abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218802866
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218802930
Lotte Balijns: Ohhh wat krijg ik toch de kriebels van die vriend 😵‍💫.
pi_218802934
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:24 schreef Manuela007 het volgende:
Weet iemand wat er met het account van Wendy (bij_wendy) is gebeurd? Ook anoniem kan ik het niet meer vinden.
Ik ook niet. Van de/vorige week heeft ze nog wel gepost.
pi_218802994
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ook niet. Van de/vorige week heeft ze nog wel gepost.
Ik mis haar ook inderdaad. Ik volg haar, maar ze is niet meer te vinden nu 🤷♀
pi_218803029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte Balijns: Ohhh wat krijg ik toch de kriebels van die vriend 😵‍💫.
Ik heb net even gekeken en ik snap meteen wat je bedoelt. Iemand schreef hier dat hij lijkt op Emile Ratelband en sindsdien kan ik de gelijkenis niet niet meer zien. Nou ja, als ze het samen met gezellig hebben.
pi_218803065
Am in een tiener trui met een trommeltje voor kinderen gevuld met kinderkoekjes en een blije plastic tas.
pi_218803086
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:22 schreef Lodelie het volgende:
Am in een tiener trui met een trommeltje voor kinderen gevuld met kinderkoekjes en een blije plastic tas.
ze moet haar jeugd inhalen na 8 kinderen.....
pi_218803194
Ben benieuwd wat er op blz 202 van haar boek staat, over BOOS en het exposen van kinderen. Dat zal ze ongetwijfeld weer helemaal recht gaan lullen, dat alles in overleg met de kinderen gaat en dat ze het beste voorheeft met haar bloedjes. 🤢
pi_218803255
Demammavan: over het exposen van haar kinderen in haar boek: "Natuurlijk heeft ze daar over nagedacht, maar in hun geval ligt het anders. De kinderen zijn helemaal akkoord en vinden het leuk om in beeld te komen, Annemarie post lang niet alles. Het geld gaat naar hun spaarrekening en ze zijn blij dat ze andere gezinnen kunnen inspireren en helpen."
pi_218803276
Dat halve boek is door ChatGPT geschreven aan alle - streepjes - te zien? Valt heel erg op.
pi_218803287
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:56 schreef Paardrijden123 het volgende:
Dat halve boek is door ChatGPT geschreven aan alle - streepjes - te zien? Valt heel erg op.
Ik wilde er net een post aan wagen. Hoeveel liggende streepjes kun je op een bladzijde plaatsen? Zoveel streepjes gebruiken ziet er echt vreemd (en irritant) uit.
pi_218803309
Ik snap wel dat die jongste van Minibelle een draak is. Gezin komt om 19.00u thuis om dan nog te koken en te eten. Kind ligt dus echt niet op tijd in bed, lijkt me funest voor haar humeur.
Verder zou ik er nog veeel over willen zeggen n.a.v. wat zij schrijft op een gesloten forum maar dat mag niet helaas. Tis duidelijk dat ze hulp kan gebruiken in elk geval maar alles ligt aan HB en de wereld die zich daar niet op aanpast vindt zij.
pi_218803508
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:02 schreef Keesie123 het volgende:
Ik snap wel dat die jongste van Minibelle een draak is. Gezin komt om 19.00u thuis om dan nog te koken en te eten. Kind ligt dus echt niet op tijd in bed, lijkt me funest voor haar humeur.
Verder zou ik er nog veeel over willen zeggen n.a.v. wat zij schrijft op een gesloten forum maar dat mag niet helaas. Tis duidelijk dat ze hulp kan gebruiken in elk geval maar alles ligt aan HB en de wereld die zich daar niet op aanpast vindt zij.
Ik weet niet of ik lid ben van dezelfde groep, maar daar schreef ze laatst ook als een reactie op iemand dat het tijd werd dat diegene haar kind ging opvoeden. Ik ben op m’n handen gaan zitten om niet te reageren.
pi_218803600
Milou denkt niet dat ze het redt om minder dan ¤250 per week aan boodschappen uit te geven...
Ik vind dat toch echt een hoop geld voor een gezin van 5.
pi_218803634
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Milou denkt niet dat ze het redt om minder dan ¤250 per week aan boodschappen uit te geven...
Dat zijn wij ook zeker kwijt voor een gezin van 5. Wel met vier volwassenen en een puber.
pi_218803663
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:58 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik wilde er net een post aan wagen. Hoeveel liggende streepjes kun je op een bladzijde plaatsen? Zoveel streepjes gebruiken ziet er echt vreemd (en irritant) uit.
En veel witregels/ruimte tussen de veren in de reet van haar besties en ‘haar’ tekst.
Maarja, ze moet wel aan de 200 pagina’s komen zodat het nog wat lijkt hè?
pi_218803672
Ik krijg het benauwd van die blouse van DBM, doe twee knoopjes open leuk hemdje eronder
Dit is zo geen reclame
pi_218803689
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:48 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Dat zijn wij ook zeker kwijt voor een gezin van 5. Wel met vier volwassenen en een puber.
Ja maar dat is toch wel anders dan voor 2 volwassenen en 3 kleine kinderen.

Wij zijn voor 2 volwassenen en 2 kinderen 13 en 11 ik denk ongeveer 180 euro per week kwijt. Kan de ene weer wat meer en de andere week wat minder zijn.
pi_218803695
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik krijg het benauwd van die blouse van DBM, doe twee knoopjes open leuk hemdje eronder
Dit is zo geen reclame
Het lijkt me ook niet lekker zitten die blouse zo hoog dicht.
pi_218803699
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En veel witregels/ruimte tussen de veren in de reet van haar besties en ‘haar’ tekst.
Maarja, ze moet wel aan de 200 pagina’s komen zodat het nog wat lijkt hè?
Misschien is het omdat ik context mis, maar ik begrijp echt niet wat dat privacy stukje onder het stuk van 'de oppasvan' doet.
Het heeft niks met elkaar te maken🤷‍♀️.

Verder denk ik dat het boek naae 150pagina's teruggebracht kan worden zonder alle witregels 🙈
pi_218803702
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:58 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nee mij ook niet haha
pi_218803711
Zie nu dat Milou eerst rond de 375 euro per week uitgaf 😱 Wat aten ze dan? Kaviaar?
pi_218803720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:58 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Het maakt zo’n clown van haar.

En dik 8000 stappen met een ziek kind thuis en even boodschappen doen (want ik denk niet dat ze bij het sporten op de loopband staat?).

Ik denk dat haar sims poppetje haar stappenteller weer om heeft gehad.
pi_218803721
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ook. Vooral omdat ze 3 jonge kinderen heeft. Ze had ook alweer ergens wat besteld wat ze wilde proberen. Als ze stopt met eten bestellen online en continu naar delicatesse zaken gaan dan moet het makkelijk lukken om onder de 175-200 euro te blijven. Maar dat laatste is haar tijdsbesteding met de jongens.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218803724
Hahahahhaha ooh lig helemaal dubbel om mezelf..volgende storie laat ze een potje zien met balletjes. Mosterdkaviaar noemt ze het 🤣😅
pi_218803732
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 15:00 schreef Noor_ het volgende:
Zie nu dat Milou eerst rond de 375 euro per week uitgaf 😱 Wat aten ze dan? Kaviaar?
Ze kocht heel veel in de lekkere dingetjes winkels. Gedroogd fruit, verschillende crackers, noten etc etc etc.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218803800
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien is het omdat ik context mis, maar ik begrijp echt niet wat dat privacy stukje onder het stuk van 'de oppasvan' doet.
Het heeft niks met elkaar te maken🤷‍♀️.

Verder denk ik dat het boek naae 150pagina's teruggebracht kan worden zonder alle witregels 🙈
Dat eerste zou wel geheel in lijn zijn met haar eerste boek. Dat sprong ook continu van de hak op tak en ging nergens dieper op in. Ik erger mij nu al aan de schrijfstijl merk ik. Het hoeft van mij echt niet met hoogdravend taalgebruik en zinnen met diverse bijzinnen, maar die superkorte zinnetjes in combinatie met de vele witregels lezen irritant.
pi_218803880
Wat is dat voor lunch bij AM joh? Suiker suiker en suiker... Zij heeft echt geluk met goede genen hoor ik zou allang moddervet zijn met alles wat zij weg kauwt op een dag. Gelukkig is ze wel overgestapt op alcoholvrij (..) Ook boordevol suikers 😂
pi_218804040
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 15:03 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ze kocht heel veel in de lekkere dingetjes winkels. Gedroogd fruit, verschillende crackers, noten etc etc etc.
Ja klopt en dat is verrekte duur
pi_218804333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat eerste zou wel geheel in lijn zijn met haar eerste boek. Dat sprong ook continu van de hak op tak en ging nergens dieper op in. Ik erger mij nu al aan de schrijfstijl merk ik. Het hoeft van mij echt niet met hoogdravend taalgebruik en zinnen met diverse bijzinnen, maar die superkorte zinnetjes in combinatie met de vele witregels lezen irritant.
Ja, het leest niet lekker ‘door’, ik vind de zinnen niet lekker vloeiend lopen. En de uitlijning leest ook niet lekker vind ik zo gecentreerd. Heb je wel sneller een bladzijde vol en dus een boek vol uiteindelijk.
pi_218804396
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 15:02 schreef Noor_ het volgende:
Hahahahhaha ooh lig helemaal dubbel om mezelf..volgende storie laat ze een potje zien met balletjes. Mosterdkaviaar noemt ze het 🤣😅
Lekker ook steeds met diezelfde lepel terug in dat potje 🫣
pi_218804441
AM: dat boek van haar is wederom een verzameling insta-story’s. En zo lijkt het ook te lezen. Taalverloedering pur sang.
pi_218804448
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:39 schreef Maremare het volgende:

[..]
Lekker ook steeds met diezelfde lepel terug in dat potje 🫣
Echt, waarom lijken al die influencers zo ranzig. 🤢
pi_218804464
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:49 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Echt, waarom lijken al die influencers zo ranzig. 🤢
Nou echt hè? Net als je mes aflikken en dan weer in de boter of pot pindakaas gaan zitten harken. Iemand in mijn schoonfamilie doet dat ook. Bepaalde dingen eet ik daar dus niet 😂
pi_218804520
Ah tante Agaath wordt ook weer eens genoemd door AM. Nu is ze zangeres waarvan de tour gepromoot wordt gok ik zo
pi_218804522
T heet wel echt mosterd kaviaar, zo wordt het verkocht iig

Wisten jullie al dat de oudste van minibelle VWO doet
pi_218804525
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:03 schreef Earring het volgende:
Ah tante Agaath wordt ook weer eens genoemd door AM. Nu is ze zangeres waarvan de tour gepromoot wordt gok ik zo
Kan me ook moeilijk voorstellen dat Maarten op dit soort muziek zit te wachten
pi_218804571
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:03 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Kan me ook moeilijk voorstellen dat Maarten op dit soort muziek zit te wachten
Ze gaan ook maar 1 nummer luisteren hè? 😁

En dat gefrut aan hun onderbroek weer van die 2 jongsten..
pi_218804642
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:52 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nou echt hè? Net als je mes aflikken en dan weer in de boter of pot pindakaas gaan zitten harken. Iemand in mijn schoonfamilie doet dat ook. Bepaalde dingen eet ik daar dus niet 😂
🤢
pi_218804685
AM zegt dat Sam een koffie molen (koffiemolen) aan het nalopen is. Beetje in strijd met het feit dat dat ding in tiptop conditie is volgens de advertentie op MP en eerst ¤1650 moest opbrengen en nu ¤1450.

Sam vertrekt snel en laat merken dat hij dat gefilm niet waardeert (eerder deze week ook) en AM gaat dan steeds dom staan filmen en grinniken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 18-09-2025 18:21:24 ]
pi_218804719
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Onze oudste is niet echt een ontbijter en als we thuis zijn ben ik er wat losser mee, dan kan ie een uur later ook eten. Maar op school kan dat pas weer met het fruit en dat is dan weer te laat voor hem. Hij wordt stront chagrijnig als ie honger heeft en gaat zitten dromen, dus hij moet iig 1 boterham (of bijv crackers of wat yoghurt) eten van ons.
Spuit 11, maar dat hebben ze bij ons op school super fijn opgelost. Kinderen mogen zelf hun fruitmoment (eventueel met boterham) inplannen. Goed voor zelfstandigheid én geen kinderen met honger in de klas!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218804749
Debbie in haar nieuwste post, dat ze als moeder geen moment rust heeft 🫣 ik ken geen enkele moeder die zoveel rust heeft en in haar nest ligt als Debbie 🤦♀
pi_218804767
OMG, die post van Debbie. Echt, ga weg!

En AM die laat zien hoeveel geld ze binnenharkt per maand. Zo niet gegund. Het is dat ik te lui ben om anoniem haar op te zoeken en te kijken.
pi_218804768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie in haar nieuwste post, dat ze als moeder geen moment rust heeft 🫣 ik ken geen enkele moeder die zoveel rust heeft en in haar nest ligt als Debbie 🤦♀
😂😂😂😂😂😂
*rolde van de bank van het lachen
pi_218804814
Debbie: serieus, wat verwacht ze? Dat er nog een blik hulptroepen wordt opengetrokken? Als zij ‘beter’ wil worden zal ze toch echt zelf moeten loslaten dat ze ziek is en gewoon eens gaan leven i.p.v. vegeteren in haar nest.
pi_218804824
quote:
Eigenlijk geeft ze heel duidelijk aan wat het probleem is: de kinderen. Volgens mij heeft zij spijt van 3 kinderen, maar dat zal zij nooit hardop zeggen. Zij kan het denk ik allemaal niet aan door haar psychische aandoeningen. Heel triest, ik hoop echt dat zij op dát gebied echt goede hulp krijgt!
pi_218804859
quote:
Nou dat! Wat spreekt ze zich toch elke keer gigantisch tegen. Ze verrot ja dag na dag tot 14.30 in haar nest.
Hoe durft ze die vermoeidheidskliniek voor haar nog een mdo te laten houden. Op deze manier is ze het toch helemaal niet waard.
pi_218804883
En op TT ook weer zo’n rare post dat ze geen half uur iets kan doen door LC.

Gelukkig wel een hele dag naar de beurs, dan staat de LC weer even uit.
pi_218804893
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:59 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nou dat! Wat spreekt ze zich toch elke keer gigantisch tegen. Ze verrot ja dag na dag tot 14.30 in haar nest.
Hoe durft ze die vermoeidheidskliniek voor haar nog een mdo te laten houden. Op deze manier is ze het toch helemaal niet waard.
Ik heb bij haar gewoon last van plaatsvervangende schaamte naar iedereen die wel ziek is en niet (tijdig) wordt geholpen door mensen zoals zij.
pi_218804898
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
En op TT ook weer zo’n rare post dat ze geen half uur iets kan doen door LC.

Gelukkig wel een hele dag naar de beurs, dan staat de LC weer even uit.
En vorige week nagels, Zeeman en een modeshow opnemen op één dag!

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 18-09-2025 19:09:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')