Het hele woord 'kek' alleen al diskwalificeert die hele site/dat hele blad toch meteen!quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat kinder surprise eieren haar grootste nachtmerrie zijn.
Ik heb nog nooit een letter in dat blad gelezen, maar iets zegt me dat ik er geen ruk aan ga vinden
Ik wilde kijken wat het precies was (ja toch wel een beetje nieuwsgierigquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:56 schreef BE het volgende:
[..]
Het hele woord 'kek' alleen al diskwalificeert die hele site/dat hele blad toch meteen!
QFTquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:56 schreef BE het volgende:
[..]
Het hele woord 'kek' alleen al diskwalificeert die hele site/dat hele blad toch meteen!
Nieuw van 3 maanden geleden?quote:Op maandag 29 september 2025 11:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een nieuwe kekke column van Tara in de kekmama.![]()
https://www.kekmama.nl/ar(...)w#Echobox=1759099075
Ohquote:
Ik heb meer mensen in m'n omgeving gehoord die het echt niet voor elkaar kregen, volwassenen he. En dan kwam ik helpen en dan hadden ze 1 met pijn en moeite in elkaar en het zag er uit alsof een kind van 2 er al dagenlang mee gespeeld had. Hoe dan?quote:Op maandag 29 september 2025 11:51 schreef Vlinder het volgende:
Die dingen frot ik zo in elkaar maar mijn (jongens)kinderen snappen er geen hol van. Mijn man ook niet trouwens.
Is dat gek of gewoon heel bijzonder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |