Thuis verliezen van Telstar en Sint Gillis, over zelfpijpen gesproken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen prijsloze feyenoorders en ajacieden, heel veel woorden , weinig daden. Groot gemaakt door de randstadmedia en zelfpijperij. Gebaseerd op gebakken lucht en emotie.
PSV, veel daden weinig woorden.
[ afbeelding ]
*de beste sinds 1975
Ik denk dat Ajax nipt gaat winnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als het een 4-2 of 4-3 oid wordt.
Nog meer vreselijk voetbal dus van een man die het fysiek mogelijk niet aan kan.quote:
Dan moet je hopen op een individuele bevlieging.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax nipt gaat winnen.
Ik dacht dat hij juist weer fit was en je kan zeggen wat je wil van Louis maar kiezen tussen hem of John lijkt me een no-brainer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog meer vreselijk voetbal dus van een man die het fysiek mogelijk niet aan kan.
Mocht hij al willen.
Bosz heeft z'n ervaring mee, maar tactisch inderdaad ook geen geweldenaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan moet je hopen op een individuele bevlieging.
Tactisch gaat Heitinga het afleggen tegen Bosz alhoewel ik van Boszball ook niet per se een hoge pet op heb.
Ik weet dat jullie allen met grote vrees vrezen maar ik heb vannacht een visioen gekregen. Heitinga gaat de puzzelstukjes op zijn plek leggen. Minimaal kwartfinale Champions League, beker en kampioen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan moet je hopen op een individuele bevlieging.
Tactisch gaat Heitinga het afleggen tegen Bosz alhoewel ik van Boszball ook niet per se een hoge pet op heb.
tijdens een ayahuasca trip denk?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie allen met grote vrees vrezen maar ik heb vannacht een visioen gekregen. Heitinga gaat de puzzelstukjes op zijn plek leggen. Minimaal kwartfinale Champions League, beker en kampioen.
Ik heb het gezien.
Via de Somalische sjamaan. Dus ik sluit het niet uit, nee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
tijdens een ayahuasca trip denk?
SjamaanGODquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Via de Somalische sjamaan. Dus ik sluit het niet uit, nee.
Salmari neem ik aan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Tjacka het volgende:
Heb toch een fles Samari gehaald jongens.
coming out day is pas over 3 weken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Tjacka het volgende:
Heb toch een fles Samari gehaald jongens.
Autocorrect maatquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Salmari neem ik aan?
Forse bad trip gehad zo te lezen. Met psychotische trekjes ook kijkend naar de rest van je posts de afgelopen 24 uur.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie allen met grote vrees vrezen maar ik heb vannacht een visioen gekregen. Heitinga gaat de puzzelstukjes op zijn plek leggen. Minimaal kwartfinale Champions League, beker en kampioen.
Ik heb het gezien.
Weet je zeker dat het Sjon was in je visioen? Beetje wazig kijken en Ten Hag ziet er niet zo heel anders uitquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Het is toch echt de meest voor de hand liggende oplossing idd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Sjon was in je visioen? Beetje wazig kijken en Ten Hag ziet er niet zo heel anders uit
Het Zwarte Goudquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is echt goed spul. Salmari is mijn favoriete shotje.
hahahahaquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax nipt gaat winnen.
Nee dit was echt Sjonnie. Dit gaat helemaal goed komen boys.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Sjon was in je visioen? Beetje wazig kijken en Ten Hag ziet er niet zo heel anders uit
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ajax wint dit inderdaad makkelijk, niets nipts aan.
Helemaal mee eens, hoewel ik geen zoetekauw ben vond ik deze ook erg lekker: https://wynand-fockink.nl/nl/products/vanilla-liqueurquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is echt goed spul. Salmari is mijn favoriete shotje.
En @BehoorlijkKritischquote:Op zondag 21 september 2025 07:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoewel ik geen zoetekauw ben vond ik deze ook erg lekker: https://wynand-fockink.nl/nl/products/vanilla-liqueur
Weghorst komt uit zijn koker hè. Dat is wel even genoeg invloed op het eerste.quote:
was vorig jaar wel belangrijkquote:Op zondag 21 september 2025 07:50 schreef XDo het volgende:
[..]
Weghorst komt uit zijn koker hè. Dat is wel even genoeg invloed op het eerste.
Die kende ik nog niet..gaan we proberen.quote:Op zondag 21 september 2025 07:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En @:behoorlijkkritisch
Die van koskenkorva is nog beter ook met kersen oid
Mintu is helemaal GENOT
FinlandGOD
Jij ook veel plezier vriendquote:Op zondag 21 september 2025 09:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet..gaan we proberen.
Veel plezier vanmiddag, ik verwacht een knotsgekke wedstrijd met veel emotie en persoonlijke foute .
Weer hardop lachen trouwens, met vier verliespunten tegen de nummers 12, 13, 15, 16 en 18 van de Eredivisie.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:37 schreef -XOR- het volgende:
Hadden we voortgebouwd met Italiaantje dan was Ajax dit jaar fluitend kampioen geworden.
Je snapt hopelijk dat een succesvolle trainer ook invloed mag meepraten over het spelersbeleid.quote:Op zondag 21 september 2025 09:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Weer hardop lachen trouwens, met vier verliespunten tegen de nummers 12, 13, 15, 16 en 18 van de Eredivisie.
Kampioensselectie maar het ligt allemaal aan de trainer
Of. Doe eens gek: met een plan komen waardoor spelers weten waar ze aan toe zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 09:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat een succesvolle trainer ook invloed mag meepraten over het spelersbeleid.
Bedankt voor je geweldige analysequote:Op zaterdag 20 september 2025 23:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als ik 1 ding heb geleerd na al die jaren PSV tegen Ajax, is dat het nooit wordt wat je er vooraf van verwacht. Vrijwel altijd verrassende wedstrijden met een uitslag die zelden past bij de stand op de ranglijst of de vorm in de weken voorafgaand aan de wedstrijd.
En het bizarre is dat ik nu eigenlijk geen idee heb wat ik moet verwachten. PSV voetbalt als een dronken kameel en Ajax heeft qua spelers een stap vooruit gezet, maar tactisch is het een lul op een drumstel.
Het zou me niks verbazen als het 5-5 wordt ofzo. Dus zal het wel 0-0 blijven.
Had je nu met Luuk de Jong in de spits gespeeld.quote:Op zondag 21 september 2025 09:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat een succesvolle trainer ook invloed mag meepraten over het spelersbeleid.
Uiteraard niet.quote:Op zondag 21 september 2025 10:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Had je nu met Luuk de Jong in de spits gespeeld.
4 verliespunten tegen 5 ploegen?quote:Op zondag 21 september 2025 09:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Weer hardop lachen trouwens, met vier verliespunten tegen de nummers 12, 13, 15, 16 en 18 van de Eredivisie.
Kampioensselectie maar het ligt allemaal aan de trainer
Dat moet je ook weer niet teveel doen, maar het gaat om het type spelers die de trainer nodig acht, dan kan je als scouting daarmee aan de gang.quote:Op zondag 21 september 2025 09:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De stand zegt ook nog helemaal niks, het voetbal dat gespeeld wordt daarentegen wel, daar zie ik nog geen ontwikkeling in.quote:Op zondag 21 september 2025 10:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
4 verliespunten tegen 5 ploegen?
Verder zegt niemand dat we een kampioensselectie hebben.
Over hardop lachen, jij bent een aparte user hier.
helemaal mee eens. Ligt voor een groot deel wel aan heitinga ben ik bang.quote:Op zondag 21 september 2025 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De stand zegt ook nog helemaal niks, het voetbal dat gespeeld wordt daarentegen wel, daar zie ik nog geen ontwikkeling in.
Het is de 'normale' 11 met enkel de wissel Dolberg ipv Weghorstquote:Op zondag 21 september 2025 13:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben wel wat bang voor een hele vreemde opstelling weer. Verder redelijk rustig nog wat betreft wedstrijdspanning. Wil niet gaan jinxen en we zijn veel te wisselvallig, maar denk ook zeker niet kansloos. Ga er best wel positief in
Ik zie Rosa ipv Gaaei ook. Denk maar goed als van Bommel wordt opgesteld. Dollie voor Weghorst en dan een invallende weghorst juich ik wel toe.quote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is de 'normale' 11 met enkel de wissel Dolberg ipv Weghorst
Met Rosario erbij was je inderdaad gegarandeerd kampioen gewordenquote:Op zondag 21 september 2025 09:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat nou echt een profvoetballer dan ja, die Rosa?quote:Op zondag 21 september 2025 13:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zie Rosa ipv Gaaei ook. Denk maar goed als van Bommel wordt opgesteld. Dollie voor Weghorst en dan een invallende weghorst juich ik wel toe.
psv favoriet iddquote:Op zondag 21 september 2025 13:34 schreef Black-Death het volgende:
Dolberg basis
Alsnog denk ik niet dat we winnen
Gloukh heeft tijdens de trainingen zeker te weinig gras gevretenquote:Op zondag 21 september 2025 14:03 schreef Jaeger85 het volgende:
Het beruchte benen middenveld zonder enige creativiteit weer
In elk geval wel Dolberg ipv Wout. Meer dan 1 stap voorwaarts per wedstrijd kun je niet verwachten van Heitinga denk ik.quote:Op zondag 21 september 2025 14:03 schreef Jaeger85 het volgende:
Tja, zonder benen gaat Gloukh niet spelen…quote:Op zondag 21 september 2025 14:03 schreef Jaeger85 het volgende:
Jammer dat we waarschijnlijk nooit het eerlijke antwoord zullen krijgen op de vraag of dit een bewuste keuze is, of dat het alleen door de blessure bij Weghorst komt.quote:Op zondag 21 september 2025 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In elk geval wel Dolberg ipv Wout. Meer dan 1 stap voorwaarts per wedstrijd kun je niet verwachten van Heitinga denk ik.
zal wel komen door de afwezigheid van weghorst ben ik bangquote:Op zondag 21 september 2025 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In elk geval wel Dolberg ipv Wout. Meer dan 1 stap voorwaarts per wedstrijd kun je niet verwachten van Heitinga denk ik.
Dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op zondag 21 september 2025 14:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zal wel komen door de afwezigheid van weghorst ben ik bang
quote:Op zondag 21 september 2025 14:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zal wel komen door de afwezigheid van weghorst ben ik bang
quote:John Heitinga was ook met Dolberg gestart als Weghorst wél fit was geweest. ,,Ik denk dat we met zijn kwaliteiten kunnen profiteren van de ruimtes achter de defensie bij PSV'', vertelt Heitinga in gesprek met ESPN.
Je moet Weghorst niet laten spelen omdat je bang voor hem bent.quote:Op zondag 21 september 2025 14:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat valt me dan meeals het niet een lulverhaal is natuurlijk
Wie wel. Dit gaat gewoon hilarisch slecht worden.quote:Op zondag 21 september 2025 14:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar laten we hopen op een verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |