Ik denk eerder dat je zelf niet kunt lezen. Maar fijn dat we het er dan in ieder geval over eens zijn dat het geen heel sterke satire was.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, nou weet je weet niet het verschil tussen mening en feit.
Omdat je dat doet.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom doe jij alsof ik dat doe?
Weet je wat het heel duidelijk laat zien? Wie zichzelf als links extremist ziet of in ieder geval zich verwant voelt daaraan.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Ja joh, gewoon nog even na alle conclusies doorgaan met keihard liegen.
Vraag me weleens af wat de percentages zouden zijn (in het land) wanneer je de Nederlandse vlag of de Palestijnse vlag zou kunnen kiezen (zonder verdere context).quote:Op woensdag 17 september 2025 16:02 schreef Mylene het volgende:
Wat een gehap zeg om notabene een Palestina cartoon, dan laat je weer kennen 👍.
Het was een GRAP!!! Ik ben een vrouw en zelfs ik snap het nog.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja en daar ga je natuurlijk de mist in. 'De meeste Palestijnen' de denkbeelden van een volwassen man toeschrijven, nog afgezien van de vraag of dat juist is en derhalve de acties van de Israëlische regering goedkeuren is een wat rare generalisatie. Daar komen namelijk ook de nodige kinderen bij om die uberhaupt niet eens snappen waar dit hele debat over gaat.
Maar ja, nuance hè?
Over niet kunnen lezen gesproken.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je zelf niet kunt lezen. Maar fijn dat we het er dan in ieder geval over eens zijn dat het geen heel sterke satire was.
Jij bent er zeker ook zo eentje die weigert nog naar The Naked Gun te kijken.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja je kunt wel weer boos worden, maar het is nou eenmaal een cartoon die als een lul op een drumstel slaat. Dan moet je ook niet roepen dat het een vreselijk scherpzinnig inzicht geeft.
Vraag dat aan Baardmans.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft geaardheid iets te maken met politieke voorkeur eigenlijk?
Douglas Murray neigt toch ook behoorlijk naar rechts zou ik denken…
Mensen die zich druk maken over een cartoon.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja je kunt wel weer boos worden, maar het is nou eenmaal een cartoon die als een lul op een drumstel slaat. Dan moet je ook niet roepen dat het een vreselijk scherpzinnig inzicht geeft.
Nee hoor, kan er smakelijk om lachen. Ik probeer alleen een inoudelijke discussie te voeren, maar als dat te moeilijk wordt vervallen mensen al snel in solipsisme lijk het.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo eentje die weigert nog naar The Naked Gun te kijken.
94 pagina's...da's een flink programma (het Republikeinse platform programma was 'slechts' 16 pagina's.)quote:Op woensdag 17 september 2025 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat is meer een beginselenprogramma.
Excuses dan maar jouw vraag was:quote:Harris - Walz had een eigen verkiezingsprogramma.
Dan moet daar toch wat van te vinden zijn, niet? Waarom is dat er niet dan?quote:Het is gebruikelijk dat in voorverkiezingen diverse kandidaten meedingen met eigen programma’s. En dan wordt iemand naar voren geschoven die de nominatie krijgt.
Hele geloofsgroepen die dit ook doen. Remember Charlie Hebdo en daarom moorden plegenquote:Op woensdag 17 september 2025 16:39 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken over een cartoon.
Klopt, niet iedereen kan tegen zo'n overtreffende trap van domheid.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:23 schreef QAnonn het volgende:
Raakt een gevoelige snaar zo'n cartoon.
Het is een beginselenprogramma. Dat jij het verschil niet begrijpt kan ik niet helpen.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:44 schreef cynicus het volgende:
[..]
94 pagina's...da's een flink programma (het Republikeinse platform programma was 'slechts' 16 pagina's.)
[..]
Excuses dan maar jouw vraag was:
"Het partijprogramma van de Democraten. Nou, doe maar eens een link…"
Die had ik je gegeven.
[..]
Dan moet daar toch wat van te vinden zijn, niet? Waarom is dat er niet dan?
Jij moet toch inmiddels aan jezelf gewend zijn lijkt mij…quote:Op woensdag 17 september 2025 17:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, niet iedereen kan tegen zo'n overtreffende trap van domheid.
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 17 september 2025 17:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij moet toch inmiddels aan jezelf gewend zijn lijkt mij…
Jeetje, Fok! straks in het nieuws.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hele geloofsgroepen die dit ook doen. Remember Charlie Hebdo en daarom moorden plegen
Ik noteer dat je een spelletje aan het spelen bent en mijn gelijk daarmee toegeeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lekker vaag weer. Ik noteer: nergens.
Ja. Nemen alles heel persoonlijk. xDquote:Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hele geloofsgroepen die dit ook doen. Remember Charlie Hebdo en daarom moorden plegen
Het is een grap en niet spot on. Daar gaat de discussie over. Over dat iemand het spot on vindt. Om dat 1 witte man homofoob is kunnen we toch niet zeggen dat alle witte mannen homofoob zijn. Niet alle Palestijnen zijn homofoob en alleen daarom al is die grap niet spot on.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het was een GRAP!!! Ik ben een vrouw en zelfs ik snap het nog.
De kern van deze grap is namelijk het aloude meten met twee verschillende maten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |