Blijven doen. Als ik zie wat Israel daar mee kan is het goed spul.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:07 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
blijkbaar wel
Vooral op oorlogsmateriaal zoals door schoof werd medegedeeld
Niet alleen daarom, we zijn al vanaf 40-45 een bondgenoot.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het gaat om de bevolkingsgroep van de slachtoffers. Daarom steunen wij Israel.
bosma moeten ze eruit pleurenquote:Op donderdag 18 september 2025 18:11 schreef Japepk het volgende:
Bosma houdt de tijd in de gaten door steeds 'jup' te mompelen?
Das nou de enige PVV-er die ik verstandig vind.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:11 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
bosma moeten ze eruit pleuren
Het is een retorische aanpak om het persoonlijk te maken.quote:
Dat of hij wil op den duur gewoon meedoen aan het debat.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:11 schreef Japepk het volgende:
Bosma houdt de tijd in de gaten door steeds 'jup' te mompelen?
Als voorzitter misschien omdat ie dan formeel geen mening heeft. Hij begint zo een debat altijd vol goede moed en joviaal, maar je merkt bij lange debatten dat ie nukkig wordt, gaat afkappen en soms zelfs partijdig wordt. We hebben wel meerdere slechte voorzitters gehad, maar ik zag Deetman, Van Nieuwenhoven, Verbeet en zelfs Arib dit niet op deze wijze doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Das nou de enige PVV-er die ik verstandig vind.
Wegkijkenquote:Op donderdag 18 september 2025 18:19 schreef SurpriseGirl het volgende:
wat een onduidelijk gelul op het einde ...wat is nu de bedoeling
Heb je het over het voorstel van Bontenbal of over Gaza?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:19 schreef SurpriseGirl het volgende:
wat een onduidelijk gelul op het einde ...wat is nu de bedoeling
Waar moeten ze volgens jou precies over gaan praten, wat niet besproken is afgelopen 5 uur?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waarom moet er überhaupt over een kutzaak daar gesproken worden terwijl ons land stuurloos is.
Ik vond het al bijzonder dat de regering haar aandacht er aan geeft om zich zorgen te maken over kinderen elders - die op geen enkele wijze onze verantwoording zijn - terwijl hier de jeugdzorg compleet verziekt is.
Maar goed, het is een focus en ik snap ook anderen die zich graag bemoeien met elders.
Het is echt te walgelijk voor woorden.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En vooral even overleggen hoe ze dat het beste kunnen formuleren.
bontenbal stelde de vraag toch....gaan ze dat nu wel doen of niet doenquote:Op donderdag 18 september 2025 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je het over het voorstel van Bontenbal of over Gaza?
Dat is dus niet helemaal duidelijk omdat die onovertroffen voorzitter er weer eens doorheen kwam.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:22 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
bontenbal stelde de vraag toch....gaan ze dat nu wel doen of niet doen
Welke 'leiding'? De Kamer controleert het kabinet. Niet andersom. Het kabinet is is niet 'de baas' noch heeft het 'de leiding'.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:21 schreef Vallon het volgende:
CDA is van standpunt verandert en vind dat los van definities dat Nederland moet handelen of dat het genocide is.
Altijd makkelijk om daartoe te komen zodat je schijnbaar geen echte keuzes hoeft te maken en kan meelliftenop een sentiment.
Bontebal haalt daarbij een kamertrucje uit door de MP te vragen een oordeel van een - te plegen motie - aan de Kamer te laten of zij wel/niet/welke maatregelen wil gaan treffen. Kortom de aangestelde "leiding" uitschakelen want de Kamer weet het - altijd - beter.
Dat gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:22 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
bontenbal stelde de vraag toch....gaan ze dat nu wel doen of niet doen
Dat is wel duidelijk. Ze gaan het niet doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is dus niet helemaal duidelijk omdat die onovertroffen voorzitter er weer eens doorheen kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |