quote:
Misschien omdat er sinds de dood van Charlie Kirk er een heksenjacht gaande is tegen ze?quote:Why did Armed Queers SLC delete their Instagram after Charlie was murdered?
Ja duhquote:Op woensdag 17 september 2025 15:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is de executie. De straf komt veel sneller.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 17 september 2025 15:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft geaardheid iets te maken met politieke voorkeur eigenlijk?
Douglas Murray neigt toch ook behoorlijk naar rechts zou ik denken…
Nee, het was een aanvulling.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Je maakt de denkfout dat het hier zou gaan om een algehele weerstand tegen moord. Genoeg mensen vinden moord, al dan niet door de overheid in de vorm van de doodstraf', prima acceptabel in specifieke omstandigheden. Dan kun je moord in andere omstandigheden nog steeds afkeuren. Maar afgezien daarvan, dat heeft natuurlijk helemaal niets met de gebeurtenissen in de Palestijnse gebieden te maken. Je probeert je nu vooral in allerlei bochten te wringen om 'hi-ha-ho queers for Palestine' te koppelen aan deze situatie.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Behalve dan dat iemand die tegen de moorden daar is maar de moord op Kirk goedpraat met dat hij homofoob en transfoob zou zijn -quod non- kennelijk iets over het hoofd ziet.
Anders gezegd: je snapt hem dus niet of je doet alsof.
Mijn jongste is vandaag bij haar moeder, dus geen idee. Maar waarschijnlijk snappen ze hem daar inderdaad wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Moesten ze er erg om lachen op het schoolplein?
Ik maak geen denkfout. Jij bent krampachtig iets wat recht is krom aan het praten. En dat nav een cartoon. Mijn hemel!quote:Op woensdag 17 september 2025 15:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je maakt de denkfout dat het hier zou gaan om een algehele weerstand tegen moord. Genoeg mensen vinden moord, al dan niet door de overheid in de vorm van de doodstraf', prima acceptabel in specifieke omstandigheden. Dan kun je moord in andere omstandigheden nog steeds afkeuren. Maar afgezien daarvan, dat heeft natuurlijk helemaal niets met de gebeurtenissen in de Palestijnse gebieden te maken. Je probeert je nu vooral in allerlei bochten te wringen om 'hi-ha-ho queers for Palestine' te koppelen aan deze situatie.
Ah, de inhoudelijke argumenten waren op.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik maak geen denkfout. Jij bent krampachtig iets wat recht is krom aan het praten. En dat nav een cartoon. Mijn hemel!
Nee, jij doet net alsof die cartoon andersluidend is. Daar praat iemand de moord goed omdat Kirk homofoob en transfoob zou zijn - quod non - hetgeen natuurlijk 1:1 van toepassing is op veruit de meeste Palestijnen.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, de inhoudelijke argumenten waren op.
Bedoel je deze toevallig?quote:Op woensdag 17 september 2025 09:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, je bent er inmiddels ook achter dat het partijprogramma wat volgens jou rechts is niet bestaat.
Ja en daar ga je natuurlijk de mist in. 'De meeste Palestijnen' de denkbeelden van een volwassen man toeschrijven, nog afgezien van de vraag of dat juist is en derhalve de acties van de Israëlische regering goedkeuren is een wat rare generalisatie. Daar komen namelijk ook de nodige kinderen bij om die uberhaupt niet eens snappen waar dit hele debat over gaat.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, jij doet net alsof die cartoon andersluidend is. Daar praat iemand de moord goed omdat Kirk homofoob en transfoob zou zijn - quod non - hetgeen natuurlijk 1:1 van toepassing is op veruit de meeste Palestijnen.
Maar zie, als je een grap uit moet leggen verliest deze wel kracht.
O well…
Nou meid, dan ontvolg je deze reeks toch lekker.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
25 topics over een of andere opiniemaker uit Amerikajullie zijn allemaal een stelletje debielen die elkaar echt niet gaan overtuigen van elkaars gelijk. Over vicieuze cirkel jerk gesproken. Meine gute
Nee, dat is meer een beginselenprogramma.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:02 schreef cynicus het volgende:
[..]
Bedoel je deze toevallig?
The Democratic Party Platform '24
https://democrats.org/wp-(...)-MASTER-PLATFORM.pdf
Je kan een grap snappen en tegelijkertijd denken dat de maker of mensen die het grappig vinden van bedenkelijk niveau zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn jongste is vandaag bij haar moeder, dus geen idee. Maar waarschijnlijk snappen ze hem daar inderdaad wel.
Het is een fucking cartoon!!!quote:Op woensdag 17 september 2025 16:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja en daar ga je natuurlijk de mist in. 'De meeste Palestijnen' de denkbeelden van een volwassen man toeschrijven, nog afgezien van de vraag of dat juist is en derhalve de acties van de Israëlische regering goedkeuren is een wat rare generalisatie. Daar komen namelijk ook de nodige kinderen bij om die uberhaupt niet eens snappen waar dit hele debat over gaat.
Maar ja, nuance hè?
Dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je kan een grap snappen en tegelijkertijd denken dat de maker of mensen die het grappig vinden van bedenkelijk niveau zijn.
Ja je kunt wel weer boos worden, maar het is nou eenmaal een cartoon die als een lul op een drumstel slaat. Dan moet je ook niet roepen dat het een vreselijk scherpzinnig inzicht geeft.quote:
Waarom doe jij alsof ik dat doe?quote:Op woensdag 17 september 2025 16:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof je dat niet begrijpt?
Ah, nou weet je weet niet het verschil tussen mening en feit.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja je kunt wel weer boos worden, maar het is nou eenmaal een cartoon die als een lul op een drumstel slaat. Dan moet je ook niet roepen dat het een vreselijk scherpzinnig inzicht geeft.
Spot on!quote:Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja je kunt wel weer boos worden, maar het is nou eenmaal een cartoon die als een lul op een drumstel slaat. Dan moet je ook niet roepen dat het een vreselijk scherpzinnig inzicht geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |