quote:
quote:Ratten kunnen diverse menselijke ziekten overdragen, waaronder de ziekte van Weil (leptospirose), die via urine in water of modder kan worden opgelopen en griepachtige klachten kan veroorzaken. Ook het hantavirus kan door inademing van viruspartikels in rattenuitwerpselen worden overgedragen en kan leiden tot ernstige ademhalingsproblemen. Andere ziekten zijn onder meer Salmonella, overgedragen via besmet voedsel.
Die achterban boeit dat toch allemaal niets. Gewoon vertrouwen dat god de juiste persoon de SGP laat leiden.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De SGP die zich positioneert nu weer bij FvD, eerder al bij Wilders. Ben benieuwd wat hun achterban ervan vindt.
Dus?quote:
Jeetje wat een harde woorden jegens religie ineens. Nu wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die achterban boeit dat toch allemaal niets. Gewoon vertrouwen dat god de juiste persoon de SGP laat leiden.
SGP kan vast ook op steun van de Christenfascisten uit Amerika rekenen.
Hebben ze dan een meerderheid. Als je ze wel optelt?quote:Op woensdag 17 september 2025 23:06 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
52 extreem-rechtse zetels. PVV, JA21, BBB, FvD.
Dan tel ik SGP, 50 plus en VVD nog niet eens mee.
Nou, svp hier alsjeblief geen hardcore religi conservatieve gekken.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje wat een harde woorden jegens religie ineens. Nu wel.
Geen idee, ik ken wel wat mensen die in die hoek zitten en die zijn nou niet bepaald fan Wilders of FvD, dus in die zin kan het electoraal voor de SGP alsook CU wel iets uitmaken wat die achterban vindt. Natuurlijk geloven zij in god dit en god dat, maar bij die leer past ook dat ze beseffen dat ze het op korte termijn toch echt even zelf moeten doen.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die achterban boeit dat toch allemaal niets. Gewoon vertrouwen dat god de juiste persoon de SGP laat leiden.
SGP kan vast ook op steun van de Christenfascisten uit Amerika rekenen.
Haha, en dat zeg je tegen Etto?quote:Op woensdag 17 september 2025 23:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, svp hier alsjeblief geen hardcore religi conservatieve gekken.
Het CDA is nog nooit zo links geweest met al die rechtse afsplitsers.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Toch typisch dat het voor CDA zon heikel punt is om het minimumloon te verhogen.
Wat is het toch met rechtse partijen dat ze de mond vol hebben over werken moet lonen en hoe ze er zijn voor de hardwerkende Nederlander. Toch niet voor de portemonnee van die mensen.
Tja.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of ze ook wel eens de lachers op haar hand kan krijgen.
quote:Op woensdag 17 september 2025 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar jopelijk genieten ze vd hspjes
quote:Op woensdag 17 september 2025 23:12 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Het CDA is nog nooit zo links geweest met al die rechtse afsplitsers.
Zegt misschien iets over jouw gevoel van midden?
Stem je toch lekker links? PvdA GL zakt steeds verder weg. Ze kunnen je stem goed gebruiken.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Het CDA is gewoon een rechtse partij. Het minimumloon niet willen verhogen is een rechts standpunt. Dat zegt vrijwel niets over hoe ik het midden zie.
Wel lekker het punt weer gemist. Dat rechtse partijen hun mond vol hebben over hardwerkende mensen, maar dan kunnen ze daar wat voor doen en is het laat maar. Het klootjesvolk wacht maar tot het vestigingsklimaat naar beneden druppelt op ze.
Rechts= conservatief en kapitalistischquote:Op woensdag 17 september 2025 23:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Het CDA is gewoon een rechtse partij. Het minimumloon niet willen verhogen is een rechts standpunt. Dat zegt vrijwel niets over hoe ik het midden zie.
Wel lekker het punt weer gemist. Dat rechtse partijen hun mond vol hebben over hardwerkende mensen, maar dan kunnen ze daar wat voor doen en is het laat maar. Het klootjesvolk wacht maar tot het vestigingsklimaat naar beneden druppelt op ze.
Ik maak er ook geen geheim van dat ik links stem.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:20 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Stem je toch lekker links? PvdA GL zakt steeds verder weg. Ze kunnen je stem goed gebruiken.
Minimumloon issues zijn linkse issues, vind je. Succes!
De afschuw voor links is begonnen met Fortuyn, die sprak over de linkse kerk.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik maak er ook geen geheim van dat ik links stem.
Minimumloon is niet enkel een links issue. Genoeg rechtse stemmers gaan voor PVV omdat die ook kiezers voorliegen wat te willen betekenen voor minima. Zoals de vrouw die nu het eigen risico op 0 nodig had.
Ik moet zeggen dat je inderdaad de typisch rechtse stemmer bent. Je probeert niet eens met meer dan een jijbak te komen.
Waarom zijn de rechtse stemmers eigenlijk zo dogmatisch tegen een leefbaar minimumloon.
Nee hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De afschuw voor links is begonnen met Fortuyn, die sprak over de linkse kerk.
'Sinterklaas bestaat. Hij zit daar.'quote:Op woensdag 17 september 2025 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor
Wiegel - Sinterklaas is daar een goed voorbeeld van..
En een leugen.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:32 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
'Sinterklaas bestaat. Hij zit daar.'
Ja. Iconisch was dat.
Dat is dan ook wel het enige voorbeeld van een linkse regering aan de macht met Den Uil.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor
Wiegel - Sinterklaas is daar een goed voorbeeld van..
Fortuyn als populist wist juist ook best aardig de schijn op te houden dat zijn ideeen ook de lui met het minimumloon zouden helpen. Wat ik meer onbegrijpelijk vindt is dat de rechtse kiezer zon slecht geheugen heeft dat ze achter elkaar in dezelfde truc blijven trappen.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De afschuw voor links is begonnen met Fortuyn, die sprak over de linkse kerk.
Den Uyl. En neequote:Op woensdag 17 september 2025 23:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel het enige voorbeeld van een linkse regering aan de macht met Den Uil.
Dat deed hij niet. Het was uiteraard weer een valse framequote:Op woensdag 17 september 2025 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waarom, omdat ie smeet met geld?
Ja voor die rechtse dikkop wel jaquote:Op woensdag 17 september 2025 23:32 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
'Sinterklaas bestaat. Hij zit daar.'
Ja. Iconisch was dat.
Was Fortuyn ook niet ergens op links begonnen, PvdA toch?quote:Op woensdag 17 september 2025 23:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Fortuyn als populist wist juist ook best aardig de schijn op te houden dat zijn ideeen ook de lui met het minimumloon zouden helpen. Wat ik meer onbegrijpelijk vindt is dat de rechtse kiezer zon slecht geheugen heeft dat ze achter elkaar in dezelfde truc blijven trappen.
Blijkbaar met zoiets als minimumloon verhogen op zo'n simpele manier als. Links wil het dus dan moet het wel een geweldig slecht idee zijn. Ik vind het onbegrijpelijk om ideeen niet op hun waarde te beoordelen.
Yesilgöz bij de SP. En nu?quote:Op woensdag 17 september 2025 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Was Fortuyn ook niet ergens op links begonnen, PvdA toch?
Zwabberen, Jesilgoz is ooit bij de SP begonnen.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Die was weer SP.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yesilgöz bij de SP. En nu?
Dat is niet raar hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Die was weer SP.
Kennelijk komen er veel rechtse mensen eerst van links.
Andersom zie je weinig.
Vertel. Ik vind het wel opmerkelijk.quote:
Net als Yesilgöz, Verdonk en diverse VVD'ers. Beginnen ergens uit idealisme, maar krijgen door dat rechts zich gemakkelijker laat mennen lijkt het net. Hetzelfde als Trump die in een ver verleden zei dat als ie ooit de politiek in zou gaan dat voor de republikeinen zou zijn omdat die makkelijker voor de gek te houden zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus is het NIET raar dat het NIET andersom werktquote:Op woensdag 17 september 2025 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel. Ik vind het wel opmerkelijk.
Iets van als jongeling linkse idealen en later toch meer voor je 'eigen boontjes doppen' gaan?
Oh ja. Net als die SPer Marijnissen die onlangs een huis van meer dan een miljoen kocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |