SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Moet je naar Koh Samui voor de medische keuring?quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Moet morgen om half 8 in de ochtend bij de pier zijn voor de ferry
Thee lust ik zekerquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon theetje dan zou ik zeggen. Als je daarvan houdt althans.
Doet het apparaat voor me maar eensquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Gewoon lekker zelf de bonen malen
Wie is dat?quote:
Ohquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgens de bestandsnaam Ferry Doedens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhCheck Only Fans,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhSpeelt blijkbaar in GTST, staat ook in de bestandsnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt de lekkerste wraps :9
Nee voor motor rijbewijs Moet een simpele praktijk test doen. Wat simpele andere testen en dan kan ik hem donderdag ophalenquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je naar Koh Samui voor de medische keuring?
Ja ehm, neequote:
Ohquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Speelt blijkbaar in GTST, staat ook in de bestandsnaam
Ik heel vroeger toen ik nog kind was. Toen was deze acteur waarschijnlijk nog niet geborenquote:
Hij werd er uit gegooid vanwege coke gebruikquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heel vroeger toen ik nog kind was. Toen was deze acteur waarschijnlijk nog niet geboren
Simpelquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee voor motor rijbewijs Moet een simpele praktijk test doen. Wat simpele andere testen en dan kan ik hem donderdag ophalen
In de randstad zeker?quote:
Waarom zijn er 9 koppelingen nodig op die leiding ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de randstad zeker?
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom zijn er 9 koppelingen nodig op die leiding ?
Zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom zijn er 9 koppelingen nodig op die leiding ?
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Robert Redford overleden
de tijd van het jaar komt er aan dat essie niemand kentquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Weer iemand die Essie niet echt kende
Essie is een jonkie, kan je d'r niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Gerard Cox ook niet ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Wie?quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Robert Redford overleden
Lulquote:
Bevalt wel goed hè, weer zelfstandig wonen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo moest even naar de Bruna/Postnlpunt voor een pakketje (kapstok).
Hoef ik vandaag alleen nog te koken/afwassen en ook nog even een wasje aanzetten...
De deur ga ik niet meer uit.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bevalt wel goed hè, weer zelfstandig wonen?
hmm, horen mensen een systeem te hebben in de kasten?quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen moet er nog een systeem komen in alle kasten enzo. Alles ligt nu nog door elkaar. Maar daar is de begeleiding ook voor.
Ik bedoel, de borden bij de borden. De koekjes bij de koekjes. Niet alles door elkaar..quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, horen mensen een systeem te hebben in de kasten?
Chaos is ook een systeem.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een keer alles eruit halen, en georganiseerd terugzettenquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bedoel, de borden bij de borden. De koekjes bij de koekjes. Niet alles door elkaar..
Misschien mag je de bosbegeleiding even lenen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Georganiseerde chaos is ook georganiseerdquote:
Nizno woont toch in een Oostelijke provincie??quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien mag je de bosbegeleiding even lenen?
mwa.... ja oke ik heb wel alle borden bij elkaar... boven het aanrechtblad zit al het servies. En de thee en suiker enzo...quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bedoel, de borden bij de borden. De koekjes bij de koekjes. Niet alles door elkaar..
noordelijkerquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nizno woont toch in een Oostelijke provincie??
Een van mijn persoonlijk begeleiders komt oorspronkelijk uit Twente en is opgegroeid in de Achterhoek.
klinkt goed. Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo aan tafel
Gyros, met groente en tzatziki
Foto maak ik zo en post ik als ik het op heb.quote:
Ik kom eraan!quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een portie lasagne uit de vriezer in de oven gezet
zelfs met kant en klaar ziet het er heerlijk uitquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er misschien niet zo uit. Maar dit was lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Ja kant en klare tzatziki. Misschien de volgende keer zelf maken..
Was net bij de Vietnamees en de eigenaar vertelde dat hij deze zomer voor het eerst in Japan was, en dat hij nu nergens anders meer heen wil. Deed me aan jou denkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie net een filmpje van Japanse toeristen bij Horse Guards Parade in Londen.
Buigen netjes naar de soldaat op het paard.
Buigen netjes naar het paard.
Poseren voor foto.
Buigen netjes naar het paard.
Buigen netjes naar de soldaat op het paard.
Japanners
Is eenvoudig om zelf te maken ookquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik heb het volgens mij ook wel eens zelf gemaakt. Ook een soort van pesto van Rucola, vind ik leuk om te maken en lekkerquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij ook wel eens zelf gemaakt. Ook een soort van pesto van Rucola, vind ik leuk om te maken en lekker
Wat gaat er gesmiksmeksmakkeld worden?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Over driekwartier is het weer smik-smek-smakkeltijd.
Dit werd al verwacht las ik ergensquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Joke Bruijs (73) overleden
Gaat hard zo.
het was bekend dat ze parkinson had, maar dat het zo snel zou gaan had ik in elk geval niet verwacht.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit werd al verwacht las ik ergens
SPOILER: alu hoedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wel heel snel na Gerardquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat hard zo.
Achquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat hard zo.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat hard zo.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was bekend dat ze parkinson had, maar dat het zo snel zou gaan had ik in elk geval niet verwacht.Overlijden aan een 'gebroken hart' is ook niet ongewoon.SPOILER: alu hoedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook weer waarquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Overlijden aan een 'gebroken hart' is ook niet ongewoon.
hoe kom je dropquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na de sportschool nog even naar de winkel gegaan om drop te halen.
Daar ook nog chocoladekruidnoten gehaald.![]()
Het lukte me niet om de barcode van de drop niet scannen. Bij de zelfscan kwam ik nog een medewerkster tegen die net aan het schoonmaken was. Ik dat tegen haar zeggen. Haar lukte het gelijk in een keer
Vervolgens zat ik ook nog in de steekproef.
Nee, mijn opa bijvoorbeeld, toen we hem moesten vertellen dat oma was overleden ( oma woonde op de dementie afdeling van hetzelfde tehuis)wilde hij niet meer en 2 dagen na oma blies ook hij zijn laatste adem uit.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, als je lichaam opgeeft kun je daar weinig aan doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook weer waar
dat zou alleen wel een soort van cru zijn tegenover haar huidige partner
hoewel gepland eigenlijk ook...
Is ergens ook wel weer fijn ook in zo'n geval, hoeven ze niet zonder elkaar te leven.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, mijn opa bijvoorbeeld, toen we hem moesten vertellen dat oma was overleden ( oma woonde op de dementie afdeling van hetzelfde tehuis)wilde hij niet meer en 2 dagen na oma blies ook hij zijn laatste adem uit.
Een gebroken nek ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, het Japanvirus heeft hard toegeslagen bij mijquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was net bij de Vietnamees en de eigenaar vertelde dat hij deze zomer voor het eerst in Japan was, en dat hij nu nergens anders meer heen wil. Deed me aan jou denken
Ziet er smakelijk uit, Bossie!quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik had bij de Picnic 500 gram gyros gekocht. Teveel voor 1 dag, dus morgen weer gyros.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er smakelijk uit, Bossie!
Ik heb morgen ook weer wraps.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had bij de Picnic 500 gram gyros gekocht. Teveel voor 1 dag, dus morgen weer gyros.
Tissergebeurd?quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen interwebs thuis dus maar avondje de was vouwen
Volgens mij heeft de halve straat geen internet. Zullen over 9 maanden wel veel kindjes geboren worden.quote:
moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen interwebs thuis dus maar avondje de was vouwen
En Cali is er niet?quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de halve straat geen internet. Zullen over 9 maanden wel veel kindjes geboren worden.
Pho ("fah")quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat heb je gehaald bij de Vietnamees, Kwiwi?
(En wat erbij?)
Ik mis een Vietnamees in Dordrecht
quote:
*Klikt kraamcadeaus weer wegquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf verstopt.
Krijg je komende tijd vast een hoop reclames over kraam cadeausquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*Klikt kraamcadeaus weer weg
Nee, het algoritme staat nog stevig op “verstokte single”quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je komende tijd vast een hoop reclames over kraam cadeaus
* Delete fok account cali.erased weerquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*Klikt kraamcadeaus weer weg
Ik had al DeNieuweFrans aangemaakt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* Delete fok account cali.erased weer
In de kunstkerk is een expositie over Piet Oudolf. Misschien kom ik ook nog even langsquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het algoritme staat nog stevig op “verstokte single”
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de kunstkerk is een expositie over Piet Oudolf. Misschien kom ik ook nog even langs
Heeft er ook een mooi tuintje aangelegd.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat is bij mij drie keer de hoek om.
lekker wakker weerquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja,ok. Het is duidelijk tijd voor bed.![]()
Ik sluit de laptop af, zet de tv uit. Vervolgens zet ik de schakelaar om van de stekkerdoos en vervolgens vraag ik mij af waarom mijn telefoon niet meer aan het opladen is.![]()
Ik heb vandaag een beer gezienquote:Op woensdag 17 september 2025 01:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat hier niet zoals in nederland he :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Zeg dat.quote:
Morguh mscholquote:
Donkerder in de ochtend, drukker op de weg ook.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:11 schreef mschol het volgende:
het wordt weer donkerder in de ochtend dus ben weer slechter wakker te krijgen, gelukkig kan ik nog wel eff blijven liggen
daar heb ik niet echt last vanquote:Op woensdag 17 september 2025 07:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Donkerder in de ochtend, drukker op de weg ook.
Nog ergerquote:Op woensdag 17 september 2025 07:14 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik niet echt last van
tenzij ik op verkeerde moment vertrek, dan zit ik tussen de schoolkinderen
Smaakt die chocolade wel lekker of naar melk die over de datum is, zoals Hershey’s?quote:Op woensdag 17 september 2025 04:05 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:4everblackeyed en alle andere connaisseurs
[ afbeelding ]
Binnenkort ook op de openbare toiletten in Nederland.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-wc-papier~a796668f/
Dit ziet er helemaal niet lekker uit.quote:Op woensdag 17 september 2025 04:05 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
"Uw post op Instagram voldeed niet aan de community standaarden. Daarom krijgt u nu geen wc-papier."quote:Op woensdag 17 september 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Binnenkort ook op de openbare toiletten in Nederland.
Of het nu licht of donker is maakt voor mij niets uit, ben altijd even vroeg wakkerquote:Op woensdag 17 september 2025 07:11 schreef mschol het volgende:
het wordt weer donkerder in de ochtend dus ben weer slechter wakker te krijgen, gelukkig kan ik nog wel eff blijven liggen
Gaat ballie boten besturen?quote:Op woensdag 17 september 2025 08:31 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal heb je je ferryrijbewijs al?
Dan hebben we een kapitein voor de boot van @UitStraling bij de volgende ksc meetquote:Op woensdag 17 september 2025 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat ballie boten besturen?
Misschien is dat wel een mooi baantje voor Bal daar!quote:Op woensdag 17 september 2025 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat ballie boten besturen?
Bitterboot!quote:Op woensdag 17 september 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een mooi baantje voor Bal daar!
quote:Op woensdag 17 september 2025 04:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een beer gezienDat heet dus niet voor niets zo, GRMBL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2025 04:05 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Join the clubquote:
Oh daarom ben ik de laatste jaren nooit meer ziekquote:Op woensdag 17 september 2025 09:56 schreef essnhills het volgende:
Ik kom nergens, dus loop praktisch niets meer op
Zit ik straks alleen in F1quote:
Beste beschermingquote:Op woensdag 17 september 2025 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Oh daarom ben ik de laatste jaren nooit meer ziek
ziek zijn is toch geen reden om niet te moddenquote:Op woensdag 17 september 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit ik straks alleen in F1
Arme jijquote:Op woensdag 17 september 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja je loopt het vaak juist binnen op, in kleine ruimtes samengeperst met andere mensenquote:Op woensdag 17 september 2025 10:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben vrijwel nooit ziek en ik ben heel veel buiten, door regen, wind en sneeuw..
Je moet er wat voor over hebbenquote:
en als je dan weer eens ergens komt, is het gelijk raak zeker?quote:Op woensdag 17 september 2025 09:56 schreef essnhills het volgende:
Ik kom nergens, dus loop praktisch niets meer op
quote:Op woensdag 17 september 2025 04:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een beer gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mag hem morgen ophalen. Zal straks foto’s plaatsen van de testsquote:Op woensdag 17 september 2025 08:31 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal heb je je ferryrijbewijs al?
Valt meequote:Op woensdag 17 september 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
en als je dan weer eens ergens komt, is het gelijk raak zeker?
quote:
Als ik ziek ben mod ik gewoonquote:Op woensdag 17 september 2025 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
ziek zijn is toch geen reden om niet te modden
Het is al opgelost zie ikquote:Op woensdag 17 september 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jijmaar met een beetje snotterig zijn kan je toch gewoon modden?
Ja, binnen in het vliegtuig.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je loopt het vaak juist binnen op, in kleine ruimtes samengeperst met andere mensen
Schandaligquote:Op woensdag 17 september 2025 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, binnen in het vliegtuig.
Gooi ze eruitquote:Op woensdag 17 september 2025 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, binnen in het vliegtuig.
Ja... Ik heb ook goede bescherming wat dan weer helemaal niet saai isquote:
Jaquote:Op woensdag 17 september 2025 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker grijs en nat vandaag.
erstandingquote:Op woensdag 17 september 2025 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus ook niet meer vliegen.
Verkeerde account Grmbl @LTVDKquote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geen familie van Maxima.
Hier nog geen regen gezien vandaagquote:Op woensdag 17 september 2025 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik was vroeg wakker vanmorgen en zag dat het vanaf 9 uur de rest van de dag zou regenen.
Dus ik was om 8.20u de deur al uit om pakketje retour te sturen en boodschappen te doen
Hier regende het gister ook praktisch de hele dagquote:Op woensdag 17 september 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nog geen regen gezien vandaag
Lekker dan, gisteren wel regen gehad maar ook pas eind van de dagquote:Op woensdag 17 september 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier regende het gister ook praktisch de hele dag
Vannacht was het droog
En vandaag regent jet weer
Achquote:Op woensdag 17 september 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, gisteren wel regen gehad maar ook pas eind van de dag
Ik was bijna thuis toen ik een stortbui kreeg.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, gisteren wel regen gehad maar ook pas eind van de dag
Nee, als je er niet meer uit hoeft dan is het ook niet erg dat het regent?quote:Op woensdag 17 september 2025 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach
Gister had ik toch een slechte dag en vandaag ben ik dus al buiten geweest. Dus heb er verder niet zo'n last van
Daaromquote:Op woensdag 17 september 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, als je er niet meer uit hoeft dan is het ook niet erg dat het regent?
Wel gelukkig onderweg naar huisquote:Op woensdag 17 september 2025 10:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was bijna thuis toen ik een stortbui kreeg.
Wel goed nat geworden.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel gelukkig onderweg naar huis
Gruwelijk nat.quote:
Wacht watquote:Op woensdag 17 september 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
Oke . Ik heb voor de 'VIP" service betaald. De eerste stap is dat je een video van 3 uur moet kijken , om daarna een theorie examen te doen waarbij je maar 5 fout mag hebben geloof ik.. Je hoeft er ook niet al om 0600 in de ochtend te zijn
de video is in deze ruimte
[ afbeelding ]
Omdat ik dus de 'vip' service heb betaald hoefde ik maar 10 minuten en mocht ik het theorie examen overslaan. Dus na 10 min kwam een medewerker mij ophalen voor het volgende onderdeel![]()
Hier moet je 3 testen doen, een kleuren test waarbij je geel, groen of oranje ziet en dan zeggen welke kleur je ziet. Een reactie test. Je hebt een gaspedaal en een rem. Eerst geef je gas en dan springt die op rood en moet je remmen. En een test of je diepte kan zien, dit doe je met een joystick waarbij je 2 dingetjes op dezelfde hoogte moet plaatsen in een soort kast
Dat witte ding wat daar staat
[ afbeelding ]
dan ga je naar buiten, waar het praktijk examen plaats vindt
Hier moet je een route rijden waarbij je moet stoppen voor een stopteken , je moet slalommen om die paaltjes en over een smalle gele streep rijden. Hier faalde ik de eerste keer op de streep dus mocht nog een keer![]()
[ afbeelding ]
De dame die het examen afnam was vaak afgeleid dus ze keek niet bij iedereen. Het was super chaotisch, communicatie is echt waardeloos. Overigens is het examen voor een auto rijbewijs precies het zelfde. Morgen mag ik mijn motorrijbewijs ophalen
Makkie dus. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 september 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
Oke . Ik heb voor de 'VIP" service betaald. De eerste stap is dat je een video van 3 uur moet kijken , om daarna een theorie examen te doen waarbij je maar 5 fout mag hebben geloof ik.. Je hoeft er ook niet al om 0600 in de ochtend te zijn
[ afbeelding ]
Omdat ik dus de 'vip' service heb betaald hoefde ik maar 10 minuten en mocht ik het theorie examen overslaan. Dus na 10 min kwam een medewerker mij ophalen voor het volgende onderdeel![]()
Hier moet je 3 testen doen, een kleuren test waarbij je geel, groen of oranje ziet en dan zeggen welke kleur je ziet. Een reactie test. Je hebt een gaspedaal en een rem. Eerst geef je gas en dan springt die op rood en moet je remmen. En een test of je diepte kan zien, dit doe je met een joystick waarbij je 2 dingetjes op dezelfde hoogte moet plaatsen in een soort kast
[ afbeelding ]
Hier moet je een route rijden waarbij je moet stoppen voor een stopteken , je moet slalommen om die paaltjes en over een smalle gele streep rijden. Hier faalde ik de eerste keer op de streep dus mocht nog een keer![]()
[ afbeelding ]
De dame die het examen afnam was vaak afgeleid dus ze keek niet bij iedereen. Het was super chaotisch, communicatie is echt waardeloos. Overigens is het examen voor een auto rijbewijs precies het zelfde. Morgen mag ik mijn motorrijbewijs ophalen
jeps corruptiequote:Op woensdag 17 september 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht wat
Omdat je meer hebt betaald hoef je geen theorie te doen?
dankjequote:Op woensdag 17 september 2025 11:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Makkie dus. Gefeliciteerd
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:04 schreef bitterbal het volgende:
je kan ook je rijbewijs helemaal kopen
quote:
Oh dat mocht tijd wordenquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:56 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, het boekje is aangekomen!![]()
Vanavond even goed doornemen, maar ik kan zo al zien dat het geen half werk is.
quote:
Dit had ik verwacht en toch ben ik verbaasd.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:04 schreef bitterbal het volgende:
Nu snap ik helemaal waarom mensen uit bepaalde landen hun rijbewijs hier niet zonder zwitsers rijexamen mogen omzettenquote:Op woensdag 17 september 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wetende dat het daar zo gaat zou ik er niet met een heel veilig gevoel rondrijden...quote:Op woensdag 17 september 2025 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Daar zullen er ook wel een hoop van rondrijden daar
Dat geluk had ik gisteren niet, ging de poes van de overbuuf eten geven in de zon. Toen ik naar huis ging kwam het met bakken de lucht uit, drijf nat was ikquote:Op woensdag 17 september 2025 10:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was bijna thuis toen ik een stortbui kreeg.
dat weet ik niet, moet ik even googlenquote:Op woensdag 17 september 2025 11:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is het rijbewijs ook geldig in Nederland?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 september 2025 11:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
Ik heb het mentaal weer even pittig
maar uiteindelijk komt het wel weer goed.
thailand is dacht ik nummer 2 ter wereld met meest dodelijke ongelukken in het verkeerquote:Op woensdag 17 september 2025 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Daar zullen er ook wel een hoop van rondrijden daar
de vrouw met wie ik ben heeft hem 2 jaar geleden gekocht en is hem nu komen verlengen. Als je toerist krijg je eerst 2 jaar en daarna verleng je hem elke 5 jaar. Maar zij heeft dus helemaal niets gedaanquote:Op woensdag 17 september 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dit had ik verwacht en toch ben ik verbaasd.
1 is India?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thailand is dacht ik nummer 2 ter wereld met meest dodelijke ongelukken in het verkeer
Als je nog meer had betaald had je gewoon je rijbewijs gekregen zonder examenquote:Op woensdag 17 september 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op woensdag 17 september 2025 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de vrouw met wie ik ben heeft hem 2 jaar geleden gekocht en is hem nu komen verlengen. Als je toerist krijg je eerst 2 jaar en daarna verleng je hem elke 5 jaar. Maar zij heeft dus helemaal niets gedaan
ja dubbele plus de persoon die het doet ( politie chef ) is er even mee gestopt omdat de regels worden veranderd ofzo. Maar het was ook 2 keer zo duur als wat ik nu heb betaaldquote:Op woensdag 17 september 2025 11:09 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:bitterbal waarom heb je het rijbewijs niet gewoon helemaal gekocht? Was dat een groot prijsverschil?
Heb even gekeken en lijkt erop dat het tijdelijk geldig is in Nederland en je daarna een Nederlands rijbewijs moet halen.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet, moet ik even googlen
Kijk maar uit dat jij niet het zoveelste statistiekje wordt.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dacht een land ergens in afrika.
Er komen hier echt heel veel mensen om in het verkeer
Ah shitquote:Op woensdag 17 september 2025 11:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb even gekeken en lijkt erop dat het tijdelijk geldig is in Nederland en je daarna een Nederlands rijbewijs moet halen.
En als je dat wel doet, wat dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik snap ook waarom want de dingen die ze hier uithalen is echt bizar. En in de thaise cultuur is het ook not done om iemand ergens op aan te spreken dus al dat asociale ronduit stompzinnige gedrag in het verkeer gaat maar door omdat niemand ergens wat van zegt. Zelfs toeteren is not done
nee ik rijd erg defensief maar heb wel een paar close calls gehadquote:Op woensdag 17 september 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat jij niet het zoveelste statistiekje wordt.
Zou anders wel mooi zijn. Even tijdens vakantie een rijbewijs halen kopen en dan in NL er de weg mee opquote:
ja wordt als onbeschoft gezien. Hier is het not done om je boosheid of irritatie te laten zien. Daarom zeggen veel toeristen ook van ohhh thai zijn zo aardig en beleefd blabla maar als er irritaties zijn dan laten ze dat gewoon niet zo snel merken.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als je dat wel doet, wat dan?
ja maar ik heb examen gedaanquote:Op woensdag 17 september 2025 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wordt als onbeschoft gezien. Hier is het not done om je boosheid of irritatie te laten zien. Daarom zeggen veel toeristen ook van ohhh thai zijn zo aardig en beleefd blabla maar als er irritaties zijn dan laten ze dat gewoon niet zo snel merken.
Dus als ze bv iemand afsnijden in het verkeer dan zal die persoon die daar de dupe van is niets zeggen omdat hij geen gezichtsverlies wil lijden. Zo ervaren ze dat hier.
Apart wel. Bijna de dood ingejaagd maar o wee als je er wat van zegt want dat is niet goed voor je sociale statusquote:Op woensdag 17 september 2025 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wordt als onbeschoft gezien. Hier is het not done om je boosheid of irritatie te laten zien. Daarom zeggen veel toeristen ook van ohhh thai zijn zo aardig en beleefd blabla maar als er irritaties zijn dan laten ze dat gewoon niet zo snel merken.
Dus als ze bv iemand afsnijden in het verkeer dan zal die persoon die daar de dupe van is niets zeggen omdat hij geen gezichtsverlies wil lijden. Zo ervaren ze dat hier.
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wetende dat het daar zo gaat zou ik er niet met een heel veilig gevoel rondrijden...
Niet geheel verrassendquote:Op woensdag 17 september 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thailand is dacht ik nummer 2 ter wereld met meest dodelijke ongelukken in het verkeer
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
Ik heb het mentaal weer even pittig
maar uiteindelijk komt het wel weer goed.
ja denk ook dat dat een reden is waarom men zich zo gedraagt in het verkeer. Maar goed ik toeter er op los als ik een gevaarlijke situatie beland door jouquote:Op woensdag 17 september 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Apart wel. Bijna de dood ingejaagd maar o wee als je er wat van zegt want dat is niet goed voor je sociale status
Dankjequote:Op woensdag 17 september 2025 11:21 schreef Recce het volgende:
Goed gedaan @:bitterbal!! We zijn trots op je.
Is denk ik nog goedkoper ookquote:Op woensdag 17 september 2025 11:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zou anders wel mooi zijn. Even tijdens vakantie een rijbewijs halen kopen en dan in NL er de weg mee op
En dan moet het ook allemaal nog verwerkt worden in de post-COVID-mist.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ess heeft last van een traag FOK!
Uit het museum?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Rusland is Naziwapens aan het gebruiken, zelfs met het welbekende kruis erop![]()
Oh dat doe ik ook.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ook dat dat een reden is waarom men zich zo gedraagt in het verkeer. Maar goed ik toeter er op los als ik een gevaarlijke situatie beland door jou
Werd-ie door iedereen uitgelachen?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
Er was een canadees en die was al 4 keer gezakt voor de theorie.
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Werd-ie door iedereen uitgelachen?
Nazi's kun je alleen met hun eigen wapens bestrijden of zo?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Rusland is Naziwapens aan het gebruiken, zelfs met het welbekende kruis erop![]()
nee want geloof dat heel veel mensen zakken. De vragen zijn ook raarquote:Op woensdag 17 september 2025 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Werd-ie door iedereen uitgelachen?
Of hun wapens waren/zijn gewoon beter.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nazi's kun je alleen met hun eigen wapens bestrijden of zo?
U wilt hier links/rechts. Mag u rechtdoor?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want geloof dat heel veel mensen zakken. De vragen zijn ook raar
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of hun wapens waren/zijn gewoon beter.
De Luftwaffe is hier ook weer actief.quote:Enorme vliegtuigen Defensie en Duitse Luftwaffe ook vandaag boven Twente
bvquote:Op woensdag 17 september 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
U wilt hier links/rechts. Mag u rechtdoor?
Ja, maar hij kan het toch afkopen voor een schijntje?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want geloof dat heel veel mensen zakken. De vragen zijn ook raar
Dat zou ik ook doen denk ikquote:Op woensdag 17 september 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bvBen wel blij dat ik hem niet hoefde te doen nu
En je moet drie uur lang naar die video kijken. Er waren ook mensen aan het slapen
Is ie wel een baht boy.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan het toch afkopen voor een schijntje?
niet iedereen weet dit of kent de juiste contacten. Zou kunnen dat ik de enige was vandaagquote:Op woensdag 17 september 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan het toch afkopen voor een schijntje?
@Haagsquote:Op woensdag 17 september 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is ie wel een baht boy.
Oh jij bent al in de hogere corruptieregionen doorgedrongen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet iedereen weet dit of kent de juiste contacten. Zou kunnen dat ik de enige was vandaag
Had je wat anders verwacht?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh jij bent al in de hogere corruptieregionen doorgedrongen natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh jij bent al in de hogere corruptieregionen doorgedrongen natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ess heeft last van een traag FOK!
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan moet het ook allemaal nog verwerkt worden in de post-COVID-mist.
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
wat ook mooi is dat je met je eigen vervoer moet komen om het praktijk examen te doen terwijl je nog geen geldig rijbewijs hebt
Fiets?quote:
Oh ja, Thailand. Op komen dagen in je auto om je rijbewijs te halenquote:Op woensdag 17 september 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gewoon met je auto of scooter
Ik ben gisteren naar de sportschool geweest.quote:
Maar daar mag je toch nog niet mee rijden.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gewoon met je auto of scooter
lekker man bahtjesquote:Op woensdag 17 september 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is ie wel een baht boy.
oh fijn want ik niet . ga je vandaag weer?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gisteren naar de sportschool geweest.
ja maar hoe kan je anders examen doenquote:Op woensdag 17 september 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar mag je toch nog niet mee rijden.
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dubbele plus de persoon die het doet ( politie chef ) is er even mee gestopt omdat de regels worden veranderd ofzo. Maar het was ook 2 keer zo duur als wat ik nu heb betaald
Nee, ik sla vandaag over. Misschien morgen weer.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh fijn want ik niet . ga je vandaag weer?
Met een leswagenquote:Op woensdag 17 september 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe kan je anders examen doen
Zou me zomaar kunnen indenken dat dat zuid-afrika is. Daar is het heel normaal om dronken in de auto te stappen (want anders kom je niet thuis), en mensen lopen gewoon in het donker over de snelwegen.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dacht een land ergens in afrika.
Er komen hier echt heel veel mensen om in het verkeer
hmm oke morgen moet ik dan ook maar gaanquote:Op woensdag 17 september 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik sla vandaag over. Misschien morgen weer.
Ja weet het niet meer welk land het wasquote:Op woensdag 17 september 2025 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou me zomaar kunnen indenken dat dat zuid-afrika is. Daar is het heel normaal om dronken in de auto te stappen (want anders kom je niet thuis), en mensen lopen gewoon in het donker over de snelwegen.
Ja als je iets gedaan wil hebben moet je eigenlijk iedereen wat toeschuiven. Plus als de onderneming bestaat komt de politie af en toe langs en die moet je ook wat toeschuivenquote:Op woensdag 17 september 2025 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:bitterbal als je daar een bedrijf wil runnen heb je dus ook met corruptie te maken. Weet je al hoe en wat op dat vlak?
En een thai als partner met de juiste connecties zal ook wel helpen.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je iets gedaan wil hebben moet je eigenlijk iedereen wat toeschuiven. Plus als de onderneming bestaat komt de politie af en toe langs en die moet je ook wat toeschuiven
Yes connecties zijn hier echt alles. Ik ben nu wel oke bezig met connecties op doen die hopelijk kunnen helpen in de toekomstquote:Op woensdag 17 september 2025 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een thai als partner met de juiste connecties zal ook wel helpen.
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet het niet meer welk land het was
quote:Volgens recente gegevens uit 2021 was Guinee het land met het hoogste aantal verkeersdoden, met 37 doden per 100.000 inwoners
ja heb er nog niet echt last van gehad maar denk als ik straks echt iets wil beginnen dat ik mij ook kapot ga ergeren. Nu is het op eiland bv de verantwoordelijk die alle bouwbesluiten goed moet keuren opgepakt vanwege grootschalige corruptie en drugsbezit.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:58 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou echt nog geen week in zo'n land kunnen wonen. Ordnung muss sein
Mja dat is het risico natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er nog niet echt last van gehad maar denk als ik straks echt iets wil beginnen dat ik mij ook kapot ga ergeren. Nu is het op eiland bv de verantwoordelijk die alle bouwbesluiten goed moet keuren opgepakt vanwege grootschalige corruptie en drugsbezit.
Dus al die mensen die hem hebben betaald om hun bouwtekeningen goed te laten keuren ook al waren ze dat niet volgens de regelgeving zijn nu hun geld kwijt en hun bouw plannen.
Er was maar 1 persoon die dit blijkbaar mocht doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |