Ik ook niet. Van de/vorige week heeft ze nog wel gepost.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:24 schreef Manuela007 het volgende:
Weet iemand wat er met het account van Wendy (bij_wendy) is gebeurd? Ook anoniem kan ik het niet meer vinden.
Ik mis haar ook inderdaad. Ik volg haar, maar ze is niet meer te vinden nu 🤷♀quote:Op donderdag 18 september 2025 12:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van de/vorige week heeft ze nog wel gepost.
Ik heb net even gekeken en ik snap meteen wat je bedoelt. Iemand schreef hier dat hij lijkt op Emile Ratelband en sindsdien kan ik de gelijkenis niet niet meer zien. Nou ja, als ze het samen met gezellig hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte Balijns: Ohhh wat krijg ik toch de kriebels van die vriend 😵💫.
ze moet haar jeugd inhalen na 8 kinderen.....quote:Op donderdag 18 september 2025 13:22 schreef Lodelie het volgende:
Am in een tiener trui met een trommeltje voor kinderen gevuld met kinderkoekjes en een blije plastic tas.
Ik wilde er net een post aan wagen. Hoeveel liggende streepjes kun je op een bladzijde plaatsen? Zoveel streepjes gebruiken ziet er echt vreemd (en irritant) uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:56 schreef Paardrijden123 het volgende:
Dat halve boek is door ChatGPT geschreven aan alle - streepjes - te zien? Valt heel erg op.
Ik weet niet of ik lid ben van dezelfde groep, maar daar schreef ze laatst ook als een reactie op iemand dat het tijd werd dat diegene haar kind ging opvoeden. Ik ben op m’n handen gaan zitten om niet te reageren.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:02 schreef Keesie123 het volgende:
Ik snap wel dat die jongste van Minibelle een draak is. Gezin komt om 19.00u thuis om dan nog te koken en te eten. Kind ligt dus echt niet op tijd in bed, lijkt me funest voor haar humeur.
Verder zou ik er nog veeel over willen zeggen n.a.v. wat zij schrijft op een gesloten forum maar dat mag niet helaas. Tis duidelijk dat ze hulp kan gebruiken in elk geval maar alles ligt aan HB en de wereld die zich daar niet op aanpast vindt zij.
Dat zijn wij ook zeker kwijt voor een gezin van 5. Wel met vier volwassenen en een puber.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Milou denkt niet dat ze het redt om minder dan ¤250 per week aan boodschappen uit te geven...
Ik vind dat toch echt een hoop geld voor een gezin van 5.
En veel witregels/ruimte tussen de veren in de reet van haar besties en ‘haar’ tekst.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:58 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik wilde er net een post aan wagen. Hoeveel liggende streepjes kun je op een bladzijde plaatsen? Zoveel streepjes gebruiken ziet er echt vreemd (en irritant) uit.
Ja maar dat is toch wel anders dan voor 2 volwassenen en 3 kleine kinderen.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:48 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Dat zijn wij ook zeker kwijt voor een gezin van 5. Wel met vier volwassenen en een puber.
Het lijkt me ook niet lekker zitten die blouse zo hoog dicht.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik krijg het benauwd van die blouse van DBM, doe twee knoopjes open leuk hemdje eronder
Dit is zo geen reclame
Misschien is het omdat ik context mis, maar ik begrijp echt niet wat dat privacy stukje onder het stuk van 'de oppasvan' doet.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En veel witregels/ruimte tussen de veren in de reet van haar besties en ‘haar’ tekst.
Maarja, ze moet wel aan de 200 pagina’s komen zodat het nog wat lijkt hè?
Nee mij ook niet hahaquote:Op donderdag 18 september 2025 14:58 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet lekker zitten die blouse zo hoog dicht.
Het maakt zo’n clown van haar.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:58 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet lekker zitten die blouse zo hoog dicht.
Ik ook. Vooral omdat ze 3 jonge kinderen heeft. Ze had ook alweer ergens wat besteld wat ze wilde proberen. Als ze stopt met eten bestellen online en continu naar delicatesse zaken gaan dan moet het makkelijk lukken om onder de 175-200 euro te blijven. Maar dat laatste is haar tijdsbesteding met de jongens.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Milou denkt niet dat ze het redt om minder dan ¤250 per week aan boodschappen uit te geven...
Ik vind dat toch echt een hoop geld voor een gezin van 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |