Niks mis met deze dingen. Geen oproep tot geweld, maar gewoon een klein stukje erkenning van mensen die anders zijn dan jij.quote:Op maandag 15 september 2025 21:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm
Hmm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Het Trump-pijperij bij de Republikeinen valt echt in het niets bij een paar acties bij de Democraten.quote:Op maandag 15 september 2025 21:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm
Hmm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
quote:This was the finest and most consequential political speech of my lifetime. It was what Americans needed to hear. JD Vance earned my vote. Thank you JD.
Justice for Charlie is coming.
I thought about clipping this but honestly? It's the most consequential speech of our time and you all need to watch it in full.
Vraag tussendoor: en dat anders zijn ga je dan expres extra benadrukken?quote:Op maandag 15 september 2025 21:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niks mis met deze dingen. Geen oproep tot geweld, maar gewoon een klein stukje erkenning van mensen die anders zijn dan jij.
Totaal onvergelijkbaar met wat de Republikeinse partij is verworden nu. Trump die in 2016 al opriep of de 2nd amandements-mensen niet wat konden doen aan Clinton. Kirk die exclameerde dat Biden de doodstraf zou verdienen voor niet-bestaande misdrijven tegen Amerika.
Ook bij de moord op Kirk zagen we weer alle Democratische politici geweld afkeuren en vele vooraanstaande Republikeinse kopstukken oproepen tot oorlog.
Vanuit de familie is er vandaag gecommuniceerd dat hij wel degelijk link gedachtegoed had ontwikkeld het afgelopen jaar, toen hij ging samen wonen en een relatie kreeg met een man in transitie.quote:Op maandag 15 september 2025 21:28 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het blijft allemaal aardig vaag maar de laatste dagen lijkt het toch weer op links.
Utah Gouverneur zei dat Tyler linkse denkbeelden had.
FBI heeft gezegd dat hij sexuele relatie had met zijn huisgenoot die transgender is en volledig meewerkt aan het onderzoek.
Dat de hele familie MAGA is, wil niet zeggen dat Tyler er aan mee deed om de schijn op te houden, lijkt me moeilijk om in zo'n familie uit te komen als links / gay / furry lover.
Het compleet door de strot geduwde wokeismequote:Op maandag 15 september 2025 21:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niks mis met deze dingen. Geen oproep tot geweld, maar gewoon een klein stukje erkenning van mensen die anders zijn dan jij.
Totaal onvergelijkbaar met wat de Republikeinse partij is verworden nu. Trump die in 2016 al opriep of de 2nd amandements-mensen niet wat konden doen aan Clinton. Kirk die exclameerde dat Biden de doodstraf zou verdienen voor niet-bestaande misdrijven tegen Amerika.
Ook bij de moord op Kirk zagen we weer alle Democratische politici geweld afkeuren en vele vooraanstaande Republikeinse kopstukken oproepen tot oorlog.
Is er iets mis met anders zijn dan?quote:Op maandag 15 september 2025 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag tussendoor: en dat anders zijn ga je dan expres extra benadrukken?
Vance verwijt anderen dat ze 'tot geweld oproepen'?quote:Op maandag 15 september 2025 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/WomanDefiner/status/1967652623529476460
VP JD Vance hosting the Charlie Kirk Show:
https://x.com/charliekirk11/status/1967619366624920004
https://rumble.com/v6yziu(...)tml?e9s=src_v1_ucp_a
Nee, juist niet. Waarom dan dat juist benadrukken?quote:Op maandag 15 september 2025 21:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is er iets mis met anders zijn dan?
Veel erger natuurlijk dan het oproepen tot geweld...quote:Op maandag 15 september 2025 21:48 schreef jigggy het volgende:
[..]
Het compleet door de strot geduwde wokeisme
Vergeet niet dat Kamala ook gewoon zelf pro guns is hè , even relativerenquote:Op maandag 15 september 2025 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Veel erger natuurlijk dan het oproepen tot geweld...
Hoeveel school shootings ook alweer dit jaar?
Niets vergeleken met een regenboogvlag in het Witte Huis.
Dat is veel erger.
Als er niets mis mee is, waarom roept het benadrukken ervan dan vraagtekens op?quote:Op maandag 15 september 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Waarom dan dat juist benadrukken?
En dat mag gevierd worden.quote:Voorts: iedereen is anders. Geen enkel mens is gelijk aan de ander.
De knieval was een stil protest tegen rassenongelijkheid en politiegeweld; nog altijd een zeer gevoelig onderwerp in hun maatschappij. En een dag een stem geven aan transseksuelen waarvan bekend is dat ze zwaar oververtegenwoordigd zijn vwb zelfmoord e.d. kan ik wel sympathie voor opbrengen.quote:Op maandag 15 september 2025 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag tussendoor: en dat anders zijn ga je dan expres extra benadrukken?
Uhm... omdat je het exotiseert en per definitie anders máákt?quote:Op maandag 15 september 2025 21:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als er niets mis mee is, waarom roept het benadrukken ervan dan vraagtekens op?
[..]
En dat mag gevierd worden.
Die volgt keurig het gewenste narratief...quote:Op maandag 15 september 2025 21:51 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Kamala ook gewoon zelf pro guns is hè , even relativeren
Was de shooter 2 weken geleden ook niet een transgekkie?
Als iedereen anders is, hoe kun je dan je anders zijn exotiseren?quote:Op maandag 15 september 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm... omdat je het exotiseert en per definitie anders máákt?
Well well wellquote:Op maandag 15 september 2025 21:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die volgt keurig het gewenste narratief...
In theorie niet, daarom is de praktische invulling ervan ook zo tegenstrijdig.quote:Op maandag 15 september 2025 21:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als iedereen anders is, hoe kun je dan je anders zijn exotiseren?
En waarom is dat een vies woord?
Ik heb wel eens betere karikaturen geschetst zien worden op dit forum.quote:Op maandag 15 september 2025 21:29 schreef Ulx het volgende:
Maarre, ik hoor dat die vrouw van Kirk nu TPUSA gaat runnen. Dat kan toch niet goed zijn voor de kinderen? Ze moet snel een nieuwe man zoeken die club gaat leiden en zelf naar de keuken om voor de kinderen te zorgen. Dat staat ook zo in de bijbel.
Het komt anders zo hypocriet over.
Doe niet zo woke.quote:Op maandag 15 september 2025 21:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens betere karikaturen geschetst zien worden op dit forum.
Lekker leesbaar ook, die letterbrij.quote:Op maandag 15 september 2025 21:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Geen probleem. Hier zijn een paar van Trumps feiten:
Jump to story below
....
Nederland in ieder geval niet, dan moet je nog wat langer terug. En er is verder bij mijn weten ook geen wetenschappelijke ondersteuning dat conservatief beleid zou leiden tot minder criminaliteit of meer veiligheid.quote:Op maandag 15 september 2025 21:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
West Europa was 20 jaar geleden veiliger ,gek hè dat mensen conservatief worden
Ik snap dan ook niet waarom we een Nederlandse vlag hebben.quote:Op maandag 15 september 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In theorie niet, daarom is de praktische invulling ervan ook zo tegenstrijdig.
Mag van mij allemaal hoor, maar ik kan me indenken dat niet elke lidmaat van subgroep X, Y of Z zit te wachten op een eigen vlag, feestdag en hokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |