Tell me you have TDS without telling me you have TDS.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:56 schreef SurpriseGirl het volgende:
Trump snapt echt geen klote van economie. Daar heeft hij allemaal mannetjes voor achter de schermen. Hij kraamt echt vreselijke onzin uit. Hij snapte zelfs heel die tarieven verhaal niet eens zelf. Daar loopt nog steeds een rechtzaak van grote bedrijven over tegen trump en de staat.
Trump heeft zijn vermogen voornamelijk kunnen vergroten de laatste 2 jaar door te speculeren met Crypto. In principe kun je zeggen dat hij daar bijna alles aan te danken heeft door vuil erop in te spelen met zijn eigen munt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op woensdag 17 september 2025 10:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tell me you have TDS without telling me you have TDS.De boekhouding ziet er voor een bedrijf heel anders uit dan voor een land. Voor een land is het maken van geld heel simpel: je toetst een bedrag in op de computer en dat maak je over naar de grote banken. Klaar. In de VS moet je dan wel de baas van de Fed zijn. Trump bekijkt alles vanuit het standpunt van een zakenman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Toezichthouder VS onderzoekt defect bij openen van deuren Tesla's
Een Amerikaanse toezichthouder is een onderzoek gestart naar een mogelijk defect in deuren van Tesla's.
Toezichthouder National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) onderzoekt Tesla Model Y's uit 2021. Dat volgt na negen meldingen dat elektronische deurgrepen niet goed zouden werken vanwege lage accuspanning. Ongeveer 174.000 auto's worden onderzocht, meldt USA Today.
Het bedrijf van miljardair Elon Musk heeft in de voertuigen ook een handmatige deurontgrendeling aangebracht, maar volgens de toezichthouder is dat voor kinderen nog altijd gevaarlijk. Zij kunnen volgens de NHTSA mogelijk niet bij de ontgrendeling of weten niet hoe ze die moeten bedienen. In vier gevallen moesten ouders volgens de toezichthouder een raam inslaan om hun kind te bereiken.
Geen seintje
Ondanks dat het probleem zich voor lijkt te doen als de elektronische deurvergrendeling te weinig spanning heeft, kregen melders volgens de NHTSA geen seintje dat de spanning te laag was.
Het onderzoek richt zich alleen op de werking van de elektronische deursloten aan de buitenkant van de auto, maar de toezichthouder zegt ook actie te ondernemen als er meer meldingen komen van mensen die vastzitten in de auto.
Vorige week publiceerde persbureau Bloomberg een uitgebreid artikel over "de gevaarlijke deuren van Tesla". In het artikel werden gevallen beschreven waarbij Tesla-bestuurders na een ongeluk hun deur niet konden openen met soms fatale gevolgen.
Het is meer dat je je kind wel even moet leren hoe en wat voor noodgevallen. Maar dat zullen veel mensen overslaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:53 schreef CoolGuy het volgende:
Dan ben je ook wel echt een simpele ziel als je niet weet dat die deuren ook gewoon mechanisch kunt openen dan wel niet weet hoe dat moet. Hendeltje trekken, net als bij elke andere auto ook, weten ze het bij die auto's dan ook niet?
Nee natuurlijk doe je dat dan niet. Dan moet je zorgen dat de mensen die regelmatig in die auto zitten dat weten. Zo lastig is het allemaal niet. Die hendel zit er gewoon in. Trekken...deur open.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is meer dat je je kind wel even moet leren hoe en wat voor noodgevallen. Maar dat zullen veel mensen overslaan.
Als je het knopje gewend bent grijp je niet snel naar de handbediening.
Snap sowieso niet waarom iemand een raampje moet inslaan, als je kind op de achterbank zit.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk doe je dat dan niet. Dan moet je zorgen dat de mensen die regelmatig in die auto zitten dat weten. Zo lastig is het allemaal niet. Die hendel zit er gewoon in. Trekken...deur open.
En hoe doe je dat als de accu leeg is?quote:Op woensdag 17 september 2025 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom iemand een raampje moet inslaan, als je kind op de achterbank zit.
Een Tesla kan je vanaf buiten via meerdere manieren openen, anders ga je via de voorstoelen naar de achterbank om daar de deur te openen.
Via je telefoon, via je pasje, automatische unlock als je naar je auto loopt.
Is allemaal weer een storm in een glas water, er zijn tegenwoordig merken die veel gekkere constructies hebben voor deurbediening.
Hoge bomen vangen veel wind.
Er zijn al meerdere mensen geroosterd die hun cybertruck niet uit konden.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom iemand een raampje moet inslaan, als je kind op de achterbank zit.
Een Tesla kan je vanaf buiten via meerdere manieren openen, anders ga je via de voorstoelen naar de achterbank om daar de deur te openen.
Via je telefoon, via je pasje, automatische unlock als je naar je auto loopt.
Is allemaal weer een storm in een glas water, er zijn tegenwoordig merken die veel gekkere constructies hebben voor deurbediening.
Hoge bomen vangen veel wind.
Bizar omdat de claims in de VS al snel in de 100den miljoenen dollars lopen, kan zelfs in de miljarden lopen. Tesla neemt daarmee enorme financiele risicosquote:Op woensdag 17 september 2025 13:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere mensen geroosterd die hun cybertruck niet uit konden.
Ze geven tientallen miljarden bonus aan hun topman terwijl hun marktaandeel instort. Wat is dan een paar honderd miljoen?quote:Op woensdag 17 september 2025 13:39 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Bizar omdat de claims in de VS al snel in de 100den miljoenen dollars lopen, kan zelfs in de miljarden lopen. Tesla neemt daarmee enorme financiele risicos
Ze leven in een bubbel waarbij de waarde van de aandelen ieder jaar minimaal verdubbelt, ongeacht wat ze doen, zolang Musk maar de baas is.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze geven tientallen miljarden bonus aan hun topman terwijl hun marktaandeel instort. Wat is dan een paar honderd miljoen?
Accu opladen.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
En hoe doe je dat als de accu leeg is?
Wanneer hebben ze dat dan gegeven, naar wat ik begreep heeft Musk de oude bonus nog niet kunnen innen en lopen daar nog rechtzaken overquote:Op woensdag 17 september 2025 13:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze geven tientallen miljarden bonus aan hun topman terwijl hun marktaandeel instort. Wat is dan een paar honderd miljoen?
Er schijven mensen berichten volledig uit rancune en afgunst op succesvolle afrikanen, totaal niet gebaseerd op feiten.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:48 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze dat dan gegeven, naar wat ik begreep heeft Musk de oude bonus nog niet kunnen innen en lopen daar nog rechtzaken over
Het onderzoek gaat ook primair over het openen van buitenaf. Joh, ze onderzoeken maar. Dat doen ze zo vaak, allen bij Tesla is het steevast wereldnieuws.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom iemand een raampje moet inslaan, als je kind op de achterbank zit.
Een Tesla kan je vanaf buiten via meerdere manieren openen, anders ga je via de voorstoelen naar de achterbank om daar de deur te openen.
Via je telefoon, via je pasje, automatische unlock als je naar je auto loopt.
Is allemaal weer een storm in een glas water, er zijn tegenwoordig merken die veel gekkere constructies hebben voor deurbediening.
Hoge bomen vangen veel wind.
Dat mag niet verwonderen omdat Musk steeds ook zelf in de publiciteit treedt.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat doen ze zo vaak, allen bij Tesla is het steevast wereldnieuws.
Laat me raden, dat gaat electronisch?quote:Op woensdag 17 september 2025 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom iemand een raampje moet inslaan, als je kind op de achterbank zit.
Een Tesla kan je vanaf buiten via meerdere manieren openen, anders ga je via de voorstoelen naar de achterbank om daar de deur te openen.
Via je telefoon, via je pasje, automatische unlock als je naar je auto loopt.
Is allemaal weer een storm in een glas water, er zijn tegenwoordig merken die veel gekkere constructies hebben voor deurbediening.
Hoge bomen vangen veel wind.
Dat is inderdaad de vraag: waarom zou je als ouder het raam moeten inslaan om bij je kind te komen?quote:Op woensdag 17 september 2025 13:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
En hoe doe je dat als de accu leeg is?
Hoe doe je dat bij een andere auto dan? Want die hebben ook vaak dat de auto op slot gaat als je weg rijdt maar als dan 'ineens' de accu leeg is doet de keyfob ook niets meer, dus hoe ga je dan van buiten die deur open maken? Want die zit op slot. En dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 16:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de vraag: waarom zou je als ouder het raam moeten inslaan om bij je kind te komen?
Dan trek je aan de deurklink?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoe doe je dat bij een andere auto dan?
Nee, niet als die deur vergrendeld is want dan gaat de deur niet van buitenaf open zonder additionele actie.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:59 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dan trek je aan de deurklink?
Dan steek je de sleutel er in en draai je hem om? (Ja, in het voorportier, niet in het achterportier.)quote:Op woensdag 17 september 2025 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, niet als die deur vergrendeld is want dan gaat de deur niet van buitenaf open zonder additionele actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |