abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2025 @ 10:37:53 #76
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_218776607
Oeh een punkband zegt iets radicaals.
  maandag 15 september 2025 @ 10:41:29 #77
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218776619
Wat een gestoorde randdebiel is dit. Het is niet dat hij dit al niet eerder heeft gedaan dus ontzetend naief om te denken dat het nu niet weer zou gebeuren. Die halve gare zou komen om te "zingen" en net om politieke statements maken en mensen te demoniseren. Maar ja als het over Israel of Charlie Kirk gaat vind de halve wereld dat wel ok :R
"Hoka Hey!"
pi_218776621
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2025 10:15 schreef HowardRoark het volgende:
Uiteraard is er meteen een narratief opgetuigd om dit goed te praten. Het valt allemaal onder vrijheid van meningsuiting.
[..]
Maar natuurlijk is de advocaat in kwestie uit bepaald ideologisch hout gesneden:

[ twitter ]
Jan Roos werd zonder aangifte van iemand van zijn bed gelicht door het OM en meegenomen. Vanwege een grap in een satirisch programma.

Een tekst projecteren op de Erasmusbrug leverde een half jaar cel op, en dat was snelrecht.

Wilders werd veroordeeld voor zijn minder minder uitspraak.

En ga zo maar door. Allemaal geen oproepen tot geweld -> toch arrestaties, veroordelingen en snelrecht.

En hier hebben we wel een oproep tot geweld, en kijk hoe onze pers dat goedpraat onder het mom van vrijheid van meningsuiting.

Het probleem: er is duidelijk een two tier policing gaande, puur afhankelijk van de inhoud en politieke kleur van de verdachte. Daar moet het debat over gaan, alleen onze pers is zwaar gecorrumpeerd, dus het is aan de alternatieve media.
pi_218776628
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 10:41 schreef matspontius het volgende:
Wat een gestoorde randdebiel is dit. Het is niet dat hij dit al niet eerder heeft gedaan dus ontzetend naief om te denken dat het nu niet weer zou gebeuren. Die halve gare zou komen om te "zingen" en net om politieke statements maken en mensen te demoniseren. Maar ja als het over Israel of Charlie Kirk gaat vind de halve wereld dat wel ok :R
Ik lees vooral veel verontwaardiging in plaats dat 'de halve wereld' het wel ok vindt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218776630
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 10:41 schreef Homey het volgende:

[..]
en kijk hoe onze pers dat goedpraat onder het mom van vrijheid van meningsuiting.

Waar praat de pers iets goed?
In Southern Sun
  FOK!fotograaf maandag 15 september 2025 @ 10:49:49 #81
842 Zorro
Z
pi_218776669
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 10:41 schreef Homey het volgende:
Wilders werd veroordeeld voor zijn minder minder uitspraak.
Ik blijf me hier aan ergeren.
Wilders heeft geen minder minder uitspraak gedaan.

Wilders zei "Willen jullie meer of minder Marokkanen?"
HET PUBLIEK riep "minder, minder"
Wilders zei "Dan gaan we dat regelen"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 15 september 2025 @ 10:51:12 #82
287741 matspontius
pi_218776678
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik lees vooral veel verontwaardiging in plaats dat 'de halve wereld' het wel ok vindt.
Ja, maar jij leest altijd wat jij wil dus dat is geen graadmeter
"Hoka Hey!"
pi_218776687
quote:
6s.gif Op maandag 15 september 2025 10:49 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik blijf me hier aan ergeren.
Wilders heeft geen minder minder uitspraak gedaan.

Wilders zei "Willen jullie meer of minder Marokkanen?"
HET PUBLIEK riep "minder, minder"
Wilders zei "Dan gaan we dat regelen"
Was dat geen artistieke vrijheid?
  FOK!fotograaf maandag 15 september 2025 @ 10:53:53 #84
842 Zorro
Z
pi_218776703
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 10:52 schreef Homey het volgende:

[..]
Was dat geen artistieke vrijheid?
Artistieke vrijheid van de media om zijn woorden te verdraaien of zo?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 15 september 2025 @ 10:54:13 #85
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_218776705
quote:
16s.gif Op zondag 14 september 2025 19:50 schreef Starhopper het volgende:
Waar kan ik tickets kopen voor een optreden?
https://www.doornroosje.nl/event/bob-vylan/

"Laatste kaarten."
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_218776708
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 10:51 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja, maar jij leest altijd wat jij wil dus dat is geen graadmeter
Je riep dus zomaar weer wat.
In Southern Sun
  maandag 15 september 2025 @ 10:56:27 #87
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218776738
quote:
Helaas kan ik niet maar Bob Vylan is tof _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218776782
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 06:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
“Woorden doen er toe”.. maar blijkbaar niet als een negert weer eens dreigt met grof geweld en het verheerlijken er van.
Net als met onze eigen “woorden dichter” en het schoppen van zwarte piet verklede mensen in hun gezicht.
En voor dar dat laatste kreeg de dader een deal van het OM aangeboden zodat hij er zonder straf vanaf kwam.
Nog even afwachten of dat voor Vylan ook zo afloopt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 15 september 2025 @ 10:59:17 #89
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_218776794
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 10:41 schreef matspontius het volgende:
Wat jij zegt klinkt als iemand die politiek niet in muziek thuis vind horen :') Oproepen tot geweld gaat te ver (denk ik) maar verder zijn politiek en muziek natuurlijk al sinds (minimaal) diep in de vorige eeuw met elkaar verbonden. Muziek reflecteert de maatschappij en na jaren van politiekloze muziek is dat gelukkig weer helemaal terug.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_218776818
quote:
6s.gif Op maandag 15 september 2025 10:53 schreef Zorro het volgende:

[..]
Artistieke vrijheid van de media om zijn woorden te verdraaien of zo?
Een sterk tribale pers doet niets anders.
pi_218776878
Nimma _O_
  maandag 15 september 2025 @ 11:06:36 #92
287741 matspontius
pi_218776886
quote:
6s.gif Op maandag 15 september 2025 10:59 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Wat jij zegt klinkt als iemand die politiek niet in muziek thuis vind horen :') Oproepen tot geweld gaat te ver (denk ik) maar verder zijn politiek en muziek natuurlijk al sinds (minimaal) diep in de vorige eeuw met elkaar verbonden. Muziek reflecteert de maatschappij en na jaren van politiekloze muziek is dat gelukkig weer helemaal terug.
Niet op deze manier en zeker niet iemand afzeiken die net voor de ogen van zijn 2 jonge kinderen en vrouw is afgeknald - hoe treurig ben je dan om dat even te gaan verheerlijken tijdens je optreden
"Hoka Hey!"
pi_218777053
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2025 10:15 schreef HowardRoark het volgende:
Uiteraard is er meteen een narratief opgetuigd om dit goed te praten. Het valt allemaal onder vrijheid van meningsuiting.
En het word natuurlijk weer verdraait en gedownplayed waar mogelijk. In het filmpje kun je duidelijk horen dat ie roept "of you talk shit you get banged", doelend op de moord. Maar de NOS blijkt te verstaan "als je shit praat krijg je een pak slaag". Die kunnen dus blijkbaar geen Engels daar ofzo? :')

Want hij bedoelde dus echt;"als je poep praat word je afgeknald".

[ Bericht 20% gewijzigd door sp3c op 15-09-2025 12:16:17 ]
pi_218777316
quote:
4s.gif Op maandag 15 september 2025 11:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
En het word natuurlijk weer verdraait en gedownplayed waar mogelijk. In het filmpje kun je duidelijk horen dat ie roept "of you talk shit you get banged", doelend op de moord. Maar de NOS blijkt te verstaan "als je shit praat krijg je een pak slaag". Die kunnen dus blijkbaar geen Engels daar ofzo? :')

Want hij bedoelde dus echt;"als je poep praat word je afgeknald".

Dit is bewust van de NOS. Knippen, plakken en gedownplayede vertalingen.

Je ziet een opzetje tussen de pers en het OM. De eerste praat het goed, daarna kan het OM besluiten niks te doen, want "er is niet veel aan de hand".

Hoe anders was dat met Wilders. De pers klopte dat juist enorm op, waarna het OM snel ging handelen. Allemaal met veel bombarie.

Iedereen die denkt dat we allemaal 'onafhankelijke' instituten hebben, heeft echt een gaatje in zijn of haar hoofd.

[ Bericht 11% gewijzigd door sp3c op 15-09-2025 12:16:31 ]
pi_218777443
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:40 schreef Homey het volgende:

[..]
Dit is bewust van de NOS. Knippen, plakken en gedownplayede vertalingen.

Je ziet een opzetje tussen de pers en het OM. De eerste praat het goed, daarna kan het OM besluiten niks te doen, want "er is niet veel aan de hand".

Hoe anders was dat met Wilders. De pers klopte dat juist enorm op, waarna het OM snel ging handelen. Allemaal met veel bombarie.

Iedereen die denkt dat we allemaal 'onafhankelijke' instituten hebben, heeft echt een gaatje in zijn of haar hoofd.
Ik denk zelfs dat NOS en OM Bob Vylan gevraagd hebben de teksten lekker aan te dikken zodat ze extra van het schuimbekken konden genieten.
In Southern Sun
pi_218777457
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik denk zelfs dat NOS en OM Bob Vylan gevraagd hebben de teksten lekker aan te dikken zodat ze extra van het schuimbekken konden genieten.
In die zin juist, dat de Halsema's etc altijd kunnen zeggen 'ik had die woorden niet gekozen' maar idd smullen dat zo'n primitieve gast dat wel doet. Wat ook weer werkt voor die gast, want uitverkochte zalen en veel bekendheid. Dat is cashen!
pi_218777659
Meest waarschijnlijke scenario: het OM zegt tijd nodig te hebben voor onderzoek.....en veel later volgt vrijspraak, maar intussen is de media storm voorbij. Glas, plas. Doofpotje.

Toets vraag voor allen hier: wie heeft het nog over de dader van Lisa? Wie is dat precies?

Exact, zie hoe een doofpot werkt?
pi_218777699
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef Homey het volgende:
Meest waarschijnlijke scenario: het OM zegt tijd nodig te hebben voor onderzoek.....en veel later volgt vrijspraak, maar intussen is de media storm voorbij. Glas, plas. Doofpotje.

Toets vraag voor allen hier: wie heeft het nog over de dader van Lisa? Wie is dat precies?

Exact, zie hoe een doofpot werkt?
Verdomme natuurlijk, ze hebben Gerard Cox een spuitje gegeven om de aandacht weer van Bob Vylan af te leiden.
In Southern Sun
pi_218777802
quote:

[..]
quote:

[..]
Waar praat de pers iets goed?
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Je riep dus zomaar weer wat.
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Verdomme natuurlijk, ze hebben Gerard Cox een spuitje gegeven om de aandacht weer van Bob Vylan af te leiden.
Jij gooit hoge ogen naar de titel van forumpareltje van de week als ik al jouw waardevolle bijdragen uit slechts 1 topic op een rijtje zet.
-
pi_218777897
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:25 schreef quo_ het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij gooit hoge ogen naar de titel van forumpareltje van de week als ik al jouw waardevolle bijdragen uit slechts 1 topic op een rijtje zet.
Een klassieke trol. Kan iemand zijn die zich dood verveelt in zijn kantoorbaantje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')