SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLANDSE deelnemers (met mogelijk nog meer deelname via de World Ranking):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timetable
Voorspellen
TV:
Eurosport/MAX
Sporza
BBC
NOS
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 3% gewijzigd door Zipportal op 15-09-2025 19:31:25 ]
Leuk geprobeerd.quote:
het een zal wel met het ander te maken hebben.quote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef Szura het volgende:
Godver ze kwam net opzetten toen de misser
Als hij dat haalt zou iedereen eigenlijk een Karalis-UI moeten nemen.quote:
MJ FOREVER.quote:Op maandag 15 september 2025 15:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als hij dat haalt zou iedereen eigenlijk een Karalis-UI moeten nemen.
Ik blijf Doro trouwquote:Op maandag 15 september 2025 15:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn kat Karel draait zich om in zijn graf.quote:Op maandag 15 september 2025 15:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat die niet zo blij is snap ik wel na zo'n seizoen en dan hier een vierde plaats na een slechte start en op één van de eerste hordes te klappenquote:Op maandag 15 september 2025 15:25 schreef Felagund het volgende:
Russell lijkt mij niet iemand waarmee je een gezellig kopje koffie gaat drinken.
Ik zit nog een 10 maanden aan mijn WOUT-UI vast, maar daarna neem ik met liefde een Karalis-UI.quote:Op maandag 15 september 2025 15:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is de meest zekere gouden PLAK ook weer uitgedeeldquote:
Benieuwd naar @wimderon, ik had de maximale 20 punten bij Atstat op Bol en 19 op Duplantisquote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Is de meest zekere gouden PLAK ook weer uitgedeeld
duidelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
Nou, ik ben wel klaar met die duiding bij de NOS
Ze lezen meequote:
Ik kan jou alles wel wijsmaken.quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb je je pillen niet genomen vandaag?
En de organisatie hogere palen.quote:Op maandag 15 september 2025 15:36 schreef Szura het volgende:
Nog even en hij moet nog langere stokken meenemen
Tussen ¤5 en ¤10 miljoen.quote:Op maandag 15 september 2025 15:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat zou er in totaal al op Mondo's bankrekening staan?
quote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd naar @:wimderon, ik had de maximale 20 punten bij Atstat op Bol en 19 op Duplantis(waarbij 20 voor je meest 'zekere' winnaar is, en je er 20 uit moet kiezen)
quote:Duplantis 20
Chebet (10000) 19
Bol 18
Kipyegon (1500) 17
Allman 16
Hodgkinson 15
El Bakkali 14![]()
USA W 4x400 13
Lyles (200) 12
Alekna 11
Perez 10
USA M 4x400 9
Tinch 8
Yavi 7
Patterson 6
Yamanishi 5
Chebet (5000) 4
Jackson 3
Hall 2
Laros 1
Eurosportquote:Op maandag 15 september 2025 15:38 schreef RipCity het volgende:
Hoezo kunnen ze dit niet afmaken? Moet er weer een of andere herhaling uitgezonden worden?
Terecht! Die andere verloor z'n ritme er totaal door.quote:Op maandag 15 september 2025 15:40 schreef heywoodu het volgende:
En de DQ. De DQ voor Hocker, terecht.
ja die dacht volgens mij dat ie aan het worstelen deelnamquote:Op maandag 15 september 2025 15:40 schreef heywoodu het volgende:
Was tien+ minuten geleden al in beeld (Sporza)?quote:Op maandag 15 september 2025 15:40 schreef heywoodu het volgende:
tenenkrommend inderdaadquote:Op maandag 15 september 2025 15:42 schreef wimderon het volgende:
De graphics zijn wel lekker onduidelijk trouwens, je ziet niet op welke hoogte iemand aan het springen is.
Dat is kennelijk weggehaald, want eerder in de wedstrijd stond er gewoon "Bar height - x.xxm" bij. Bewuste keuze om het weg te halen dusquote:Op maandag 15 september 2025 15:42 schreef wimderon het volgende:
De graphics zijn wel lekker onduidelijk trouwens, je ziet niet op welke hoogte iemand aan het springen is.
HBO premium nemen.quote:Op maandag 15 september 2025 15:42 schreef wimderon het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2025 15:44 schreef mitt het volgende:
Niet lullig bedoeld maar het zou goed zijn als het Duplantis een keer niet lukt...
rens blom 5.80m genotquote:Op maandag 15 september 2025 15:51 schreef mitt het volgende:
Ik ben nog van de tijd dat Bubka over 6 meter sprong
Tuurlijk niet, Puma moet uitgebreid in beeld worden gehouden.quote:Op maandag 15 september 2025 15:52 schreef Felagund het volgende:
Japanners waren helemaal in paniek dat Mondo met zijn schoenen zou gaan gooien.
Is ook een kwaliteit, om zo recht naar beneden te vallen, dat de lat dus blijkbaar wat omhoog en omlaag schiet, maar niet van de liggers valt.quote:Op maandag 15 september 2025 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wel wéér geraakt met zowel de knieėn als de borst
Het is logisch dat we 'hier' niet genieten van Pogacar, dit is een atletiek-topic.quote:Op maandag 15 september 2025 15:54 schreef TAmaru het volgende:
Wat een fenomeen die gast.6.30, wat een hoogte
Wel jammer dat iedereen hier wel van Mondo geniet en niet van Pogacar, allebei gewoon de allergrootsten ooit in hun sport
Bijna schaamte voor Rens Blom..quote:
Hier, op Fok! bedoel ikquote:Op maandag 15 september 2025 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is logisch dat we 'hier' niet genieten van Pogacar, dit is een atletiek-topic.
Wielrennen is geen sport.quote:Op maandag 15 september 2025 15:54 schreef TAmaru het volgende:
Wat een fenomeen die gast.6.30, wat een hoogte
Wel jammer dat iedereen hier wel van Mondo geniet en niet van Pogacar, allebei gewoon de allergrootsten ooit in hun sport
quote:
https://www.ad.nl/andere-(...)oor-finale~af3a1f6b/quote:Programma dinsdag
• 12.35 uur: 800 meter (m) series, met Samuel Chapple en Ryan Clarke
• 12.40 uur: Hinkstapsprong (v) kwalificatie
• 13.36 uur: Hoogspringen (m) finale
• 13.40 uur: 110 meter horden (m) halve finales, met Job Geerds
• 14.01 uur: Kogelslingeren (m) finale, met Denzel Comenentia
• 14.07 uur: 400 meter (v) halve finales, met Lieke Klaver
• 14.35 uur: 400 meter (m) halve finales
• 15.05 uur: 1500 meter (v) finale
• 15.20 uur: 110 meter horden (m) finale, met mogelijk Job Geerds
Samen met hoogspringen lijken voor mij als leek dit de meest bizarre prestaties binnen atletiekquote:Op maandag 15 september 2025 16:12 schreef Zorro het volgende:
Als je dit ziet dan KAN dat toch helemaal niet
[ afbeelding ]
Dat heb ik met verspringen ook wel, maar vooral hoogspringen ja. Heb wel eens 2.30m afgemeten en dan realiseer je je dat je daar echt wel overheen moet om enige kans te makenquote:Op maandag 15 september 2025 17:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Samen met hoogspringen lijken voor mij als leek dit de meest bizarre prestaties binnen atletiek
23 meter met een kogel van 7,26 kg werpen is ook moeilijk voor te stellen als je die kogel vast hebt.quote:Op maandag 15 september 2025 18:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik met verspringen ook wel, maar vooral hoogspringen ja. Heb wel eens 2.30m afgemeten en dan realiseer je je dat je daar echt wel overheen moet om enige kans te maken
'Deze poging moeten we snel vergeten', dat kunnen we ook over jouw commentaar zeggen Joris!quote:Op maandag 15 september 2025 18:45 schreef franklop het volgende:
Ik zie nu pas dat Joris volledig miste dat Vloon over de balk ging bij 5.90
Marathon rennen met een gemiddelde hoger dan 20 km/uur ook (voor iemand die niet aan hardlopen doet).quote:Op maandag 15 september 2025 18:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
23 meter met een kogel van 7,26 kg werpen is ook moeilijk voor te stellen als je die kogel vast hebt.
Ik vind de sport erg mooi tegenwoordig, behalve voetbal over het algemeen. De atleten zijn werkelijk waar zeer nobel, vriendelijk onder elkaar, ze gunnen elkaar enorm veel en hebben respect voor elkaar. Er wordt op sportieve manier gestreden om de overwinning. Nogmaals, met uitzondering van voetbal.quote:Op maandag 15 september 2025 20:24 schreef Arcee het volgende:
Duplantis
Prachtig hoe zijn tegenstanders net zo enthousiast meejuichen met z'n wereldrecord.
6.30
quote:Dinsdag 16 september (avondsessie)
• 12.35 uur: 800 meter (m) series, met Samuel Chapple en Ryan Clarke
• 12.40 uur: Hinkstapsprong (v) kwalificatie
• 13.36 uur: Hoogspringen (m) finale
• 13.40 uur: 110 meter horden (m) halve finales, met Job Geerds
• 14.01 uur: Kogelslingeren (m) finale, met Denzel Comenentia
• 14.07 uur: 400 meter (v) halve finales, met Lieke Klaver
• 14.35 uur: 400 meter (m) halve finales
• 15.05 uur: 1500 meter (v) finale
• 15.20 uur: 110 meter horden (m) finale, met mogelijk Job Geerds
Vrij matig programmaquote:
Beetje een domper wel, nadat we gisteren misschien wel een van de mooiste atletiekdagen ooit hadden op een groot evenement.quote:
Vrij matig ook met telkens 2 dagen tussen series, halve en finale vanaf 400m, meerkampen op dezelfde dagen etcquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje een domper wel, nadat we gisteren misschien wel een van de mooiste atletiekdagen ooit hadden op een groot evenement.
Wel tijd voor Katzbergquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje een domper wel, nadat we gisteren misschien wel een van de mooiste atletiekdagen ooit hadden op een groot evenement.
Troepniveau al twee seizoenenquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:18 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind het hoogspringen bij de mannen toch wel altijd iets om naar uit te kijken.
Dat valt inderdaad niet te ontkennen. Het is toch altijd meer genieten van absolute topprestaties dan een strijd tussen (gevoelsmatig) subtoppers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |