Nee hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De afschuw voor links is begonnen met Fortuyn, die sprak over de linkse kerk.
'Sinterklaas bestaat. Hij zit daar.'quote:Op woensdag 17 september 2025 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor
Wiegel - Sinterklaas is daar een goed voorbeeld van..
En een leugen.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:32 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
'Sinterklaas bestaat. Hij zit daar.'
Ja. Iconisch was dat.
Dat is dan ook wel het enige voorbeeld van een linkse regering aan de macht met Den Uil.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor
Wiegel - Sinterklaas is daar een goed voorbeeld van..
Fortuyn als populist wist juist ook best aardig de schijn op te houden dat zijn ideeen ook de lui met het minimumloon zouden helpen. Wat ik meer onbegrijpelijk vindt is dat de rechtse kiezer zon slecht geheugen heeft dat ze achter elkaar in dezelfde truc blijven trappen.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De afschuw voor links is begonnen met Fortuyn, die sprak over de linkse kerk.
Den Uyl. En neequote:Op woensdag 17 september 2025 23:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel het enige voorbeeld van een linkse regering aan de macht met Den Uil.
Dat deed hij niet. Het was uiteraard weer een valse framequote:Op woensdag 17 september 2025 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waarom, omdat ie smeet met geld?
Ja voor die rechtse dikkop wel jaquote:Op woensdag 17 september 2025 23:32 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
'Sinterklaas bestaat. Hij zit daar.'
Ja. Iconisch was dat.
Was Fortuyn ook niet ergens op links begonnen, PvdA toch?quote:Op woensdag 17 september 2025 23:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Fortuyn als populist wist juist ook best aardig de schijn op te houden dat zijn ideeen ook de lui met het minimumloon zouden helpen. Wat ik meer onbegrijpelijk vindt is dat de rechtse kiezer zon slecht geheugen heeft dat ze achter elkaar in dezelfde truc blijven trappen.
Blijkbaar met zoiets als minimumloon verhogen op zo'n simpele manier als. Links wil het dus dan moet het wel een geweldig slecht idee zijn. Ik vind het onbegrijpelijk om ideeen niet op hun waarde te beoordelen.
Yesilgöz bij de SP. En nu?quote:Op woensdag 17 september 2025 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Was Fortuyn ook niet ergens op links begonnen, PvdA toch?
Zwabberen, Jesilgoz is ooit bij de SP begonnen.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Die was weer SP.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yesilgöz bij de SP. En nu?
Dat is niet raar hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Die was weer SP.
Kennelijk komen er veel rechtse mensen eerst van links.
Andersom zie je weinig.
Vertel. Ik vind het wel opmerkelijk.quote:
Net als Yesilgöz, Verdonk en diverse VVD'ers. Beginnen ergens uit idealisme, maar krijgen door dat rechts zich gemakkelijker laat mennen lijkt het net. Hetzelfde als Trump die in een ver verleden zei dat als ie ooit de politiek in zou gaan dat voor de republikeinen zou zijn omdat die makkelijker voor de gek te houden zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus is het NIET raar dat het NIET andersom werktquote:Op woensdag 17 september 2025 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel. Ik vind het wel opmerkelijk.
Iets van als jongeling linkse idealen en later toch meer voor je 'eigen boontjes doppen' gaan?
Oh ja. Net als die SPer Marijnissen die onlangs een huis van meer dan een miljoen kocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |