Etto ziet het allemaal nog goed. Maar hij neemt het op tegen hele hordes haters.quote:Op zondag 14 september 2025 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, rechts-radicaal gespot
#teamettoquote:Op zondag 14 september 2025 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Etto ziet het allemaal nog goed. Maar hij neemt het op tegen hele hordes haters.
Niet? Is zo gedaan toch. 5 minuten om het beslag te maken (meel, eieren, melk, snufje zout) en 10 minuten voor een paar pannenkoeken. Ik bak best vaak pannenkoeken voor mezelf, meestal lekker rustig op zondagochtendquote:Op zondag 14 september 2025 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet lekker. Voor alleen mezelf ga ik ook niet zo snel pannenkoeken bakken, dus voorlopig even geen pannenkoeken.
Maar het regent.quote:Op zondag 14 september 2025 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet nog wel een stukje lopen vanavond
Läderachquote:Op zondag 14 september 2025 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ene merk dat hier niet te koop is?
Hmm, ja, dat doe ik dan toch niet zo snel voor mezelf. Ik vind het gezellig om ook voor iemand anders te bakken.quote:Op zondag 14 september 2025 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet? Is zo gedaan toch. 5 minuten om het beslag te maken (meel, eieren, melk, snufje zout) en 10 minuten voor een paar pannenkoeken. Ik bak best vaak pannenkoeken voor mezelf, meestal lekker rustig op zondagochtend
Lindt?quote:Op zondag 14 september 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er exclusief uit @:kwiwi![]()
Was er niet een ander, meer alledaags merk waar jij fan van bent?
Gezondheid.quote:
Ah ja Frey, dat kun je hier gewoon in de supermarkt krijgen. Maar Läderach is wel echt de ultieme chocoladequote:Op zondag 14 september 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er exclusief uit @:kwiwi![]()
Was er niet een ander, meer alledaags merk waar jij fan van bent?
ja, echt he.quote:Op zondag 14 september 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Wat wordt het weer waardeloos vroeg donker
Gezellig op de bank met een dekentje.quote:Op zondag 14 september 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Gezellige lampjes neerzetten/ophangenquote:Op zondag 14 september 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Lekker herfstweerquote:
Het wordt elke avond even laatquote:Op zondag 14 september 2025 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat niet laat worden vanavond.
Dan gaan we een taste test doenquote:Op zondag 14 september 2025 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ja Frey, dat kun je hier gewoon in de supermarkt krijgen. Maar Läderach is wel echt de ultieme chocolade
Ik heb een paddenstoel lamp ding gekocht laatst.quote:Op zondag 14 september 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezellige lampjes neerzetten/ophangen
quote:Op zondag 14 september 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Oh god gergi heeft schattige caaffilmpjes zitten kijken, en nu wil ie er ook eentje (of twee dan, want je mag er niet maar eentje houden hier).
Is Âmbar ook vaak in beeld?quote:Op zondag 14 september 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En misschien mijn huis eens opruimen en wat gezelligheid aanbrengen.
Mijn collega's moeten al meerdere weken naar dezelfde troep kijken via teams
Dan hebben we een cavia-moeder erbij hier. Gergi is er na 2 weken op uitgekeken natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Oh god gergi heeft schattige caaffilmpjes zitten kijken, en nu wil ie er ook eentje (of twee dan, want je mag er niet maar eentje houden hier).
Net kinderen, die mannenquote:Op zondag 14 september 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan hebben we een cavia-moeder erbij hier. Gergi is er na 2 weken op uitgekeken natuurlijk.
Ja dat vrees ik dus ook. En dat ik de buren mag regelen als we op vakantie gaan.quote:Op zondag 14 september 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan hebben we een cavia-moeder erbij hier. Gergi is er na 2 weken op uitgekeken natuurlijk.
quote:Op zondag 14 september 2025 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat vrees ik dus ook. En dat ik de buren mag regelen als we op vakantie gaan.
Het is net als met de wijnranken laatst.
Gergi: "ik wil de hele helling in de tuin vol wijnranken!"
Kwiwi: prima, maar ik ga ze NIET onderhouden, echt helemaal niet.
Gergi: oh, misschien maar 2 of 3 planten dan.
goed bezig!quote:Op zondag 14 september 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
We kwamen net bij mij aanrijden, en ik zie zo die zonneschermen bij mijn slaapkamerramen hangen. Zeg ik net tegen mijn vader dat ik die zo maar even weg moet halen nu ze nog droog zijn. Weet niet wanneer de volgende keer is dat ze droog zijn.
En meteen melding van buienalarm dat het zo voor langere tijd gaat regenen
Dus meteen maar naar boven en alles eraf gesjeest.
Gelukkig gaat eraf een stuk sneller dan erop. Had net alles binnen en was het in de doos aan het stoppen toen het al begon te regenen
Net op tijd
Misschien zeggen dat Sinterklaas geen cavia's meeneemt uit Spanje en hem dan iets anders geven ?quote:Op zondag 14 september 2025 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat vrees ik dus ook. En dat ik de buren mag regelen als we op vakantie gaan.
Het is net als met de wijnranken laatst.
Gergi: "ik wil de hele helling in de tuin vol wijnranken!"
Kwiwi: prima, maar ik ga ze NIET onderhouden, echt helemaal niet.
Gergi: oh, misschien maar 2 of 3 planten dan.
Een soort robothuisdier?quote:Op zondag 14 september 2025 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zeggen dat Sinterklaas geen cavia's meeneemt uit Spanje en hem dan iets anders geven ?
Kun je niet twee murmeli’s ontvoeren?quote:Op zondag 14 september 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Die graven zich gewoon weer een weg naar buitenquote:Op zondag 14 september 2025 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet twee murmeli’s ontvoeren?
quote:
Hmmquote:Op zondag 14 september 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die graven zich gewoon weer een weg naar buiten
Om de rest binnen te laten?quote:Op zondag 14 september 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die graven zich gewoon weer een weg naar buiten
Dat eerste is juist leuk.quote:Op zondag 14 september 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Cavia's zijn best leuk, totdat
Ze eindeloos gaan piepen
Je ze meerdere keren per week hun hok moet schoonmaken
Je zoveel groenten moet kopen dat je failliet gaat
Ze ziek worden
Ja genieten.quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
Deze week veel regen en wind, vooral aan de kust - https://nos.nl/l/2582465
Nou jeej.
Die worden vaak ziek toch?quote:Op zondag 14 september 2025 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat eerste is juist leuk.
Dat laatste is wel ultiem kut aan ze.
Daarom zijn katten perfect.quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat heb ik met honden. Die moet je vier keer per dag uitlaten en beweging geven en laten snuffelen en spelletjes mee spelen. Ain't nobody got time for that.
dank dat ik nog een tweede dag gado-gado moest etenquote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Donna het volgende:
Heerlie de peerlie dagje gehad met m'n meiden. Zij slapen al.
En dan morgen begint het 'regime' weer.
2x red je ook wel als je beetje luie hond hebt.quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat heb ik met honden. Die moet je vier keer per dag uitlaten en beweging geven en laten snuffelen en spelletjes mee spelen. Ain't nobody got time for that.
Ik kom al tijd tekort voor mezelfquote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Die springen overal op, je hebt geen privacy meer, ze maken je wakker, ze slopen dingen en je zit met de kattenbak en buiten worden ze aangereden.quote:
Hahaha. Ja drukdruk!quote:Op zondag 14 september 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dank dat ik nog een tweede dag gado-gado moest eten
Daarom wilde ik een mopshond want dat zijn couch potatoes maar dat is verder dierenmishandeling.quote:Op zondag 14 september 2025 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2x red je ook wel als je beetje luie hond hebt.
uhuh...quote:
Eentje die gewoon kan ademen is wel handig inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom wilde ik een mopshond want dat zijn couch potatoes maar dat is verder dierenmishandeling.
Kattenbak wen je zo aan als je eenmaal zelf een kat hebt.quote:Op zondag 14 september 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die springen overal op, je hebt geen privacy meer, ze maken je wakker, ze slopen dingen en je zit met de kattenbak en buiten worden ze aangereden.
Ik moeat gisteren biggetjes knuffelen en op verjaardag en vandaag de kids de nieuwe Stitch film en hapjes als avondeten beloofd. Dusja.quote:
jeejquote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
Nou jeej.
quote:Op zondag 14 september 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Kattenbak wen je zo aan als je eenmaal zelf een kat hebt.
Kattenluik. Heb geen kattenbak meer.quote:Op zondag 14 september 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Kattenbak wen je zo aan als je eenmaal zelf een kat hebt.
WOEI.quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
Nou jeej.
Nee, geen enkels gespotquote:Op zondag 14 september 2025 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Toch is er iets! Ben je vandaag langs een kerk gewandeld?
Maar ik vind buitenkatten echt kut.quote:Op zondag 14 september 2025 19:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Kattenluik. Heb geen kattenbak meer.
Zullen de buren blij mee zijnquote:Op zondag 14 september 2025 19:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Kattenluik. Heb geen kattenbak meer.
Ja dit bedoelde ik dus met nu zijn die schermen nog droogquote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
Nou jeej.
Ik was van het voorjaar bij m'n ouders in de tuin aan het "helpen" en toen kwam ik die drollen ook tegenquote:Op zondag 14 september 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen de buren blij mee zijnKat van de buren gebruikt ook onze tuin als wc
Moet je nagaan hoe klein ze zijnquote:Op zondag 14 september 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaan er ook grote teckels dan?
De buren hebben een rottweiler, daar komt ze niet.quote:Op zondag 14 september 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen de buren blij mee zijnKat van de buren gebruikt ook onze tuin als wc
Teckel van 1,5 meter lang. Iedereen struikelen.quote:Op zondag 14 september 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaan er ook grote teckels dan?
Zo'n hele kleine trap je snel tot pulp onder je voeten als je de keuken in loopt.quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe klein ze zijn
Vrijdag met rondje lopen liep ik langs een paar mensen met honden. Waaronder een teckel van 10 maanden oud.quote:
Teckel is ook de hondensoort die het meeste bijt.quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Teckels zijn ook wel honden in hun eigen categorie.
Blaffen heel veel, altijd en naar iedereen.
Graven, veel graven.
Moeten ook veel naar buiten, wandelen niet altijd veel.
Als je de niet bezig houdt gaan ze alles slopen
Ex schoonmoeder had een teckel/Jack Russel kruising.quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Graven, veel graven.
Een Teckel Rex.quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Teckel van 1,5 meter lang. Iedereen struikelen.
quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
De buren hebben een rottweiler, daar komt ze niet.
Ze heeft een voorliefde voor mijn dahliatuin of naast de hortensia's. Ook van mezelf.
Of in de kleuterklas van de school op de hoek.
Schijnen ook wel bezitterig/beschermend te zijn naar het baasje.quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Graven, veel graven.
quote:Op zondag 14 september 2025 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n hele kleine trap je snel tot pulp onder je voeten als je de keuken in loopt.
Jups omdat het jachthonden zijn en tegenwoordig modehondjes en niet behandeld ze als jachthondenquote:Op zondag 14 september 2025 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Teckel is ook de hondensoort die het meeste bijt.
Ooit geprobeerd een poes binnen te houden. Die straalde alles eronder binnen uit frustratie, duwde zelf een uitzetraampje verder open, kwam zwanger terug van dat avontuur en straalde vervolgens weer steeds alles eronder.quote:Op zondag 14 september 2025 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik vind buitenkatten echt kut.
Maar die discussie hebben we hier vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |