Ik heb toch wel wat meer vertrouwen in een onderzoekscommissie van de VN dan in dat politiek gestuurde aanfluiting van een hof daar in Den Haag. Maar goed, ik snap dat als ze hier zetelen je er ook wat meer waarde aan wil hechten.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Onze regering vindt niet dat er genocide plaats vindt. Zo ken ik ze weer.
https://nos.nl/collectie/(...)nden#UPDATE-88911944
[..]
Ik heb in geen van beiden vertrouwen, maar de onderzoekscommissie van de VN vind jij wel onafhankelijk?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb toch wel wat meer vertrouwen in een onderzoekscommissie van de VN dan in dat politiek gestuurde aanfluiting van een hof daar in Den Haag. Maar goed, ik snap dat als ze hier zetelen je er ook wat meer waarde aan wil hechten.
Ja die is onafhankelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb in geen van beiden vertrouwen, maar de onderzoekscommissie van de VN vind jij wel onafhankelijk?
Wanneer zo'n 70% van de VN-resoluties Israël betreffen (en de andere 30% andere landen) heb ik niet zoveel vertrouwen in de onafhankelijkheid van de onderzoekscommissie van de VN.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb toch wel wat meer vertrouwen in een onderzoekscommissie van de VN dan in dat politiek gestuurde aanfluiting van een hof daar in Den Haag. Maar goed, ik snap dat als ze hier zetelen je er ook wat meer waarde aan wil hechten.
We wachten nog steeds op bewijs.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat vind jij, ik ben wat sceptischer tov alles wat met de VN/UN te maken heeft.
[ afbeelding ]
Zoals?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:21 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Maar wat als ze hadden gezegd wat jou niet beviel?
Ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verkrachters?
7 oktober en alle verhalen van gijzelaars zeker vergeten?
Gatverdamme zeg, dat je daar achter staat en het ook nog verdedigd met alle kennis die je hier hebt.
Je bent er wel eentje hoor.
Succes verder.
Religekjes gonne religek nietwaar?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/MOSSADil/status/1968419066902651315
https://www.aljazeera.com(...)palestinian-prisonerquote:Israeli rabbi blesses soldier accused of raping Palestinian prisoner
Video shows a rabbi blessing and praising an Israeli soldier accused in the gang rape of a Palestinian prisoner at the Sde Teiman detention facility.
Lees jij ook wel eens VN rapporten over bijv Hamas?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Als je oktober 7 echt zo erg vond, waarom dan niet als Israëliërs vergelijkbare daden doen? Ik verdedig verkrachting niet.
Was jij maar iemand.
Originele channel 11 filmpje duurt mij te lang zoeken, maar hier zijn de verkrachters op beeld met hun daad bezig:
[..]
Religekjes gonne religek nietwaar?
[..]
Ik ben na mijn scriptie gestopt met VN rapporten lezen. Waar wil je heen met deze gotcha?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:47 schreef havanagila het volgende:
[..]
Lees jij ook wel eens VN rapporten over bijv Hamas?
Wat we vooral zien is dat jij één incident in een Israëlische gevangenis onder een vergrootglas legt. En dat wekt de vraag op waarom je dat doet. Het antwoord is natuurlijk om Israël te demoniseren.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Als je oktober 7 echt zo erg vond, waarom dan niet als Israëliërs vergelijkbare daden doen? Ik verdedig verkrachting niet.
Was jij maar iemand.
Originele channel 11 filmpje duurt mij te lang zoeken, maar hier zijn de verkrachters op beeld met hun daad bezig:
[..]
Religekjes gonne religek nietwaar?
[..]
https://www.aljazeera.com(...)palestinian-prisoner
Waarom doe je dit telkens?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat we vooral zien is dat jij één incident in een Israëlische gevangenis onder een vergrootglas legt. En dat wekt de vraag op waarom je dat doet. Het antwoord is natuurlijk om Israël te demoniseren.
Dat er op 7 oktober 2023 tientallen voorgevallen van grof seksueel geweld zijn geweest, waarbij vrouwen zijn verkracht en tijdens de verkrachtingen ook nog eens dodelijk verminkt en waarvan de daders binnen de Palestijnse samenleving als helden worden gezien, dat is namelijk hoe terroristen daar worden bekeken die terreur plegen jegens Israël, dat negeer je liever.
Kortom, je schaart je achter een samenleving die in veelvoud doet, op nog veel gruwelijkere wijze, wat je bij Israël zegt te veroordelen en je heel druk over lijkt te maken. Een dubbele standaard heet dat, een dubbele standaard voortkomende uit een diepe haat voor het enige Joodse land ter wereld, mede aangewakkerd door antisemitische kanaaltjes op YouTube.
Ik ben geen genocide expert dus dan ga je kijken waarom ze dat vinden.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:06 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
"Er zijn niet genoeg aanwijzingen om van genocide te spreken."
Ik zie een groot team dat samenwerkt met een plan wat mij zegt dat verkrachting daar vaker voorkomt. Iets wat slachtoffers ook al jaren zeggen. En dan kom je wederom met dit briljante zinnetje. Twee problemen daarmee.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat we vooral zien is dat jij één incident in een Israëlische gevangenis onder een vergrootglas legt. En dat wekt de vraag op waarom je dat doet. Het antwoord is natuurlijk om Israël te demoniseren.
Dat er op 7 oktober 2023 tientallen voorgevallen van grof seksueel geweld zijn geweest, waarbij vrouwen zijn verkracht en tijdens de verkrachtingen ook nog eens dodelijk verminkt en waarvan de daders binnen de Palestijnse samenleving als helden worden gezien, dat is namelijk hoe terroristen daar worden bekeken die terreur plegen jegens Israël, dat negeer je liever.
Kortom, je schaart je achter een samenleving die in veelvoud doet, op nog veel gruwelijkere wijze, wat je bij Israël zegt te veroordelen en je heel druk over lijkt te maken. Een dubbele standaard heet dat, een dubbele standaard voortkomende uit een diepe haat voor het enige Joodse land ter wereld, mede aangewakkerd door antisemitische kanaaltjes op YouTube.
Hmm.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zie een groot team dat samenwerkt met een plan wat mij zegt dat verkrachting daar vaker voorkomt. Iets wat slachtoffers ook al jaren zeggen. En dan kom je wederom met dit briljante zinnetje. Twee problemen daarmee.
1) Iemand wijzen op zijn fouten is niet die van een ander goedpraten. Anders beweren is in dit geval verkrachting goedpraten. Waarom doe je dat?
2) Israël heeft oktober 7 ondertussen al minstens honderdvoudig teruggedaan, dus dingen over veelvouden roepen bij Palestijnen is nogal dwaas ondertussen.
Slaap lekker jongen.
Hihaho..quote:Op donderdag 18 september 2025 22:07 schreef Glazenmaker het volgende:
Israël heeft oktober 7 ondertussen al minstens honderdvoudig teruggedaan
no way!! respect voor Israel dat het zich geweldig verdedigt omringt door deze gewelddadige landen!quote:Op donderdag 18 september 2025 22:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Dat is natuurlijk een opmerkelijk aantijging. Dus Israël heeft bijvoorbeeld al vele Palestijnse vrouwen verkracht en gemarteld?
Nee jij hebt koek in je lul.quote:
Hypefocus op 1 detail die je dan nog verder specificeert naar alleen vrouwen. Je bent het dus eens met de rest van mijn post en op zijn minst de geest van die "opmerkelijke aantijging". Waarom praat jij verkrachting goed? Mag het alleen bij Palestijnen of moet je omgeving ook vrezen?quote:Op donderdag 18 september 2025 22:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Dat is natuurlijk een opmerkelijk aantijging. Dus Israël heeft bijvoorbeeld al vele Palestijnse vrouwen verkracht en gemarteld?
Geen gotcha maar een normale vraag. Dus niet ontwijken of jij-bakken.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben na mijn scriptie gestopt met VN rapporten lezen. Waar wil je heen met deze gotcha?
Dat was de vraag niet. Jij denkt slechts dat hij daar naartoe wil.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:54 schreef Homey het volgende:
[..]
Geen gotcha maar een normale vraag. Dus niet ontwijken of jij-bakken.
Waar is het VN rapport over Hamas?
https://digitallibrary.un.org/record/4051246?v=pdfquote:Op donderdag 18 september 2025 22:54 schreef Homey het volgende:
[..]
Geen gotcha maar een normale vraag. Dus niet ontwijken of jij-bakken.
Waar is het VN rapport over Hamas?
Yup staat in het VN rapport. Wordt al jaren over geklaagd overigens dat vrouwen bij militaire posten verkracht en aangerand worden.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |