Dilan dacht president van de USA te worden?quote:Op zondag 14 september 2025 20:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump is democratisch gekozen om dat die lachende geit van een Kamala Harris dacht dat ze president van de USA zou worden , net als die Dilan
Eerst die seniele Biden en toen die Harris geit er achteraan, geen enkele zelfkennis of respect voor het ambt van de president van de USA dus
Volgens mij hebben we verschillende verkiezingen gekeken het afgelopen jaarquote:Op zondag 14 september 2025 20:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen Trump niet doodwensen. Het gaat niet om Trump als persoon. Trump staat ergens voor. Misschien is die man persoonlijk wel belangrijk als vader of voor wie dan ook in zijn persoonlijke kring. Het gaat om waar hij voor staat. Trumps ideologie deugt voor geen meter, we ( en dan vooral de VS) hebben een persoon nodig die charismatisch is en dit kan aankaarten.
Het aantal vuurwapen-slachtoffers slechts eenderde van de VS per 100.000 inwoners. Echt absurd om te stellen dat we hier net zo’n groot probleem hebben. Sterker nog het aantal doden is in twintig jaar ongeveer gehalveerd. Wat over blijft zijn vooral doden in het milieu, daar dus niet in verzeild raken.quote:Op zondag 14 september 2025 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben bang dat een vuurwapen in Nl vrij verkrijgbaar is. De halve jeugd met fatbikes loopt ermee. Nee is echt een net zo’n groot probleem in Nl
Wapens in NL zijn net zo'n groot probleem als daar?quote:Op zondag 14 september 2025 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben bang dat een vuurwapen in Nl vrij verkrijgbaar is. De halve jeugd met fatbikes loopt ermee. Nee is echt een net zo’n groot probleem in Nl
Nou ja, dat het voor Trump alleen om Trump gaat dat zal voor iedereen wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 21:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we verschillende verkiezingen gekeken het afgelopen jaar
Overigens wel grappig hoe Biden en Harris nu modder naar elkaar aan het gooien zijn (met onder meer boeken die zijn uitgebracht).quote:Op zondag 14 september 2025 20:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump is democratisch gekozen om dat lachende geit van Kamala Harris dacht dat ze president van de USA zou worden
Eerst die seniele Biden en toen die Harris geit er achteraan, geen enkele zelfkennis of respect voor het ambt van de president van de USA dus
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 september 2025 21:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dilan dacht president van de USA te worden?![]()
Verder heb ik Harris best hoog zitten. Ik denk dat ze het een stuk beter zou doen dan Trump. Helaas hebben ze Biden te laat als kandidaat eraf gehaald.
Maar goed, het volk heeft anders gekozen.
Wanneer is je volgende voorstelling?quote:Op zondag 14 september 2025 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou ja, dat het voor Trump alleen om Trump gaat dat zal voor iedereen wel duidelijk zijn.
Ja het is wachten op 2028quote:Op zondag 14 september 2025 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou ja, dat het voor Trump alleen om Trump gaat dat zal voor iedereen wel duidelijk zijn.
Hopelijk gaat deze fatsoenlijkheid ook weer de norm worden van de mensen die het wel gedaan hebben.quote:Op zondag 14 september 2025 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat dansen op een graf heb ik zelf ook nooit helemaal begrepen. De man is immers dood, kan niets meer doen. Ik zou vooruit kijken, en aanpassingen doen.
Soms denk ik inderdaad dat het leuk zou zijn om iets van een lezing te houden.quote:Op zondag 14 september 2025 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wanneer is je volgende voorstelling?
(sowieso bizar om iets te zeggen dat te controleren valt............in de MEDIA)
Net zo verwerpelijk m.i.quote:Op zondag 14 september 2025 20:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen Trump niet doodwensen.
Helemaal mee eens.quote:Het gaat niet om Trump als persoon. Trump staat ergens voor. Misschien is die man persoonlijk wel belangrijk als vader of voor wie dan ook in zijn persoonlijke kring. Het gaat om waar hij voor staat. Trumps ideologie deugt voor geen meter, we ( en dan vooral de VS) hebben een persoon nodig die charismatisch is en dit kan aankaarten.
Volgens de statistieken nietquote:Op zondag 14 september 2025 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker van dat ze dacht dat ze president zou worden. Het was al vroeg duidelijk dat het eigenlijk wel te laat was. Maar je kunt slechts publiekelijk toegeven dat je denkt dat je niet gaat winnen.quote:Op zondag 14 september 2025 20:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump is democratisch gekozen om dat lachende geit van Kamala Harris dacht dat ze president van de USA zou worden
Mij ook.quote:Op zondag 14 september 2025 20:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vind de actie goedkeuren verwerpelijk, maar een herinnering lijkt me wel op zijn plaats dat uitgerekend Kirk met zijn organisatie Turning Point USA Trump destijds hielp met zijn poging om juist de democratie omver te werpen en in weerwil van de verkiezingsuitslag aan de macht te blijven.
Nu kijk ik er iets minder naar uit. Het materiaal is toch iets teveel dom blondje.quote:Op zondag 14 september 2025 21:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Soms denk ik inderdaad dat het leuk zou zijn om iets van een lezing te houden.
Als Van Rossem en van der Gijp dat kunnen, waarom ik niet?
Daar komt bij, ik kan bijvoorbeeld jongeren uit probleemgezinnen best goed advies geven voor hun toekomst.
als ze sportief was geweest en Biden ook, dan had met vrije verkiezingen voor de DEM Pr kandidaat uitgeroepen, dan had de gouverneur van California president gewordenquote:Op zondag 14 september 2025 21:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker van dat ze dacht dat ze president zou worden. Het was al vroeg duidelijk dat het eigenlijk wel te laat was. Maar je kunt slechts publiekelijk toegeven dat je denkt dat je niet gaat winnen.
Was te laat, met dank aan het ego van Biden en chearleader Jill.quote:Op zondag 14 september 2025 21:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als ze sportief was geweest en Biden ook, dan had met vrije verkiezingen voor de DEM Pr kandidaat uitgeroepen, dan had de gouverneur van California president geworden
https://thehill.com/homen(...)contenders-rankings/
Lieverd, volgens mij woon je zover van de randstad dat je een enorm scheef beeld hebt.quote:Op zondag 14 september 2025 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lolwat.quote:Op zondag 14 september 2025 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Biden deed zo laat een stap omver dat nog even een verkiezing organiseren en daarna die kandidaat promoten een moeilijke was. Er is gegokt en verloren en nou hebben ze een moordlustige debiel aan de macht die gratie heeft gegeven aan mensen die politiek geweld gebruikten. Nou zie dit topic als resultaat.quote:Op zondag 14 september 2025 21:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als ze sportief was geweest en Biden ook, dan had met vrije verkiezingen voor de DEM Pr kandidaat uitgeroepen, dan had de gouverneur van California president geworden
https://thehill.com/homen(...)contenders-rankings/
Dat eerste klopt en hij heeft bekend tegenover zijn vader, maar dus niet de politie.quote:Op zondag 14 september 2025 20:04 schreef the-eye het volgende:
Ik lees dat hij niet meewerkt en niet bekend heeft
Er gaat ook een tweet rond van dat het feit dat hij gay was wel verklaart hoe hij het wapen heeft kunnen verbergen.quote:Op zondag 14 september 2025 20:29 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb al eens gedacht dat hij misschien wel helemaal niet de schutter is geweest.
In de persco werd gezegd dat het gevonden wapen een Mauser 98 was, en dat is een ding van ca. 120 cm. Dat kan toch nooit in dat rugzakje gezeten hebben???
Wel of niet meewerken en/of bekennen zal vooral een advocatenbeslissing zijn neem ik aan. De onderhandelingen over wel/geen doodstraf zullen vast wel begonnen zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat eerste klopt en hij heeft bekend tegenover zijn vader, maar dus niet de politie.
Levenslang in ruil voor de namen van degenen die hem hebben geholpen deze daad uit te voeren, zoals degene die het geweer daar heeft neergelegd, wie de woorden in de hulzen gegraveerd heeft, de planning enz.quote:Op zondag 14 september 2025 21:43 schreef mcmlxiv het volgende:
W
[..]
Wel of niet meewerken en/of bekennen zal vooral een advocatenbeslissing zijn neem ik aan. De onderhandelingen over wel/geen doodstraf zullen vast wel begonnen zijn.
Zou grappig zijn als hij z'n vader terugnaait. Gewoon aangeven dat z'n vader met voorbereiding etc. heeft geholpen lolquote:Op zondag 14 september 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Levenslang in ruil voor de namen van degenen die hem hebben geholpen deze daad uit te voeren, zoals degene die het geweer daar heeft neergelegd, wie de woorden in de hulzen gegraveerd heeft, de planning enz.
Whehe!quote:Op zondag 14 september 2025 21:52 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als hij z'n vader terugnaait. Gewoon aangeven dat z'n vader met voorbereiding etc. heeft geholpen lol
Als reactie opquote:
benoem ik dat er vooralsnog niet serieus te nemen berichten zijn die beweren dat de kogel van achteren kwam, om de persoon waarop ik reageer mee te geven dat hij niet de enige is met die gedachte.quote:Ik heb al eens gedacht dat hij misschien wel helemaal niet de schutter is geweest.
Ik snap de connectie niet echt wat de verkiezingen met dit draadje van doen hebben. Grote kans dat de aanslag alsnog had plaatsgevonden.quote:Op zondag 14 september 2025 21:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Biden deed zo laat een stap omver dat nog even een verkiezing organiseren en daarna die kandidaat promoten een moeilijke was. Er is gegokt en verloren en nou hebben ze een moordlustige debiel aan de macht die gratie heeft gegeven aan mensen die politiek geweld gebruikten. Nou zie dit topic als resultaat.
De Republikeinen roepen stelselmatig op tot geweld, wegnemen van rechten (van mensen die buiten hun cirkel staan natuurlijk) etc. En dit door high profile politici. Dit zou bij de Democraten echt nooit gebeuren. De politieke aanvallen hebben ze aan de Republikeinen te danken, puur door hun retoriek.quote:Op zondag 14 september 2025 22:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik snap de connectie niet echt wat de verkiezingen met dit draadje van doen hebben. Grote kans dat de aanslag alsnog had plaatsgevonden.
Dat betekent dus dat je iedereen vogelvrij kunt verklaren, want dan heb je dus altijd wel een legitieme reden (wanneer je tegen MAGA bent) om iemand neer te schieten ('They made me do it'*)quote:Op zondag 14 september 2025 22:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De Republikeinen roepen stelselmatig op tot geweld, wegnemen van rechten (van mensen die buiten hun cirkel staan natuurlijk) etc. En dit door high profile politici. Dit zou bij de Democraten echt nooit gebeuren. De politieke aanvallen hebben ze aan de Republikeinen te danken, puur door hun retoriek.
Het zal een stuk rustiger worden hier nu. Was even heel druk toen het bekend was dat hij uit een republikeinse familie kwam. Totdat het bekend werd dat hij toch een relatie had met een transgender furry. Toen werd het hier weer een stuk rustiger.quote:
ok en mag ik dan iemand dood maken, krijg ik dan opdracht van iemand?? of moet ik die zelf uitkiezen en moet het een democraat zijn perse?quote:Op zondag 14 september 2025 22:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De Republikeinen roepen stelselmatig op tot geweld, wegnemen van rechten (van mensen die buiten hun cirkel staan natuurlijk) etc.
En dit door high profile politici.
Dit zou bij de Democraten echt nooit gebeuren.
De politieke aanvallen hebben ze aan de Republikeinen te danken, puur door hun retoriek.
Zijn mensen nog wel verantwoordelijk voor hun eigen daden?quote:Op zondag 14 september 2025 22:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De Republikeinen roepen stelselmatig op tot geweld, wegnemen van rechten (van mensen die buiten hun cirkel staan natuurlijk) etc. En dit door high profile politici. Dit zou bij de Democraten echt nooit gebeuren. De politieke aanvallen hebben ze aan de Republikeinen te danken, puur door hun retoriek.
Wat is een trans furry?quote:Op zondag 14 september 2025 22:16 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Vermoord vanwege een transgender furry. Wat een wereld leven we in.
Trump is al sinds 2016 met z'n MAGA movement aan het oproepen tot geweld. Dit is niet van nu. Als je continu oproept tot geweld en de boel op scherp zet krijg je vanzelf dit soort acties. Immers zet hij het land continu op scherp, door zijn uitspraken en sinds zijn 2e termijn met acties.quote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je iedereen vogelvrij kunt verklaren, want dan heb je dus altijd wel een legitieme reden (wanneer je tegen MAGA bent) om iemand neer te schieten ('They made me do it'*)
*en dan heb ik het niet over (echte) stemmen
Vraag is dan of je daar naartoe wilt gaan? De verantwoordelijkheid van het individu verwijderen.
En wie zegt dat dit niet gebeurd zou zijn onder de Democraten? Tenslotte is er ook een Democratische politica gedood. Los nog van het feit dat Kirk geen politicus was en deze toespraken ook deed toen Biden nog de president was. Hij had niet plots een vrijbrief gekregen van Trump (blijkbaar niet naar de data van die filmpjes gekeken).
Als je continu te horen krijgt dat je tegenstanders gevaarlijk zijn zal je op den duur wel gehersenspoeld zijn ja.quote:Op zondag 14 september 2025 22:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ok en mag ik dan iemand dood maken, krijg ik dan opdracht van iemand?? of moet ik die zelf uitkiezen en moet het een democraat zijn perse?
Als ik continu oproep om jou te doden en iemand anders schiet jou neer. Ben ik dan ook schuldig?quote:Op zondag 14 september 2025 22:17 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zijn mensen nog wel verantwoordelijk voor hun eigen daden?
Dit is een troll toch? of hevige projectie.quote:Op zondag 14 september 2025 22:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat is jaren geleden al gebeurd toen onder andere Kirk riepen dat democraten de verkiezingen hadden gestolen.quote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je iedereen vogelvrij kunt verklaren, want dan heb je dus altijd wel een legitieme reden (wanneer je tegen MAGA bent) om iemand neer te schieten ('They made me do it'*)
*en dan heb ik het niet over (echte) stemmen
Vraag is dan of je daar naartoe wilt gaan? De verantwoordelijkheid van het individu verwijderen.
En wie zegt dat dit niet gebeurd zou zijn onder de Democraten? Tenslotte is er ook een Democratische politica gedood. Los nog van het feit dat Kirk geen politicus was en deze toespraken ook deed toen Biden nog de president was. Hij had niet plots een vrijbrief gekregen van Trump (blijkbaar niet naar de data van die filmpjes gekeken).
Komt niet eens in de buurt van wat MAGA zegt lol. Gister riepen ze nog op daklozen te doden, gewoon live, op tv.quote:Op zondag 14 september 2025 22:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is een troll toch? of hevige projectie.
[ x ]
Iemand had laatst een lijst ergens gepost met alle quotes vanuit de dems, zal die ff zoeken.
Werd dat gedaan dan?quote:Op zondag 14 september 2025 22:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als ik continu oproep om jou te doden en iemand anders schiet jou neer. Ben ik dan ook schuldig?
Ik gok dat ik het antwoord wel weet.
Een FOX news anchor is heel wat anders dan figuren zoals Biden/Pelosi en alle andere daadwerkelijke democraten in functie.quote:Op zondag 14 september 2025 22:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt van wat MAGA zegt lol. Gister riepen ze nog op daklozen te doden, gewoon live, op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |