Het zou best kunnen dat Epstein indirect zorgt voor een vroegtijdig einde aan het premierschap van Starmer, die er echt niets mee te maken heeft, terwijl zijn daadwerkelijke maatjes in de VS gewoon aan de macht blijven…quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren ook al ergens. Het is op zijn minst wat opmerkelijk dat er in tal van landen mensen die flink contact hebben gehad met Epsein hun posities kwijtraken en aan de tand gevoeld worden, maar justitie in de VS doet of haar neus bloed.
Tja, het is wat je overal bij die uiterst rechtse bewegingen ziet als die ergens enige macht krijgen…quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Reform will repeal the Equality Act if elected, says Braverman
Party also pledges to introduce ‘patriotic’ curriculum and end ‘trans chaos in the classroom’
https://www.telegraph.co.(...)D4HW-NFBy6ZbYgl1ALzA
Klinkt akelig bekend, vooral als je ‘patriotic’ vervangt door ‘Deutsch’ en ‘trans’ door ‘Jüdisch’…
Maar dat zal ik wel weer niet mogen zeggen.
Je mag van alles zeggen, maar hele woorden veranderen en ze daar dan op afrekenen is wel een rare drogredeneringquote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Party also pledges to introduce ‘patriotic’ curriculum and end ‘trans chaos in the classroom’
Klinkt akelig bekend, vooral als je ‘patriotic’ vervangt door ‘Deutsch’ en ‘trans’ door ‘Jüdisch’…
In de tegenwoordige wereld zullen denk ik niet veel mensen beweren zich joods te voelenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn commentaar sloeg dan ook niet op de tegenwoordige wereld.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In de tegenwoordige wereld zullen denk ik niet veel mensen beweren zich joods te voelen![]()
Zal proberen een TR te voorkomen door verder mijn mond te houden.
Ik verander geen woorden. Ik geef alleen aan dat dergelijke gebeurtenissen akelig bekend lijken, met als bekendste voorbeeld gelijksoortig beleid waar ipv Patriotic Deutsch werd gebruikt en het niet de trans-gemeenschap was die getarget werd, maar de Joodse gemeenschap.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:46 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Je mag van alles zeggen, maar hele woorden veranderen en ze daar dan op afrekenen is wel een rare drogredenering![]()
[ afbeelding ]
Dit is ook een heel naar bord, als je tenminste ‘onbevoegden’ even vervangt voor ‘Joden’
Ik snap wel wat je probeerde te doen, het slaat alleen nergens op. Joodse leerlingen werden onderworpen aan quota, werden stelselmatig vernederd door leraren, werden voor de klas gehaald om hun neus op te meten met linialen, werden buitengesloten van schoolreisjes, moesten achterin de klas in ‘jodenbankjes’ zitten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik verander geen woorden. Ik geef alleen aan dat dergelijke gebeurtenissen akelig bekend lijken, met als bekendste voorbeeld gelijksoortig beleid waar ipv Patriotic Deutsch werd gebruikt en het niet de trans-gemeenschap was die getarget werd, maar de Joodse gemeenschap.
Trans is vrij tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn commentaar sloeg dan ook niet op de tegenwoordige wereld.
Engeland zinkt weg in totaal wanbestuur.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Restore gaat de ellende alleen maar groter maken, Tweespalt en naijver. Dat de bevolking er op stemt, tja, dat is niet verwonderlijk, er is een zootje van gemaakt door de conservatieven, en de sociaaldemocraten pakken het niet op.
Dat zou natuurlijk niet alleen door Epstein komen. Als Starmer een sterk gezagvol premier was geweest zou enkel Mandelson de ballen op zich krijgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat Epstein indirect zorgt voor een vroegtijdig einde aan het premierschap van Starmer, die er echt niets mee te maken heeft, terwijl zijn daadwerkelijke maatjes in de VS gewoon aan de macht blijven…
De Green Party is inderdaad voor het legaliseren van het persoonlijk gebruik van alle drugs (net als bijv in Portugal al lang het geval is). Als een van de redenen voert men aan dat de 'War on Drugs' compleet gefaald heeft, wat niet te ontkennen valt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:39 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het gaat echt niet goed daar in het VK, de mensen zijn compleet geradicaliseerd dan wel door immigratie of door de extremisten bij de greens. Ik dacht eerst dat deze tweet van een parodie account was tot dat ik zag dat het een echt artikel was met een voorstel om alle drug te legaliseren.
Uiteraard alleen voor recreatief gebruik, maar wat ik helemaal bizar vind is dat de greens ook opteren voor samenwerking met zuid Amerikaanse drug kartels om een vaste legale aanvoerlijn op te zetten.
Dit zal als gevolg hebben dat er talloze junks erbij gaan komen in het VK en dat de kartels in zuid Amerika nog machtiger worden met alle vervelende gevolgen van de zuid Amerikaans burgers van dien.
Ik verbaas mij erover dat deze groep mafkezen peilen op 20%.
Het is te hopen dat Restore de verkiezingen wint en niet dat Zack Polanski met de bende van ellende aan de haal gaat met de winst.
Starmer is op z’n zachtst gezegd niet echt een succes gebleken en ik denk dat PM Polanski het laatste zetje zal zijn om het VK in totale chaos te storten.
En daar heeft het vooral heel veel geld gekost en vrijwel niets opgeleverd.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De Green Party is inderdaad voor het legaliseren van het persoonlijk gebruik van alle drugs (net als bijv in Portugal al lang het geval is).
Gelukkig zijn er nog genoeg Britten die bewijs willen zien voordat ze dit soort verzinsels geloven, puur omdat het om moslim vluchtelingen / immigranten gaat.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:28 schreef Black_Baron het volgende:
Ik weet niet wat ik lees. Over die Pakistaanse rape gangs. De politie deed ook mee?
Wat daar gebeurd is, wat die daders gedaan hebben.. gevangenisstraf is niet genoeg. Doodstraf zouden ze weer in moeten voeren.
Lezen op eigen risico. Het is intens smerig.
"Police vehicles were used to traffic her and some of the abuse events were called ‘cop nights.'”
“torture included waterboarding and strangulation by rope.”
“raped by a dog, filmed, and forced to rewatch the footage as the men placed bets.”
“she witnessed the murder of at least three girls, one of whom was allegedly killed as a punishment for speaking to the police force.”
[ x ]
Wat een woede zullen de Britten hierbij voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |