Nee. het gaat daar de komende jaren nog veel meer verzakken enzovoorts. De problemen gaan allleen maar groter worden.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:18 schreef Bocaj het volgende:
Ach, over 50 tot 100 jaar boren we gewoon weer daar hoor!
Ja maar dat is het dus. Bekijk OF het kan. Zo niet, dan ophouden met hierover hebben. Anders serieus overwegen.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen als er een exodus uit Groningen optreedt en er niemand meer woont, want laten we wel wezen dat is de reden dat er gestopt is. Er wonen daar gewoon mensen met hun hebben en houwen, als je daar niet woont stap je daar misschien makkelijk overheen.
Dan moet er misschien een soort wet komen die ervoor zorgt dat niet alle Groningers in Drenthe en Friesland gaan zitten... Oh wacht..quote:Op donderdag 18 september 2025 12:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen als er een exodus uit Groningen optreedt en er niemand meer woont, want laten we wel wezen dat is de reden dat er gestopt is. Er wonen daar gewoon mensen met hun hebben en houwen, als je daar niet woont stap je daar misschien makkelijk overheen.
Eerdmans heeft zichzelf 10-0 achter gezet in de komende campagne.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eerdmans staat met de bek vol tanden
Wel gevoelens van mensen van een volledige provincie, het gaat niet om 3 mensen met gevoelens. Maargoed ik denk dat dat ook het probleem is dat Eerdmans voor de voeten wordt geworpen nu. Een totaal gebrek aan empathie.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dat is het dus. Bekijk OF het kan. Zo niet, dan ophouden met hierover hebben. Anders serieus overwegen.
Maar ik heb nu het idee dat het alleen maar een beetje "gevoelens" zijn.
Ik zou daar prima mee kunnen levenquote:Op donderdag 18 september 2025 12:22 schreef SurpriseGirl het volgende:
Eerdmans heeft na 29 oktober nog maar 0 zetels
Het komt ook wel omdat ik denk dat ik als ik daar zou wonen dat geld graag zou aannemen. Moet het wel RUIM gecompenseerd worden, maar dat vind ik nu dus ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wel gevoelens van mensen van een volledige provincie, het gaat niet om 3 mensen met gevoelens. Maargoed ik denk dat dat ook het probleem is dat Eerdmans voor de voeten wordt geworpen nu. Een totaal gebrek aan empathie.
Ja van der plas ging op de zielige toer , over die arme mensen in Groningenquote:Op donderdag 18 september 2025 12:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Damn heeft ie het nou serieus afgelegd tegen Van der Plas?!
Laten we hopen dat zij ook niet al te veel zetels gaat krijgenquote:Op donderdag 18 september 2025 12:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoeveel mensen zien nou zo een debat?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:22 schreef SurpriseGirl het volgende:
Eerdmans heeft na 29 oktober nog maar 0 zetels
Ja. Want ze had zowaar eens een keer gelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van der Plas weet dat ze veel zetels kan oppikken bij JA21.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja van der plas ging op de zielige toer , over die arme mensen in Groningen![]()
De mensen die verkocht worden voor een beetje gas
Op youtube staat het vol met deze shit...en die halen 1000000 views.....quote:Op donderdag 18 september 2025 12:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zien nou zo een debat?
Gaan deze fragmenten hun weg vinden in de talkshows e.d.
hier heeft ze in BBB overleg een paar weken op zitten broeden, ze las het zo opquote:Op donderdag 18 september 2025 12:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Want ze had zowaar eens een keer gelijk.
Dat bedoel ik dus met een gebrek aan empathie, dat is ook de realisatie dat niet iedereen in een provincie jouw drijfveren heeft. En als de meerderheid dat dus niet heeft en de problemen grijpen dusdanig aan in de persoonlijke levenssfeer dan betekend dat dat je niet jouw wil daar alsnog gaat proberen door te drukken omdat jij er voordeel bij hebt of jij er 'in hun geval' totaal geen problemen mee zou hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het komt ook wel omdat ik denk dat ik als ik daar zou wonen dat geld graag zou aannemen. Moet het wel RUIM gecompenseerd worden, maar dat vind ik nu dus ook.
voorlopig zakt BBB en JA 21 giert omhoogquote:Op donderdag 18 september 2025 12:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van der Plas weet dat ze veel zetels kan oppikken bij JA21.
Iets zegt me dat dit debat van zojuist nog niet in de peilingen verwerkt is.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
voorlopig zakt BBB en JA 21 giert omhoog
en en dan moet je een list verzinnen
Nou ja, ik zeg ook "ik denk" want je weet het pas als je het meemaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met een gebrek aan empathie, dat is ook de realisatie dat niet iedereen in een provincie jouw drijfveren heeft. En als de meerderheid dat dus niet heeft en de problemen grijpen dusdanig aan in de persoonlijke levenssfeer dat je niet jouw wil daar alsnog gaat proberen door te drukken omdat jij er voordeel bij hebt of jij er 'in hun geval' totaal geen problemen mee zou hebben.
Ik gok dat JA21 niet meer terugkomt na de verkiezingen. Dit is een giga blunder van Eerdmans.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
voorlopig zakt BBB en JA 21 giert omhoog
en en dan moet je een list verzinnen
maakt niks uitquote:Op donderdag 18 september 2025 12:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit debat van zojuist nog niet in de peilingen verwerkt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |