Regenpak aan dan maar.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en het gaat een boel regenen
heen zou ik droog kunnen houden, terug is natquote:Op woensdag 17 september 2025 07:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed zoeken. Niets is zo kut als helemaal doorweekt je uren moeten maken.
Oke zolang je droog op je werk bent is het goed denk ik. Terug boeit niet zo veel.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heen zou ik droog kunnen houden, terug is nat
maar weet niet of we onze werkzaamheden ook buiten doen als het regent
drollen rapen vast wel, maar de kennels buiten spuiten?
heb paar weken terug met werk gehad dat het toch ontzettend kut isquote:Op woensdag 17 september 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
gelukkig smelten we niet van regenwater
Dat is waar, maar met natte kleren werken is niet zo fijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
gelukkig smelten we niet van regenwater
Ja dat is niet lekker, moet er niet aan denken zo aan tafel te moeten zittenquote:Op woensdag 17 september 2025 07:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb paar weken terug met werk gehad dat het toch ontzettend kut is
wandeling gedaan, we werden overvallen door een bui die een half uur eerder kwam
doorweekt, haar uitknijpen nat, sokken nat, alles nat
en dan mag je nog aan tafel voor het avondeten
ik had het zo koud
ja ik ga maar eens zoekenquote:Op woensdag 17 september 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is niet lekker, moet er niet aan denken zo aan tafel te moeten zitten
Maar vioor nu kan je extra kleding meenemen mocht je natgeregend worden
En anders op zoek naar je regenpak
Op een vaste plek neerleggen is welquote:Op woensdag 17 september 2025 07:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik ga maar eens zoeken
Jij mag datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wil je koffie?quote:
Lekkerquote:
ik ben begin dit jaar verhuisd en heb pas sinds een paar maanden een fiets... de jas is jaren niet gebruiktquote:Op woensdag 17 september 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een vaste plek neerleggen is wel
Handig
quote:Op woensdag 17 september 2025 07:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
bassie van bassie en adriaan?
O ja dan kan het soms nog even zoeken zijn. Maar je hebt hem. Dus geen natquote:Op woensdag 17 september 2025 07:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben begin dit jaar verhuisd en heb pas sinds een paar maanden een fiets... de jas is jaren niet gebruikt
maar wel gevonden
Geen nat pak inderdaad want de broek is nog zoekquote:Op woensdag 17 september 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan kan het soms nog even zoeken zijn. Maar je hebt hem. Dus geen nat
Pak vandaag
broek is niet nodig, ik wil m vooral de jas voor als we daar buiten nog in de weer moetenquote:Op woensdag 17 september 2025 07:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen nat pak inderdaad want de broek is nog zoek
Mooi, dan ben je voorzienquote:Op woensdag 17 september 2025 07:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
broek is niet nodig, ik wil m vooral de jas voor als we daar buiten nog in de weer moeten
Qua temperatuur wel. Regen is nog onzeker...quote:Op woensdag 17 september 2025 07:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
wel? misschien zaterdag dan nog wat pieterpadten
mag maandag eindelijk naar de psycholoog
jij zegt het en mijn social media geeft dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op woensdag 17 september 2025 07:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij zegt het en mijn social media geeft dezeIndian summer, geniet er nog van zolang het kan want volgende week wordt het weer koeler. Vind ik opzich niet erg trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt de lekkerste wraps O+
Wel hele goede temperatuur om te wandelen volgende weekquote:Op woensdag 17 september 2025 07:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee nee volgende week wordt prachtig weer
vanaf 27 september is het opeens nog een week heerlijk
quote:Op woensdag 17 september 2025 07:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij zegt het en mijn social media geeft dezeDeze vrouw weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Hij is laat vandaagquote:
Ja heb eigenlijk heerlijk geslapenquote:Op woensdag 17 september 2025 08:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je een beetje goed kunnen slapen?
Ik heb fantastisch geslapenquote:Op woensdag 17 september 2025 08:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk heerlijk geslapenJij dan?
Wat fijnquote:Op woensdag 17 september 2025 08:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb fantastisch geslapen
quote:Op woensdag 17 september 2025 08:07 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2025 08:07 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
MOOOOOOOOOOOOON x2quote:
quote:
Lekker mopquote:
quote: