SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLANDSE deelnemers (met mogelijk nog meer deelname via de World Ranking):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timetable
Voorspellen
TV:
Eurosport/MAX
Sporza
BBC
NOS
Zonde dat het snellere tweelingzusje geblesseerd was bij de trials.quote:Op zondag 14 september 2025 15:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tina Clayton is het hier niet mee eens
Nou en?quote:
Voor het verhaal!quote:Op zondag 14 september 2025 15:23 schreef wimderon het volgende:
Zit de NOS-regisseur hier achter de knoppen, met al die shots van Bolt?
200m lopers zijn toch meestal beter in het laatste stukquote:Op zondag 14 september 2025 15:25 schreef TheArt het volgende:
Dat Bednarek nog in de buurt van brons komt, is echt bizar na die start.
Achter Tebogo.quote:
What do you think of Femke Bol?quote:Op zondag 14 september 2025 15:26 schreef AgnesGru het volgende:
BoltGod zag dat het goed was.
Zou de NOS hem nog gaan interviewen?
Uiteraard, net zoals alle andere media dat zal doen.quote:Op zondag 14 september 2025 15:26 schreef AgnesGru het volgende:
Zou de NOS hem nog gaan interviewen?
Met pro Hamas demonstranten.quote:Op zondag 14 september 2025 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou even pauze tot aan Vuelta a Espana.
Het lijkt wel alsof ik thuis in Qatar ben, mokertje warm met dauwpunt van 26° (80% luchtvochtigheid). Zou morgenochtend geen marathon willen lopen.quote:Op zondag 14 september 2025 14:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is het een beetje te doen qua warmte/vochtigheid in Tokio?
Of gewoon even wat dichter bij zijn scheerapparaat gaan staanquote:Op zondag 14 september 2025 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Seville kan wel wat Pokon op z'n kin gebruiken
Qatar zit je overal in de airco tochquote:Op zondag 14 september 2025 15:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ik thuis in Qatar ben, mokertje warm met dauwpunt van 26° (80% luchtvochtigheid). Zou morgenochtend geen marathon willen lopen.
Kan zelf ook weinig van de rest van het WK zien, dan maar de avondsessie terugkijken in de avond.quote:Op zondag 14 september 2025 15:36 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan we morgen doen?
Ik moet uiteraard werken en ik ben lid geworden van de sportcommissie van de basisschool van mijn dochter en we hebben morgenmiddag een vergadering.
Ik kan dus weinig van het wk zien, vrees ik.
quote:Op zondag 14 september 2025 15:36 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan we morgen doen?
Ik moet uiteraard werken en ik ben lid geworden van de sportcommissie van de basisschool van mijn dochter en we hebben morgenmiddag een vergadering.
Ik kan dus weinig van het wk zien, vrees ik.
Niet, valse start!quote:
Tom Hendrikse.quote:
Zij zitten dit jaar in de groep met het gros van de mondiale marathontoppers wat betreft wel/geen WK lopen inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2025 01:17 schreef 3rr0r het volgende:
Abdi en Sifan rennen alleen nog maar voor de moneys of niet. Beetje Nederland vertegenwoordigen zit er niet bij.
Negen uur, bijna dertig graden, lekker man. Ik ga liever 10km wandelen met een legoblokje in mijn schoen, maar ieder z'n meug.quote:Op maandag 15 september 2025 01:55 schreef DeeBee het volgende:
ONZE Tomzat in een van de laatste groepjes, maar het is weer smerig heet deze ochtend
[ afbeelding ]
Schultenbrau staat wel al koud
Oom Jos?quote:Op maandag 15 september 2025 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn oom heeft ooit in Zimbabwe een stage of afstudeerstage gedaan. Komt wel dichtbij zo.
Mijn familie is geen tuig.quote:
Hopelijk niet zoals die Francaise een tijd terugquote:Op maandag 15 september 2025 02:22 schreef heywoodu het volgende:
DNS voor Molly Caudery bij polshoog, geblesseerd in de warmup
Ging het afgelopen nacht ook over. Grote Q'tjes en kleine q'tjes. Ik zou dat toch anders verwoorden inderdaad.quote:
Logischquote:Op maandag 15 september 2025 04:57 schreef 3rr0r het volgende:
Die Canadese vinden ze erg interessant
Is dit Joris van den Berg?quote:
Die zou dat ook kunnen zeggen, maar de NOS doet volgens mij niet aan commentaar 's nachts. Zal wel iemand van Eurosport zijn dan, Ivo of Michel.quote:
Dit kan niet meer mis.quote:Op maandag 15 september 2025 12:06 schreef DeeBee het volgende:
Met het inspringen valt momenteel alles! @:Szura
[ afbeelding ]
Polsstokhoogspringfinale is toch wel het leukste technische onderdeel.quote:Op maandag 15 september 2025 12:06 schreef DeeBee het volgende:
Met het inspringen valt momenteel alles! @:Szura
[ afbeelding ]
Grote Mondo show en Visser op de 100 hordenquote:Op maandag 15 september 2025 12:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Sorry, dagjesmens checking in. Leuke dingen vandaag om te volgen?
Ho, een hachimaki!quote:
Is zodat ze het meteen kunnen laten zien aan de atleten op een groter beeld dan een iPhone. Dus in dit geval zit er wel een logica achter.quote:
EK Indoor en de rest negeren wequote:Op maandag 15 september 2025 12:59 schreef franklop het volgende:
'Hij heeft in finales vaker laten zien dat hij de druk dan aankan'
Euh
Dit jaar wel.quote:Op maandag 15 september 2025 12:59 schreef franklop het volgende:
'Hij heeft in finales vaker laten zien dat hij de druk dan aankan'
Euh
Dat was niet handig.quote:
Haalt het als laatste kleine q'tje.quote:
Hij komt er goed mee weg inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2025 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haalt het als laatste kleine q'tje.
quote:Vloon hoopt op toelating tot 'zesmeterclub’
Duplantis komt uit voor Nederland?quote:Op maandag 15 september 2025 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Programma (ovb):
13:10 uur: Polsstokhoogspringen (m) finale met Vloon en Duplantis
13:20 uur: 110 meter horden (m) series met Geerds
14:00 uur: Kogelslingeren (v) finale
14:05 uur: 100 meter horden (v) halve finales met Visser
14:30 uur: 1500 meter (m) halve finales met Laros en Nillessen
15:20 uur: 100 meter horden (v) finale
Spectaculaire transferquote:Op maandag 15 september 2025 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Duplantis komt uit voor Nederland?
Zal wel naar de 5.95 moeten met die XX.quote:Op maandag 15 september 2025 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Zo veel zin in Vloon die een keer mondjes gaat snoeren..
Ik gun het hem maar ook dit zag er nog niet overtuigend uit.quote:Op maandag 15 september 2025 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Moet ie flink zn best doen na de foutenquote:Op maandag 15 september 2025 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Deed hij al op het EK toch?quote:Op maandag 15 september 2025 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Zeker. Nou moeten we wel eerlijk zijn natuurlijk, er op 5.75m uit gaan was een flop geweest, straks 5.85m halen en daar bij blijven kun je gewoon al geen flop meer noemen. Moet 'ie dat wel eerst halen natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2025 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal wel naar de 5.95 moeten met die XX.
Zekerquote:
Was wel legendarisch in de regen.quote:Op maandag 15 september 2025 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Rens Blom oud-wereldkampioen, wennen zal het nooit
Toch wel een van de mooiere Nederlandse sportmomenten van de laatste 20 jaar.quote:Op maandag 15 september 2025 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Rens Blom oud-wereldkampioen, wennen zal het nooit
Straks krijgen we die infantiele volleybaldeuntjes nog.quote:Op maandag 15 september 2025 13:45 schreef Felagund het volgende:
Zie nu pas de banners in het stadium, clap clap clap.
Is inmiddels ook alweer 20 jaar geleden.quote:Op maandag 15 september 2025 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch wel een van de mooiere Nederlandse sportmomenten van de laatste 20 jaar.
Het zou nog op tijd kunnen.quote:
En handjeklap na elke X score?quote:Op maandag 15 september 2025 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks krijgen we die infantiele volleybaldeuntjes nog.
Of over 6 meter springen!quote:Op maandag 15 september 2025 13:50 schreef Szura het volgende:
Vloontroep moet zo al gaan overslaan als hij nog wat wil
Hij gaat hier echt geen medaille winnenquote:Op maandag 15 september 2025 13:50 schreef Szura het volgende:
Vloontroep moet zo al gaan overslaan als hij nog wat wil
Ik las hier in de haast wat andersquote:Op maandag 15 september 2025 13:52 schreef franklop het volgende:
Als Vloon hier een medaille pakt dan gaa hij voor een maand mijn LUL in
Ik gun het hem welquote:
Dat ligt niet aan de NOSquote:Op maandag 15 september 2025 13:55 schreef Zorro het volgende:
Leuk maar die NOS mag ophouden met dan zon kutschermpje erbij waardoor het grote scherm ook klein wordt.
Dan kan ik op mijn laptop de tijden niet meer lezen
Gejinxed door de NOSquote:
Zeg jij nu dat de Japanners Geerds zo interessant vonden?quote:
Ah, het was specifiek Geerds? HBO heeft ook steeds een momentje picture-in-picture, op zich wel handigquote:Op maandag 15 september 2025 13:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat de Japanners Geerds zo interessant vonden?
De regie wil zoveel mogelijk in beeld brengen lijkt me.quote:Op maandag 15 september 2025 13:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat de Japanners Geerds zo interessant vonden?
Spreek jij z'n username ook uit als DieBie (a la PieBie)?quote:Op maandag 15 september 2025 13:57 schreef Szura het volgende:
Geniet ervan @:deebee, nog één sprong Vloon te gaan
Hoe zou je het anders uitspreken? DeeBee (dus met 'ee' ipv 'ie')?quote:Op maandag 15 september 2025 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spreek jij z'n username ook uit als DieBie (a la PieBie)?
Dit was Geerds die gespannen zat te kijken of zijn tijd goed genoeg was.quote:Op maandag 15 september 2025 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, het was specifiek Geerds? HBO heeft ook steeds een momentje picture-in-picture, op zich wel handig
DjieBiequote:Op maandag 15 september 2025 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spreek jij z'n username ook uit als DieBie (a la PieBie)?
Ah, dat is wel een logische ja, tijdsnelsten bijhouden is altijd spannendquote:Op maandag 15 september 2025 14:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit was Geerds die gespannen zat te kijken of zijn tijd goed genoeg was.
Op z'n Nederlandsquote:Op maandag 15 september 2025 14:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe zou je het anders uitspreken? DeeBee (dus met 'ee' ipv 'ie')?
Nog nooit gedaan, drierrnulr.quote:
RENS BLOM MENNO VLOON HEEFT GOUDquote:
Die gaat zometeen ineens over 5.95 heenquote:
HBOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |