Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 15 september 2025 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag tussendoor: en dat anders zijn ga je dan expres extra benadrukken?
Hoezo? Jij ziet het anders?quote:Op maandag 15 september 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm... omdat je het exotiseert en per definitie anders máákt?
geen “klassiek” christendom ,omdat mormonen o.a.:quote:
dat heb je met elk geloofquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
geen “klassiek” christendom ,omdat mormonen o.a.:
• extra heilige boeken hebben (het Boek van Mormon, Leer en Verbonden, Parel van Grote Waarde),
• een ander godsbeeld hebben (God de Vader, Jezus en de Heilige Geest zijn drie aparte wezens i.p.v. één Drie-eenheid),
• en unieke leerstellingen over profeten, tempelrituelen en het hiernamaals hanteren.
mormonen zien zichzelf als christenen, maar veel andere kerken zien het als een aparte religieuze stroming
Dus nee , niet mee eens
Een of andere Pipo had een droom dat geen enkele kerkelijke macht de complete waarheid had en hij wel natuurlijkquote:
Woke-isme is een overdreven nadruk op intersectionele identiteitspolitiek. Jij stelde dat we dit niet terugzien bij prominente Democratische politici, niets is minder waar, dit neemt een belangrijk onderdeel in van het gedachtegoed.quote:Op maandag 15 september 2025 21:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niks mis met deze dingen. Geen oproep tot geweld, maar gewoon een klein stukje erkenning van mensen die anders zijn dan jij.
Totaal onvergelijkbaar met wat de Republikeinse partij is verworden nu. Trump die in 2016 al opriep of de 2nd amandements-mensen niet wat konden doen aan Clinton. Kirk die exclameerde dat Biden de doodstraf zou verdienen voor niet-bestaande misdrijven tegen Amerika.
Ook bij de moord op Kirk zagen we weer alle Democratische politici geweld afkeuren en vele vooraanstaande Republikeinse kopstukken oproepen tot oorlog.
Ik ga niet meer naar de USA , nooit meerquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:10 schreef michaelmoore het volgende:
Ik ga niet meer naar de USA , nooit meer
quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
Kap is eens met je onzin verkondingen
Niks christelijk, mormoons.
Je bedoeld de miljoenen illegalen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
Ik lees dat Amerika nog leuker gaat worden! Alle idioten die Kirk zijn dood begrijpen of zelfs vieren willen niet meer komen. Er zijn ook nog miljoenen Amerikanen die het land gaan verlaten omdat Trump aan de macht is.
Minder gekken: altijd goed!
Ben je er ooit geweest?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
Ik lees dat Amerika nog leuker gaat worden! Alle idioten die Kirk zijn dood begrijpen of zelfs vieren willen niet meer komen. Er zijn ook nog miljoenen Amerikanen die het land gaan verlaten omdat Trump aan de macht is.
Minder gekken: altijd goed!
quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:31 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Je bedoeld de miljoenen illegalen?
[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |