Gelukkig ben ik dan weer een lotgenoot van Debbie, afgekeurd en kan ik LETTERLIJK tot half 3 slapen. 🥰quote:Op woensdag 17 september 2025 10:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
😂😂😂 vandaag een dagje op karakter? Heb je jezelf ziek gemeld?
Ik vraag me af wat ze wil met die post. Als je een beetje googelt vind je gewoon sushi tenten in Apeldoorn die open gaan om 12.00 en een regenjas alleen te koop bij MS mode? Kom van die bank af, ga naar de Bever of ANWB, of een fietsenwinkel en ze hebben regenjassen voor je, misschien zelfs de Hema wel. Of wil ze nu dat MS haar een jas gaat geven en iemand sushi komt bezorgen op het park. Hoeft ze in ieder geval niet van de bank af.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:43 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke
Ik wil een nieuwe regenjas
Ik wil een nieuw boek
Ik wil lunchen met sushi
En Dion lekker werken voor die zooi en dan snachts ook nog opstaan voor dat kindje zodat prinsesje kan blijven liggen.
Wat komt ze lekker sympatiek over hè, de meid
breng haar maar niet op ideeën voor de volgende keer....quote:Op woensdag 17 september 2025 10:45 schreef papierentas het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog geen storie te zien hoe ze ze toespreekt hierover.
En dan magister niet nodig vinden en je kinderen vertrouwen geven.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:36 schreef Shuri het volgende:
Geertsen
S&S hebben de vaatwasser ingeruimd en niet helemaal naar de wens van hun moeder. Een aantal kommen staat vol water. Met een klap gaat de vaatwasser weer dicht en dan hebben de meiden 'morgenochtend een klusje, doei'. Dat gaat met een venijnigheid van heb ik jou daar. Ik snap dat niet.
Dat hoef je toch op deze manier niet aan je volgers te laten zien? Je kunt dat toch gewoon de volgende ochtend aan de meiden zelf laten zien en ze laten bedenken hoe ze dat de volgende keer kunnen voorkomen (want dat is opvoeding). En dat dus zónder dat je ze venijnig voor gek zet voor duizenden mensen. Bah, ik zal dit soort dingen nooit snappen. En dat kan ze met een slachtofferig boek ook niet goedpraten wat mij betreft.
Dit vond ik zo tekenend gisteren bij deviervankim en miniliefde. Ze hadden 1 of andere bijeenkomst van hun agency. Was een dag (volgens mij geen volledige dag, als ik de beelden zo zag, maar pin me daar niet op vast) en na afloop kwamen ze thuis en hadden ze allebei de "sociale batterij he-le-maal leeg."quote:Op woensdag 17 september 2025 08:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat deze dames vrijwel allemaal gemeen hebben is weinig sociale contacten. Ze zoeken een manier om dingen te delen, die 'normale' mensen met vrienden en familie delen.
Het is een schreeuw om aandacht in mijn ogen.
....
inzk AMquote:Op woensdag 17 september 2025 11:16 schreef poohenzo het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom "vertrouwen" gelijk staat aan "zoek het maar allemaal uit " bij AM. Ik vind dat dat niks met elkaar te maken heeft.
En nee je hoeft niet met slingers aan de deur te staan als je een goed cijfer ziet staan in magister of met een boze blik bij een onvoldoende maar wat is er in hemelsnaam erg aan om betrokken te zijn en een oogje in het zeil te houden?
Ik zou ook moe worden van een hele dag met influencersquote:Op woensdag 17 september 2025 11:38 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Dit vond ik zo tekenend gisteren bij deviervankim en miniliefde. Ze hadden 1 of andere bijeenkomst van hun agency. Was een dag (volgens mij geen volledige dag, als ik de beelden zo zag, maar pin me daar niet op vast) en na afloop kwamen ze thuis en hadden ze allebei de "sociale batterij he-le-maal leeg."
Een dagje kletsen, varen, lunchen en daarna moe en de sociale batterij leeg. Dit doen hordes mensen met een echte baan de gehele dag? Die werken er nog 'echt' bij, hebben heel de dag collega's (en soms ook nog cliënten/patiënten/kinderen/whatever) om zich heen en met een beetje pech kun je in de avonduren weer terug voor een vergadering, een bijscholing of wat dan ook. Die dagen, en dan zo eind van de week, ja dan is mijn sociale batterij ook wel leeg. Maar kom op hee, 1 dag je "collega's" en je "werkgever" gezien. Poe poe!
Ik wil kaasquote:Op woensdag 17 september 2025 10:43 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke
Ik wil een nieuwe regenjas
Ik wil een nieuw boek
Ik wil lunchen met sushi
En Dion lekker werken voor die zooi en dan snachts ook nog opstaan voor dat kindje zodat prinsesje kan blijven liggen.
Wat komt ze lekker sympatiek over hè, de meid
En dan te bedenken dat Kim wel gewoon vriendinnen heeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:38 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Dit vond ik zo tekenend gisteren bij deviervankim en miniliefde. Ze hadden 1 of andere bijeenkomst van hun agency. Was een dag (volgens mij geen volledige dag, als ik de beelden zo zag, maar pin me daar niet op vast) en na afloop kwamen ze thuis en hadden ze allebei de "sociale batterij he-le-maal leeg."
Een dagje kletsen, varen, lunchen en daarna moe en de sociale batterij leeg. Dit doen hordes mensen met een echte baan de gehele dag? Die werken er nog 'echt' bij, hebben heel de dag collega's (en soms ook nog cliënten/patiënten/kinderen/whatever) om zich heen en met een beetje pech kun je in de avonduren weer terug voor een vergadering, een bijscholing of wat dan ook. Die dagen, en dan zo eind van de week, ja dan is mijn sociale batterij ook wel leeg. Maar kom op hee, 1 dag je "collega's" en je "werkgever" gezien. Poe poe!
Ja maar het waait.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ze ligt weer op de bank, wat was ze toe aan vakantie he die meid.
Aandachtquote:Op woensdag 17 september 2025 12:03 schreef Lampje88 het volgende:
Dbm op treads. Ze heeft een opgezette klier, ze denkt gelijk aan een schildklier ontsteking dus ze gaat arts bellen🫣 ze zegt verder zelf ook nergens last van te hebben. Waarom ga je dan bellen?
Dit. Er zit een scala van mogelijkheden tussen ze alles zelf uit te laten zoeken vanaf dag 2 op de middelbare en elke avond in magister checken of ze hun huiswerk wel gemaakt hebben.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:16 schreef poohenzo het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom "vertrouwen" gelijk staat aan "zoek het maar allemaal uit " bij AM. Ik vind dat dat niks met elkaar te maken heeft.
En nee je hoeft niet met slingers aan de deur te staan als je een goed cijfer ziet staan in magister of met een boze blik bij een onvoldoende maar wat is er in hemelsnaam erg aan om betrokken te zijn en een oogje in het zeil te houden?
Opgezette klieren kunnen al door een simpel verkoudheidsvirus veroorzaakt worden. Als dat hier thuis de drempel over komt dan ben ik net Frankenstein met aan beide kanten opgezette klieren.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:03 schreef Lampje88 het volgende:
Dbm op treads. Ze heeft een opgezette klier, ze denkt gelijk aan een schildklier ontsteking dus ze gaat arts bellen🫣 ze zegt verder zelf ook nergens last van te hebben. Waarom ga je dan bellen?
Klopt ik kijk vanaf de zijlijn mee. Geef af en toe tips: heb je dat ene berichtje gezien over die opdracht? Verder controleer ik niets en wij zijn er als het nodig is.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:15 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. Er zit een scala van mogelijkheden tussen ze alles zelf uit te laten zoeken vanaf dag 2 op de middelbare en elke avond in magister checken of ze hun huiswerk wel gemaakt hebben.
Betrokkenheid de school van je puber vind ik essentieel. En dat kan ook zonder je kind van school te jagen.
Het punt is dat ze gewoon helemaal niets gewend zijn. Ze zitten hele dagen alleen maar vanuit huis content te maken zonder al teveel onder de mensen te komen. Dan raak je al snel overprikkeld als je iets buiten de deur doet.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:38 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |