatsoenlijk opvoeden tegenwoordig.

Ben wel voorstander van een verbod op die kutacties van supermarkten waarbij je freebee's krijgt
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218804864
Overigens denken dat je een soort knutselexpert moet zijn om fucking albert heijn mini's in mekaar te vouwen :')
pi_218804871
Wij zijn compleet, alle 40 in elkaar gevouwen *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_218804914
Krijg je als kinderen worden opgevoed met een tablet ipv handarbeid.

Leuke generatie op komt, en dat moet straks huizen gaan bouwen _O-
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  Spellchecker donderdag 18 september 2025 @ 18:09:13 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218804942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:59 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.kekmama.nl/artikel/columns/tara/column-tara-ah-minis
[..]
Wat een teringdom kind man :') Snap echt niet dat ouders hun kind niet meer fatsoenlijk opvoeden tegenwoordig.

Ben wel voorstander van een verbod op die kutacties van supermarkten waarbij je freebee's krijgt

Je hoeft ze niet mee te nemen.

En droven? #TT
pi_218804978
Nee, Rosie niet openscheuren, zo gaat-ie kapot!’ En zo sneuvelde het mini wcrollenverpakkinkje, nog geen 10 seconden nadat ik het met bloed, zweet en tranen in elkaar had gezet.

Tsja, je kan het moeilijk AH aanrekenen dat je kind niet naar je wilt luisteren.
  Spellchecker donderdag 18 september 2025 @ 18:22:21 #7
197773 crew  maily
pi_218805029
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee, Rosie niet openscheuren, zo gaat-ie kapot!’ En zo sneuvelde het mini wcrollenverpakkinkje, nog geen 10 seconden nadat ik het met bloed, zweet en tranen in elkaar had gezet.

Tsja, je kan het moeilijk AH aanrekenen dat je kind niet naar je wilt luisteren.
Jeugdzorg staat zo op de stoep :Y
pi_218805054
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:09 schreef maily het volgende:
Je hoeft ze niet mee te nemen.
Wat een kutmentaliteit om mee te leven zeg. Ook maar weer Dora The Explore en Paw Patrol reclame gericht aan kinderen op alle ongezonde koekjes in de supermarkt? Niks aan doen, want je hoeft ze niet te nemen.
pi_218805064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:01 schreef Haags het volgende:
Wij zijn compleet, alle 40 in elkaar gevouwen *O*
Alle 40?? Hoe vaak ga jij wel niet naar de AH _O-
pi_218805081
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:25 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Gewoon zijn charmes en zwoele blik in de strijd gooien bij de caissières.
  Spellchecker donderdag 18 september 2025 @ 18:39:00 #11
197773 crew  maily
pi_218805171
quote:

[..]
Wat een kutmentaliteit om mee te leven zeg. Ook maar weer Dora The Explore en Paw Patrol reclame gericht aan kinderen op alle ongezonde koekjes in de supermarkt? Niks aan doen, want je hoeft ze niet te nemen.
Nee. Inderdaad. Die koop ik niet.
  donderdag 18 september 2025 @ 19:07:34 #12
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_218805413
Ik denk dat de moeder hier knutselprojectie vertoont op het kind, terwijl ze gewoon rozijnen had moeten kopen :(
pi_218805416
quote:

[..]
Kreeg vandaag de laatste 2, moest de wortels en de appelmoes nog.
Zonder wrijving geen glans
pi_218805480
Ja misschien moet je dit soort kartonnetjes niet aan een 2 jarige geven.

En alle moeders die klagen over het in elkaar zetten vind ik echt onvoorstelbaar. Zelfs met het IQ van een stoeptegel kan je dit nog.
  Spellchecker donderdag 18 september 2025 @ 19:22:36 #15
197773 crew  maily
pi_218805565
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 19:15 schreef Donna het volgende:
Ja misschien moet je dit soort kartonnetjes niet aan een 2 jarige geven.

En alle moeders die klagen over het in elkaar zetten vind ik echt onvoorstelbaar. Zelfs met het IQ van een stoeptegel kan je dit nog.
AaNdAcHt :B
pi_218806826
Droven :')
pindazakje
pi_218807055
Filmpje van de kleine wcrolletjes: https://ah.bbvms.com/p/default/c/6860430.html

27 seconden, klaar, moeiluk :%

Beter had ze deze genomen: https://ah.bbvms.com/p/default/c/6860452.html
Colleziono francobolli di bambini
pi_218808728
Rozijntjes, lekker O+
Dat kind is verstandig, kiest voor gezond en lekker i.p.v. een commercieel prul.
  vrijdag 19 september 2025 @ 08:07:07 #19
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_218808913
@Mikeytt: Jezus, hoezo stuurt het algoritme je naar sites als "kekmama".

En als je moeite hebt met dit soort dingen in elkaar vouwen dan ben je ook gewoon ongeschikt. Net als mensen die een Ikea pakket niet in elkaar kunnen schroeven.
pi_218809362
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
Krijg je als kinderen worden opgevoed met een tablet ipv handarbeid.

Leuke generatie op komt, en dat moet straks huizen gaan bouwen _O-
Dat hoef toch helemaal niet? Iedereen wil tegenwoordig studeren en een bureaubaan krijgen waarbij ze veel geld verdienen.

Vervolgens willen ze met dat zuurverdiende geld een huis bouwen en dan.. Ah shit.
  vrijdag 19 september 2025 @ 10:24:15 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218809831
Ik denk dat Tara vooral een hele gevatte 'column' wilde schrijven voor de kekmama... Lekker veel hippe overdreven taalgebruik en je bent er wel zo'n beetje. :{
pi_218810387
quote:

[..]
Gewoon nee tegen je kinderen zeggen is echt niet zo'n probleem hoor. Ik breng het meerdere keren per dag in de praktijk. Ook in de supermarkt gaat dat altijd prima.
pi_218810415
Een column schrijven voor de kekmama, als je echt niks kan, kan je dat nog.
-nee-
pi_218810427
Waarom schrijft zo iemand een hele column over haar eigen incompetentie en haar niet luisterende kind?

Schrijf dat lekker in je dagboek doos; dit boeit werkelijk niemand.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218810484
papieren rommel sparen :')
pi_218810843
Ik heb zo'n vermoeden dat kinder surprise eieren haar grootste nachtmerrie zijn.

Ik heb nog nooit een letter in dat blad gelezen, maar iets zegt me dat ik er geen ruk aan ga vinden :P
  zaterdag 20 september 2025 @ 07:56:58 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218819093
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat kinder surprise eieren haar grootste nachtmerrie zijn.

Ik heb nog nooit een letter in dat blad gelezen, maar iets zegt me dat ik er geen ruk aan ga vinden :P
Het hele woord 'kek' alleen al diskwalificeert die hele site/dat hele blad toch meteen! ;(
pi_218820502
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 07:56 schreef BE het volgende:

[..]
Het hele woord 'kek' alleen al diskwalificeert die hele site/dat hele blad toch meteen! ;(
Ik wilde kijken wat het precies was (ja toch wel een beetje nieuwsgierig :P) dus ik zocht een website, maar op elke link waar ik op klik komt er een pagina met allerlei abonnementen tevoorschijn
:') Nu weet ik nog niet wat er allemaal in staat.
pi_218822121
Tara is blondje in het artikel? Als ze net zo onhandig is als dat ze onnozel kijkt, snap ik het dat het niet lukt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')