SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daar is ze weer hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb deze bolk zojuist geplaatstIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb jij dat?quote:Op woensdag 17 september 2025 08:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb deze bolk zojuist geplaatst![]()
![]()
Akkoordquote:Op woensdag 17 september 2025 08:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb deze bolk zojuist geplaatst![]()
GemoonD worden door @Moonlight
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon zo eventjes uit de losse pols, hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Onmogelijkquote:Op woensdag 17 september 2025 08:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon zo eventjes uit de losse pols, he![]()
![]()
![]()
Zo. Tijd om te douchen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
JustinBolk
Oeh, DJMO gebolkt
koffie?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat zou IEDEREEN wel willenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Welja, ik heb geen haastquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ggquote:Op woensdag 17 september 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
JustinBolk
Oeh, DJMO gebolkt
koffie?![]()
![]()
![]()
Normaal gia ik via Uitgeest richting Hoorn, vandaag ga ik een keer via Zaandam. Even kijken of ik m'n laatste flyer bij de kiosk op het station achter kan laten.Ik heb er één en ik ben er trots op
* gebrokenglas schenkt snel een mok vol.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Weet ik niet. Bij supermarkten mocht het ook niet hequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is waar.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik niet. Bij supermarkten mocht het ook niet he
Wie weet nog wel ergens anders.![]()
ToTtiequote:Op woensdag 17 september 2025 08:49 schreef ToT het volgende:
Is die TT voor @:oscarmopperkont ?
En hee peeps!![]()
![]()
Was het weer zo ver?quote:Op woensdag 17 september 2025 08:50 schreef ToT het volgende:
Ow, ik zie het al, er was een act?
[ afbeelding ]![]()
ToTGodquote:Op woensdag 17 september 2025 08:49 schreef ToT het volgende:
Is die TT voor @:oscarmopperkont ?
En hee peeps!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hebbie er nog een? Ik heb geen haast om de deur uit te gaan, het regentquote:Op woensdag 17 september 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt snel een mok vol.
[ afbeelding ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
Vaak toch wel?quote:Op woensdag 17 september 2025 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup!Hij was weer ongelooflijk vrolijk vandaag!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: