In afrika recruiteren ze ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het wordt een heel ander continent.
Niet in het krugerpark denk ik.quote:
Lekkerquote:⚡️Ukraine liberates 160 km square in 'counteroffensive operation' in Donetsk Oblast, Zelensky says.
Seven settlements have been liberated in the Dobropillia and Pokrovsk sectors during the operation, President Volodymyr Zelensky said.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lz4fpcdqc22f
Bijzondere manier.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:06 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Bizar, misschien wel de meeste officieren in 1 actie gedood in de hele oorlog.
Je weet dat het niet de bedoeling is dat je daar dieren af gaat knallen?quote:Op donderdag 18 september 2025 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet in het krugerpark denk ik.
Ik zal alles laten staan.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je weet dat het niet de bedoeling is dat je daar dieren af gaat knallen?
quote:De Amerikaanse president Donald Trump voelt zich 'in de steek gelaten' door zijn Russische ambtgenoot Vladimir Poetin. Trump meende de oorlog in Oekraïne snel te kunnen oplossen dankzij 'zijn verstandhouding' met Poetin, maar dat viel tegen.
,,Hij heeft me laten zakken, hij heeft me echt laten zakken", zei Trump tijdens zijn staatsbezoek in het Verenigd Koninkrijk.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ten-zakken~a489a40c/
En vervolgens blijft Trump Poetin's bips kussen.quote:
Tijd voor een tweede top: in Moskou.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:40 schreef Ulx het volgende:
Het is wel weer een opening voor Poetin. Even bellen en zeggen dat hij het nooit meer zal doen en Trump eet weer uit zijn hand.
Iedereen een kopje gifthee.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tijd voor een tweede top: in Moskou.
En wat mij betreft gaat Rutte dan mee. Maak een aanbieding die interessant is voor Poetin zodat hij dit ook kan verkopen aan zijn achterban.
Niet tegen wodka, Russische vrouwen of Russische thee kunnenquote:
Niet tegen polonium of novichok kunnenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet tegen wodka, Russische vrouwen of Russische thee kunnen
Nieuwe raketten voor Himars . Handig nu de Russen zich weer groeperen voor een nieuw offensief.quote:A NATO representative told Ukrainian media that part of the military equipment under the PURL program has already arrived in Ukraine.
This involves supplying weapons from U.S. stockpiles at the expense of NATO member states. So far, four packages worth about $2 billion have been funded under PURL.
Ik vraag mij af wanneer deze acties echt effect gaan hebben op de uitgaven van de Russen. Oekraïne sloopt de olie en gas sector sneller dan dat Rusland het kan repareren.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:19 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sinds 2 augustus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |