Ik ook niet. Van de/vorige week heeft ze nog wel gepost.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:24 schreef Manuela007 het volgende:
Weet iemand wat er met het account van Wendy (bij_wendy) is gebeurd? Ook anoniem kan ik het niet meer vinden.
Ik mis haar ook inderdaad. Ik volg haar, maar ze is niet meer te vinden nu 🤷♀quote:Op donderdag 18 september 2025 12:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van de/vorige week heeft ze nog wel gepost.
Ik heb net even gekeken en ik snap meteen wat je bedoelt. Iemand schreef hier dat hij lijkt op Emile Ratelband en sindsdien kan ik de gelijkenis niet niet meer zien. Nou ja, als ze het samen met gezellig hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte Balijns: Ohhh wat krijg ik toch de kriebels van die vriend 😵💫.
ze moet haar jeugd inhalen na 8 kinderen.....quote:Op donderdag 18 september 2025 13:22 schreef Lodelie het volgende:
Am in een tiener trui met een trommeltje voor kinderen gevuld met kinderkoekjes en een blije plastic tas.
Ik wilde er net een post aan wagen. Hoeveel liggende streepjes kun je op een bladzijde plaatsen? Zoveel streepjes gebruiken ziet er echt vreemd (en irritant) uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:56 schreef Paardrijden123 het volgende:
Dat halve boek is door ChatGPT geschreven aan alle - streepjes - te zien? Valt heel erg op.
Ik weet niet of ik lid ben van dezelfde groep, maar daar schreef ze laatst ook als een reactie op iemand dat het tijd werd dat diegene haar kind ging opvoeden. Ik ben op m’n handen gaan zitten om niet te reageren.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:02 schreef Keesie123 het volgende:
Ik snap wel dat die jongste van Minibelle een draak is. Gezin komt om 19.00u thuis om dan nog te koken en te eten. Kind ligt dus echt niet op tijd in bed, lijkt me funest voor haar humeur.
Verder zou ik er nog veeel over willen zeggen n.a.v. wat zij schrijft op een gesloten forum maar dat mag niet helaas. Tis duidelijk dat ze hulp kan gebruiken in elk geval maar alles ligt aan HB en de wereld die zich daar niet op aanpast vindt zij.
Dat zijn wij ook zeker kwijt voor een gezin van 5. Wel met vier volwassenen en een puber.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Milou denkt niet dat ze het redt om minder dan ¤250 per week aan boodschappen uit te geven...
Ik vind dat toch echt een hoop geld voor een gezin van 5.
En veel witregels/ruimte tussen de veren in de reet van haar besties en ‘haar’ tekst.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:58 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik wilde er net een post aan wagen. Hoeveel liggende streepjes kun je op een bladzijde plaatsen? Zoveel streepjes gebruiken ziet er echt vreemd (en irritant) uit.
Ja maar dat is toch wel anders dan voor 2 volwassenen en 3 kleine kinderen.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:48 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Dat zijn wij ook zeker kwijt voor een gezin van 5. Wel met vier volwassenen en een puber.
Het lijkt me ook niet lekker zitten die blouse zo hoog dicht.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik krijg het benauwd van die blouse van DBM, doe twee knoopjes open leuk hemdje eronder
Dit is zo geen reclame
Misschien is het omdat ik context mis, maar ik begrijp echt niet wat dat privacy stukje onder het stuk van 'de oppasvan' doet.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En veel witregels/ruimte tussen de veren in de reet van haar besties en ‘haar’ tekst.
Maarja, ze moet wel aan de 200 pagina’s komen zodat het nog wat lijkt hè?
Nee mij ook niet hahaquote:Op donderdag 18 september 2025 14:58 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet lekker zitten die blouse zo hoog dicht.
Het maakt zo’n clown van haar.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:58 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet lekker zitten die blouse zo hoog dicht.
Ik ook. Vooral omdat ze 3 jonge kinderen heeft. Ze had ook alweer ergens wat besteld wat ze wilde proberen. Als ze stopt met eten bestellen online en continu naar delicatesse zaken gaan dan moet het makkelijk lukken om onder de 175-200 euro te blijven. Maar dat laatste is haar tijdsbesteding met de jongens.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Milou denkt niet dat ze het redt om minder dan ¤250 per week aan boodschappen uit te geven...
Ik vind dat toch echt een hoop geld voor een gezin van 5.
Ze kocht heel veel in de lekkere dingetjes winkels. Gedroogd fruit, verschillende crackers, noten etc etc etc.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:00 schreef Noor_ het volgende:
Zie nu dat Milou eerst rond de 375 euro per week uitgaf 😱 Wat aten ze dan? Kaviaar?
Dat eerste zou wel geheel in lijn zijn met haar eerste boek. Dat sprong ook continu van de hak op tak en ging nergens dieper op in. Ik erger mij nu al aan de schrijfstijl merk ik. Het hoeft van mij echt niet met hoogdravend taalgebruik en zinnen met diverse bijzinnen, maar die superkorte zinnetjes in combinatie met de vele witregels lezen irritant.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik context mis, maar ik begrijp echt niet wat dat privacy stukje onder het stuk van 'de oppasvan' doet.
Het heeft niks met elkaar te maken🤷♀️.
Verder denk ik dat het boek naae 150pagina's teruggebracht kan worden zonder alle witregels 🙈
Ja klopt en dat is verrekte duurquote:Op donderdag 18 september 2025 15:03 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ze kocht heel veel in de lekkere dingetjes winkels. Gedroogd fruit, verschillende crackers, noten etc etc etc.
Ja, het leest niet lekker ‘door’, ik vind de zinnen niet lekker vloeiend lopen. En de uitlijning leest ook niet lekker vind ik zo gecentreerd. Heb je wel sneller een bladzijde vol en dus een boek vol uiteindelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat eerste zou wel geheel in lijn zijn met haar eerste boek. Dat sprong ook continu van de hak op tak en ging nergens dieper op in. Ik erger mij nu al aan de schrijfstijl merk ik. Het hoeft van mij echt niet met hoogdravend taalgebruik en zinnen met diverse bijzinnen, maar die superkorte zinnetjes in combinatie met de vele witregels lezen irritant.
Lekker ook steeds met diezelfde lepel terug in dat potje 🫣quote:Op donderdag 18 september 2025 15:02 schreef Noor_ het volgende:
Hahahahhaha ooh lig helemaal dubbel om mezelf..volgende storie laat ze een potje zien met balletjes. Mosterdkaviaar noemt ze het 🤣😅
Echt, waarom lijken al die influencers zo ranzig. 🤢quote:Op donderdag 18 september 2025 16:39 schreef Maremare het volgende:
[..]
Lekker ook steeds met diezelfde lepel terug in dat potje 🫣
Nou echt hè? Net als je mes aflikken en dan weer in de boter of pot pindakaas gaan zitten harken. Iemand in mijn schoonfamilie doet dat ook. Bepaalde dingen eet ik daar dus niet 😂quote:Op donderdag 18 september 2025 16:49 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Echt, waarom lijken al die influencers zo ranzig. 🤢
Kan me ook moeilijk voorstellen dat Maarten op dit soort muziek zit te wachtenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:03 schreef Earring het volgende:
Ah tante Agaath wordt ook weer eens genoemd door AM. Nu is ze zangeres waarvan de tour gepromoot wordt gok ik zo
Ze gaan ook maar 1 nummer luisteren hè? 😁quote:Op donderdag 18 september 2025 17:03 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Kan me ook moeilijk voorstellen dat Maarten op dit soort muziek zit te wachten
🤢quote:Op donderdag 18 september 2025 16:52 schreef Maremare het volgende:
[..]
Nou echt hè? Net als je mes aflikken en dan weer in de boter of pot pindakaas gaan zitten harken. Iemand in mijn schoonfamilie doet dat ook. Bepaalde dingen eet ik daar dus niet 😂
Spuit 11, maar dat hebben ze bij ons op school super fijn opgelost. Kinderen mogen zelf hun fruitmoment (eventueel met boterham) inplannen. Goed voor zelfstandigheid én geen kinderen met honger in de klas!quote:Op donderdag 18 september 2025 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Onze oudste is niet echt een ontbijter en als we thuis zijn ben ik er wat losser mee, dan kan ie een uur later ook eten. Maar op school kan dat pas weer met het fruit en dat is dan weer te laat voor hem. Hij wordt stront chagrijnig als ie honger heeft en gaat zitten dromen, dus hij moet iig 1 boterham (of bijv crackers of wat yoghurt) eten van ons.
😂😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie in haar nieuwste post, dat ze als moeder geen moment rust heeft 🫣 ik ken geen enkele moeder die zoveel rust heeft en in haar nest ligt als Debbie 🤦♀
Eigenlijk geeft ze heel duidelijk aan wat het probleem is: de kinderen. Volgens mij heeft zij spijt van 3 kinderen, maar dat zal zij nooit hardop zeggen. Zij kan het denk ik allemaal niet aan door haar psychische aandoeningen. Heel triest, ik hoop echt dat zij op dát gebied echt goede hulp krijgt!quote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie in haar nieuwste post, dat ze als moeder geen moment rust heeft 🫣 ik ken geen enkele moeder die zoveel rust heeft en in haar nest ligt als Debbie 🤦♀
Nou dat! Wat spreekt ze zich toch elke keer gigantisch tegen. Ze verrot ja dag na dag tot 14.30 in haar nest.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb bij haar gewoon last van plaatsvervangende schaamte naar iedereen die wel ziek is en niet (tijdig) wordt geholpen door mensen zoals zij.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:59 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nou dat! Wat spreekt ze zich toch elke keer gigantisch tegen. Ze verrot ja dag na dag tot 14.30 in haar nest.
Hoe durft ze die vermoeidheidskliniek voor haar nog een mdo te laten houden. Op deze manier is ze het toch helemaal niet waard.
En vorige week nagels, Zeeman en een modeshow opnemen op één dag!quote:Op donderdag 18 september 2025 18:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
En op TT ook weer zo’n rare post dat ze geen half uur iets kan doen door LC.
Gelukkig wel een hele dag naar de beurs, dan staat de LC weer even uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |