U vond het nodig om te klagen dat het allemaal heel oneerlijk was. U claimt wat, dus u bewijst.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is het echt een wedstrijd denk je?
Best wel vaag dat zoiets ter stemming wordt aangeboden...quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:13 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Nog even het hele verhaal dan. Verbinding, maar niet als het ff niet uitkomt, zoals bij stemmen.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best wel vaag dat zoiets ter stemming wordt aangeboden...
Is dat ook gebeurt bij de vermoorde senator?
quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee vrind, ik gooi er soms wel gewoon iets doorheen omdat ik het grappig vind.
Je weet dat je op FOK! zit he? Soms twijfel ik er aan....
Zomaar een wilde gok vanwege het stukje eren van zijn legacy.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:13 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Nog even het hele verhaal dan. Verbinding, maar niet als het ff niet uitkomt, zoals bij stemmen.
Ja nee absoluut. Trump is de beste ooit. En de slimste.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor, maar dan moeten ze ook hun bek houden over Trump en dat hij niet zo gemeen moet doen. Dan is het gewoon oorlog blijkbaar.
So be it.
Als ik politicus ben op dat moment kan ik idd best het respect opbrengen ja. Ik hoef het niet per se te menen, maar ik ga niet als een kleuter tegen iemand eren na zijn dood stemmen nee.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zomaar een wilde gok vanwege het stukje eren van zijn legacy.
Als Timmermans morgen een kogel krijgt, gaat u dan de ideeën van de PvdA eren?
Door groepsdruk ga je dus voor stemmen...quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik politicus ben op dat moment kan ik idd best het respect opbrengen ja. Ik hoef het niet per se te menen, maar ik ga niet als een kleuter tegen iemand eren na zijn dood stemmen nee.
Maar dat zal wel nazigedrag zijn, ofzo.
Nee, omdat ik fatsoen heb ga ik niet tegen het EREN van iemand stemmen. Als het om beleid oid gaat stem ik keihard tegen uiteraard, maar niet tegen bijv een minuut stilte voor de dood van Timmermans.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Door groepsdruk ga je dus voor stemmen...
Imho ben je een landverrader als je iemands legacy gaat eren als onderdeel daarvan een mislukte poging verkiezingen terug te draaien vanwege de uitslag was. Iets waar hij tot zijn dood achter stond. Zwakke show weer van de democraten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik politicus ben op dat moment kan ik idd best het respect opbrengen ja. Ik hoef het niet per se te menen, maar ik ga niet als een kleuter tegen iemand eren na zijn dood stemmen nee.
Maar dat zal wel nazigedrag zijn, ofzo.
Je kan weer eens niet begrijpend lezen. Ik geef alleen aan dat het de polarisatie versterkt. Verder ben ik vaak zat kritisch op Trump. Maar gek genoeg is mijn invloed op hem nihil.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
U vond het nodig om te klagen dat het allemaal heel oneerlijk was. U claimt wat, dus u bewijst.
Trouwens wel grappig om beter gedrag te vragen van een komiek die zijn collega's gecanceld ziet worden door een president dan de president zelf. Hoe bent u tot dat briljante standpunt gekomen?
Ging de stemming enkel om om een minuut stilte voor Charlie Kirk?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, omdat ik fatsoen heb ga ik niet tegen het EREN van iemand stemmen. Als het om beleid oid gaat stem ik keihard tegen uiteraard, maar niet tegen bijv een minuut stilte voor de dood van Timmermans.
Maar goed, you do you.
Wat is er polariserend aan laten zien waar de president en zijn naasten mee bezig zijn?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan weer eens niet begrijpend lezen. Ik geef alleen aan dat het de polarisatie versterkt. Verder ben ik vaak zat kritisch op Trump. Maar gek genoeg is mijn invloed op hem nihil.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Goede show. Laat goed zien wat je wel en niet kan zeggen om de sneeuwvlokjes van rechts niet te beledigen. Laat ook zien dat rechtse tv mensen die grappen maakten over aanslagen op democraten daar hard voor zijn aangepakt. Eentje is er zelfs van Fox gehaald om minister van defensie te worden. Ook de Trumps doen er alles aan om de sfeer van geweld te laten afkoelen en echt heel erg tegen politiek geweld zijn.
en daarna staan de kinderen klaarquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Brrrr, gelukkig zullen we nog 4 jaar Trump hebben straks van 2028-2032
Lees gewoon de originele reactie eens, want het staat er duidelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat is er polariserend aan laten zien waar de president en zijn naasten mee bezig zijn?
Vance is ook wel echt een President, daarnaast heeft deze furry lover een toekomstige President vermoord.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en daarna staan de kinderen klaar
Nancy Mace is een liegebeest. Die motie ging niet alleen over het veroordelen van de moord:quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Meteen maar even een binnenkomer, de partij van verbinding, niet zo naar doen Trump, deze mensen willen alleen maar verbinden.
Ik weet vrij zeker dat de tegenstemmen alleen met punt (2) te maken hebben.quote:This resolution (1) condemns the assassination of Charles "Charlie" James Kirk and all forms of political violence; and (2) honors the life, leadership, and legacy of Charlie Kirk.
Ja, daar waren we al achter hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:00 schreef recursief het volgende:
[..]
Nancy Mace is een liegebeest. Die motie ging niet alleen over het veroordelen van de moord:
[..]
Ik weet vrij zeker dat de tegenstemmen alleen met punt (2) te maken hebben.
https://www.congress.gov/bill/119th-congress/house-resolution/719
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vance is ook wel echt een President, daarnaast heeft deze furry lover een toekomstige President vermoord.
Charlie Kirk werd door vele Amerikanen (christelijk natuurlijk) gezien als een perfecte toekomstige kandidaat.
We?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Brrrr, gelukkig zullen we nog 4 jaar Trump hebben straks van 2028-2032
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |