De maatschappij uiteraard.quote:Op maandag 15 september 2025 17:08 schreef matspontius het volgende:
[..]
Door wie is dat ons dan precies jarenlang wijsgemaakt??
Slappe zak is het ook - blijf dan bij je standpunten, ook al kost het je geld. Natuurlijk bang voor zijn imagoquote:Op maandag 15 september 2025 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
al gepost. X filmpje waarin Bob zei dat die zogenaamd niet de dood van charlie vierde.
SLAPPE HAP!quote:Op maandag 15 september 2025 17:16 schreef matspontius het volgende:
[..]
Slppe zak is het ook - blijf dan bij je standpunten, ook al kost het je geld. NAtuurlijk bang voor zijn imago![]()
![]()
Interessante keuze wel.quote:Op maandag 15 september 2025 17:17 schreef matspontius het volgende:
[..]
Welke maatschappij? Die van de eskimo's?
Oei, een uitspraak waar je het mee oneens bent en meteen is het een 'linkse rechter'.quote:Op maandag 15 september 2025 17:23 schreef dennis_b het volgende:
Hadden we iets anders verwacht met de linkse rechters in dit land?
Jij verwacht dat er mensen nu een kaartje hebben gekocht om daar te rellen?quote:Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Maar kan de veiligheid wel gegarandeerd worden vanavond dan? Of is dat ook iets dat puur willekeurig een argument is?
Voor een beroepsgroep die steen en been klaagt over kritiek maken ze het ook keer op keer erg lastig om iets van die objectiviteit terug te vinden bij rechters.
Deels vast, maar er zullen vast ook tegenstanders de straat op gaan wellicht.quote:Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij verwacht dat er mensen nu een kaartje hebben gekocht om daar te rellen?
Er zijn aangiftes vanuit de zaal binnen gekomen, niet al zijn fans zijn het dus eens met zijn uitspraken.quote:Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch ook, dit was er over. Maar daar was men toch ook niet gaan rellen na die uitspraken?quote:Op maandag 15 september 2025 17:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn aangiftes vanuit de zaal binnen gekomen, niet al zijn fans zijn het dus eens met zijn uitspraken.
quote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
De VS komt ie ook al niet meer in inmiddels.
Jammer!!! Nijmegen is ook best ver voor mijquote:Op maandag 15 september 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet maar Bob Vylan is tof
Ik vind deze opmerking smakeloos, maar geen reden om iemand het land te ontzeggen.quote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
De VS komt ie ook al niet meer in inmiddels.
Wat mij stoort is dat het niet enkel extreemlinks wat het uitgebreid viert, want vanuit antifa kan je dit verwachten. Ze hebben dat ook nooit onder stoelen of banken gestoken. Maar het zijn dus ook "normale" linkse mensen die doodleuk wanneer ze geïnterviewd worden er open voor uit komen.quote:Op maandag 15 september 2025 17:27 schreef Cruzinats het volgende:
We staan er internationaal weer lekker op![]()
Je schaamt je langzamerhand toch om Nederlander te zijn met dat extreemlinkse antisemitische kliekje in de hoofdstad.
Of misschien wel om hem te vermoorden.quote:Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ligt op dit moment nogal gevoelig daar, geen idee wat men er van meekrijgt hier, maar veel conservatieven zijn op oorlogspad op het moment.quote:Op maandag 15 september 2025 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking smakeloos, maar geen reden om iemand het land te ontzeggen.
Heb eerder een probleem met die opmerking over op straat opjagen.
Vylan mocht sowieso de VS al niet in na een eerder concert in het VK, dus die post snap ik niet zo.quote:Op maandag 15 september 2025 17:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ligt op dit moment nogal gevoelig daar, geen idee wat men er van meekrijgt hier, maar veel conservatieven zijn op oorlogspad op het moment.
Dit heeft gewoon de tweedeling daar nog erger doen toenemen, ik ga zeker niet beweren dat ze op het punt staan een burgeroorlog te beginnen, maar het is nogal gespannen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |