Zelfde voor personages als Remco en Daantje, die allebei net één regel tekst hadden. Eerstgenoemde had niet eens een momentje met zijn vader Jefquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:05 schreef superniger het volgende:
Lol, Jack van Houten terughalen zonder 1 regel tekst.
De cassettebandjes zijn een audiodagboek van Simon, die en passant effe zegt dat ie mogelijk vader is van een of ander kind. En de schrijvers komen niet verder dan dat hij in zijn tijd in IJsland als Einar dan iemand bezwangerd moet hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:08 schreef superniger het volgende:
Wat was dat met Linda en cassettebandjes?
Over de vader van wie ging dat?
Al het echt spannende gebeurt tegenwoordig buiten beeld bij wijze van 'experiment'quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo ontspannen moordend als Martine Hafkamp dat kon in seizoen 2, 3 en 4 zullen we niet meer zien denk ik. Gaf een opdracht Helga de vermoorden, terwijl ze tijdens die daad zichzelf amuseerde met Frits van Houten of natuurlijk dat ze Helen Helmink vergiftigde en gewoon opgeruimd met haar eigen leven verder ging. Nee nu zien we een knullige Stefano die het zo sukkelig doet dat ik niet snap dat ie überhaupt verbaasd was en baalde dat het mislukte.
Dat zakje paddenstoelen met zo'n knalgele 'giftig'-sticker erop, alsof je als kijker alles voorgekauwd moet krijgen, en dat hij dan met dat bakje paddenstoelen op schoot gewoon dat hele drukke plein afrolt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo ontspannen moordend als Martine Hafkamp dat kon in seizoen 2, 3 en 4 zullen we niet meer zien denk ik. Gaf een opdracht Helga de vermoorden, terwijl ze tijdens die daad zichzelf amuseerde met Frits van Houten of natuurlijk dat ze Helen Helmink vergiftigde en gewoon opgeruimd met haar eigen leven verder ging. Nee nu zien we een knullige Stefano die het zo sukkelig doet dat ik niet snap dat ie überhaupt verbaasd was en baalde dat het mislukte.
Was in mijn ogen sowieso wel leuk geweest als zij alsnog dood was gegaan door de hand van een ander.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of een giftig goedje in de chocolademelk had geroerd, of de Parkinson medicatie had verwisseld met placebo's...
De spontane stranddood* zoals ie is vind ik meer dan prima en vredig. Anders was de comeback van Arnie wellicht niet kloppend geweest.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Was in mijn ogen sowieso wel leuk geweest als zij alsnog dood was gegaan door de hand van een ander.
Zoals die ene gast waar ze een relatie mee had, Philip van Alphen, die naar het buitenland ging, die Nederland niet meer terug in mocht omdat Laura ondertussen z'n bsn had gewist.
Ik zou behoorlijk boos zijn dus was leuk geweest als daar nog een afronding, karma, van kwam.
Maar had jij het leuk gevonden als er zoiets was gebeurd of had je dan toch liever de spontane stranddood?
Volgens mij kan Johnny Kraaijkamp ook echt heel donker kijken, zou hem heel goed kunnen passenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De spontane stranddood* zoals ie is vind ik meer dan prima en vredig. Anders was de comeback van Arnie wellicht niet kloppend geweest.
Máár... ergens zou ik het wel interessant vinden om een duistere kant bij Henk tevoorschijn te zien komen. Alleen maar dat grappige en jolige past Kraaijkamp als een jas, maar om hem juist iets 'slechter' te zien spelen lijkt me wel boeiend. Dat Elly bijvoorbeeld ontdekt dat Henk zijn eerste vrouw een handje heeft 'geholpen' bij haar dood en zij ook moet vrezen voor haar leven als Henk tot die conclusie komt, terwijl hij naar de buitenwereld de schone schijn ophoudt. En dan kan er altijd nog de vraag rijzen in hoeverre Henk ook Laura heeft 'geholpen'.
* Dat klinkt wel heel erg naar een titel voor Suske & Wiske
Henk en Laura waren gescheiden, maar ik vind wel dat Henk nu wel heel snel Elly aan iedereen wil voorstellen. Alsof het hem niks doet dat Laura net is overleden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:11 schreef vencodark het volgende:
Jammer trouwens dat zelfs haar laatste partner niet trouw geweest is.
Aah zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:36 schreef Bpalma het volgende:
[..]
Henk en Laura waren gescheiden, maar ik vind wel dat Henk nu wel heel snel Elly aan iedereen wil voorstellen. Alsof het hem niks doet dat Laura net is overleden.
Eens. Ik zag Kraaijkamp heeeel donker en moeilijk kijken toen hij Laura over dat strand duwde. Hij zat natuurlijk met dat geheim ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij kan Johnny Kraaijkamp ook echt heel donker kijken, zou hem heel goed kunnen passengtst is zo zoutloos geworden, we gaan nu ongetwijfeld weer maanden krijgen van podcastgezeur en wedding planning
Die foto's ken ik inderdaad, volgens mij komen die van de leverancier van de verlichting in de studio: https://controllux.com/referenties/tv-studio/286/rtl-gtstquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:42 schreef Claude_Viole het volgende:
Soms kom je er eens wat interessants tegen op sociale media...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als deze foto's tijdens hetzelfde moment gemaakt zijn, dan zullen ze alweer een paar jaar oud zijn, omdat je onder meer met vroegere CS ziet naast de woonkamer van Sanders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:26 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Die foto's ken ik inderdaad, volgens mij komen die van de leverancier van de verlichting in de studio: https://controllux.com/referenties/tv-studio/286/rtl-gtst
Ik denk dat het best zo kan zijn dat de sets inmiddels alweer wat anders zijn opgesteld, maar toch lijkt het me bijzonder gek om op die manier te moeten acteren.
De laatste foto uit jouw rijtje vind ik trouwens altijd wat lastig te plaatsen. Voorste randje is volgens mij de rand van Boks/Sparks. En natuurlijk een ziekenhuis kamer. Maar wat is nou die meest linker ruimte? Kan in mijn ogen iets van Ludo of een vergaderkamer in de Rozenboom zijn, aan de typische stijl te zien. Denk ook niet de eetruimte van Sanders en het lijken meer kantoorstoelen... Ik kan het in ieder geval niet echt plaatsen in scenes, of nouja, tot de jubileumaflevering van vorige week. Toen leek Ludo daar plotseling te zitten in een shot. Maar geen idee. Iemand?
Dat komt omdat iedereen massaal die aflevering al op Videoland bekeken heeft. Beetje dom om het momentum te verknallen van RTL en het te gaan spoilen in shownieuws programma's zoals Boulevard.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:57 schreef Japepk het volgende:
828.000 kijkers voor de jubileum aflevering met de terugkeer van Arnie en de dood van Laura.
Ja nee ja, een podcast-maker die aan podcast-avonturen doet...raarrrrrrquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:46 schreef Japepk het volgende:
[..]
En Janine begint weer aan een podcastavontuur, om het maar compleet te maken.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:42 schreef Claude_Viole het volgende:
Soms kom je er eens wat interessants tegen op sociale media...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die foto's zijn gemaakt in 2020, voor een artikel in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)hoop-gooide~v386215/quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:26 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Die foto's ken ik inderdaad, volgens mij komen die van de leverancier van de verlichting in de studio: https://controllux.com/referenties/tv-studio/286/rtl-gtst
Ik denk dat het best zo kan zijn dat de sets inmiddels alweer wat anders zijn opgesteld, maar toch lijkt het me bijzonder gek om op die manier te moeten acteren.
De laatste foto uit jouw rijtje vind ik trouwens altijd wat lastig te plaatsen. Voorste randje is volgens mij de rand van Boks/Sparks. En natuurlijk een ziekenhuis kamer. Maar wat is nou die meest linker ruimte? Kan in mijn ogen iets van Ludo of een vergaderkamer in de Rozenboom zijn, aan de typische stijl te zien. Denk ook niet de eetruimte van Sanders en het lijken meer kantoorstoelen... Ik kan het in ieder geval niet echt plaatsen in scenes, of nouja, tot de jubileumaflevering van vorige week. Toen leek Ludo daar plotseling te zitten in een shot. Maar geen idee. Iemand?
Het probleem zit 'm erin dat geen klare lijn in zit, want Janine maakt blijkbaar podcasts over alles: een familie-erfenis (de befaamde Willem Roest-lijn), het volgen van een politieagente in spé (Merel), matchfixing (Raoul, hoe is het daarmee eigenlijk?), het reilen en zeilen van een wijnmaker (toen met Andrea), nu weer over een mogelijk kind van een ex van 30 jaar geleden... Normaliter heeft een podcastmaker een bepaalde niche, maar bij Janine kan het de ene week gaan over belastingfraude en de week erop over de smaak van de bitterballen in De Koning. Daarnaast is het simpelweg niet geloofwaardig of serieus te nemen hoe ze die podcasts inspreekt en wordt het verhaal er niet per definitie spannender of emotioneler door.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:56 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja nee ja, een podcast-maker die aan podcast-avonturen doet...raarrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |