SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Moet je naar Koh Samui voor de medische keuring?quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Moet morgen om half 8 in de ochtend bij de pier zijn voor de ferry
Thee lust ik zekerquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon theetje dan zou ik zeggen. Als je daarvan houdt althans.
Doet het apparaat voor me maar eensquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Gewoon lekker zelf de bonen malen
Wie is dat?quote:
Ohquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgens de bestandsnaam Ferry Doedens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhCheck Only Fans,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhSpeelt blijkbaar in GTST, staat ook in de bestandsnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt de lekkerste wraps :9
Nee voor motor rijbewijs Moet een simpele praktijk test doen. Wat simpele andere testen en dan kan ik hem donderdag ophalenquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je naar Koh Samui voor de medische keuring?
Ja ehm, neequote:
Ohquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Speelt blijkbaar in GTST, staat ook in de bestandsnaam
Ik heel vroeger toen ik nog kind was. Toen was deze acteur waarschijnlijk nog niet geborenquote:
Hij werd er uit gegooid vanwege coke gebruikquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heel vroeger toen ik nog kind was. Toen was deze acteur waarschijnlijk nog niet geboren
Simpelquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee voor motor rijbewijs Moet een simpele praktijk test doen. Wat simpele andere testen en dan kan ik hem donderdag ophalen
In de randstad zeker?quote:
Waarom zijn er 9 koppelingen nodig op die leiding ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de randstad zeker?
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom zijn er 9 koppelingen nodig op die leiding ?
Zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom zijn er 9 koppelingen nodig op die leiding ?
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Robert Redford overleden
de tijd van het jaar komt er aan dat essie niemand kentquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Weer iemand die Essie niet echt kende
Essie is een jonkie, kan je d'r niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Gerard Cox ook niet ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Wie?quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Robert Redford overleden
Lulquote:
Bevalt wel goed hè, weer zelfstandig wonen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo moest even naar de Bruna/Postnlpunt voor een pakketje (kapstok).
Hoef ik vandaag alleen nog te koken/afwassen en ook nog even een wasje aanzetten...
De deur ga ik niet meer uit.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bevalt wel goed hè, weer zelfstandig wonen?
hmm, horen mensen een systeem te hebben in de kasten?quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen moet er nog een systeem komen in alle kasten enzo. Alles ligt nu nog door elkaar. Maar daar is de begeleiding ook voor.
Ik bedoel, de borden bij de borden. De koekjes bij de koekjes. Niet alles door elkaar..quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, horen mensen een systeem te hebben in de kasten?
Chaos is ook een systeem.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een keer alles eruit halen, en georganiseerd terugzettenquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bedoel, de borden bij de borden. De koekjes bij de koekjes. Niet alles door elkaar..
Misschien mag je de bosbegeleiding even lenen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Georganiseerde chaos is ook georganiseerdquote:
Nizno woont toch in een Oostelijke provincie??quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien mag je de bosbegeleiding even lenen?
mwa.... ja oke ik heb wel alle borden bij elkaar... boven het aanrechtblad zit al het servies. En de thee en suiker enzo...quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bedoel, de borden bij de borden. De koekjes bij de koekjes. Niet alles door elkaar..
noordelijkerquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nizno woont toch in een Oostelijke provincie??
Een van mijn persoonlijk begeleiders komt oorspronkelijk uit Twente en is opgegroeid in de Achterhoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |