Nee Dick, geen privékliniek voor jou. Er staat een noodhospitaal op de Holterberg klaar. Oh en we droppen daar rondomheen een paar bommen als je geopereerd wordt, dus niet schrikken.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:37 schreef VoMy het volgende:
Als Dick Schoof ooit een medisch noodgeval heeft mag ie in de Sahara worden gedropt en dan kan ie lekker op zoek naar hulp in de regio.
Het is ook niet in stenen gebeiteld dat je dit hoeft te doen he.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:28 schreef SurpriseGirl het volgende:
heel de wereld noemt het woord genocide....maar schoof hahahahah
Ja man, je moet er bang van worden, je zal daar maar in een ziekenhuis belanden.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:41 schreef Zorro het volgende:
Je vraagt je af waarom mensen met geld zo graag naar Dubai verhuizen.
Levensgevaarlijk als je ziek wordt of zo.
Niet?! We hebben dit verdrag ondertekend: https://wetten.overheid.nl/BWBV0005551/1966-09-18quote:Op donderdag 18 september 2025 17:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het is ook niet in stenen gebeiteld dat je dit hoeft te doen he.
quote:Op donderdag 18 september 2025 17:32 schreef Firuze60 het volgende:
Schoof: "risico's op genocide."
Ok en dan?
Alles wat de VN doet moet je perse mee instemmen? Ik ben ook niet eens met het beleid dit niet na te zeggen maar het gaat me hier om het technischequote:Op donderdag 18 september 2025 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet?! We hebben dit verdrag ondertekend: https://wetten.overheid.nl/BWBV0005551/1966-09-18
Ik verwijs naar een verdrag dat we hebben ondertekend en waar we ons aan moeten houden. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alles wat de VN doet moet je perse mee instemmen? Ik ben ook niet eens met het beleid dit niet na te zeggen maar het gaat me hier om het technische
Ja als je erkent dat het genocide is ja, maar dat is dus hey punt dat onze overheid dat niet zo ziet.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verwijs naar een verdrag dat we hebben ondertekend en waar we ons aam moeten houden. Zo simpel is het.
quote:Op donderdag 18 september 2025 17:47 schreef Vallon het volgende:
En weer gaat het over Gaza en walgelijk hoe aversie tegen regeringsbeleid persoonlijk wordt gemaakt. omdat he tniet past in een eigen denken. Nog even los dat Nederland niet gaat over het beleid van een ander democratisch land.
quote:Op donderdag 18 september 2025 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet?! We hebben dit verdrag ondertekend: https://wetten.overheid.nl/BWBV0005551/1966-09-18
Gelukkig gingen Amerika, UK en Canada niet wachten tot vastgesteld was dat er sprake was van holocaustquote:Op donderdag 18 september 2025 17:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja als je erkent dat het genocide is ja, maar dat is dus hey punt dat onze overheid dat niet zo ziet.
Dat! Uiteraard wil elk mens een kind redden. In plaats van Netanyanu te stoppen met sancties.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef Zorro het volgende:
Gaan ze nou ook allemaal kinderen uit andere oorlogsgebieden ophalen?
Of zijn ze als je het geen genocide noemt ineens niet zielig?
Nee, dat is dus niet zo. Verdiep je eens in betreffend verdrag..quote:Op donderdag 18 september 2025 17:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja als je erkent dat het genocide is ja, maar dat is dus hey punt dat onze overheid dat niet zo ziet.
Haha, precies, waar bemoeien we ons mee!quote:Op donderdag 18 september 2025 17:48 schreef Zorro het volgende:
Die kinderlijke naïviteit dat Nederland ook maar enige invloed heeft op wat daar gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |